Zasebnost
7 min
Nemčija napoveduje milijardna vlaganja v kolesarsko infrastrukturo, kje pa smo v Sloveniji?
1 ura
Kako bodo v ljubljanski Energetiki zagnali proizvodnjo vodika
3 ure
Objavljamo seznam projektov gradnje javnih najemnih stanovanj po vsej Sloveniji
3 ure
Minister Maljevac do leta 2026 napoveduje gradnjo pet tisoč stanovanj, trenutno kaže na slabih 1.500
10 ur
V Avstriji in Češki smo preizkusili številko ena med evropskimi karavani 1
10 ur
Najbolj brani članki danes
11 ur
Simon Anko, BS: Digitalni evro ne bo ukinil gotovine
11 ur
Kaj trenutno delajo v največjih bankah pri nas: jih kaj skrbi?
12 ur
Kibernetska varnost: stoodstotne ni, potrebni so dobri sistemi za hitro zaznavanje napadov
12 ur
Od konca maja bo prijava v portal SPOT mogoča le prek SI-PASS
13 ur
Igre bodo. Bo tudi kaj kruha?
13 ur
Trije primeri: Kaj s presežki denarja počnejo slovenska podjetja? 4
13 ur
Top službe – AZN, Banka Slovenije, Kemijski inštitut, DHL, Knauf, Henkel, Krka, Helios ...
14 ur
Prek razpisa po tri tisoč evrov za podjetnice na začetku poslovne poti
14 ur
Kako bodo podnebne spremembe podražile vaše zavarovanje
15 ur
Kakšno startup okolje načrtujejo na gospodarskem ministrstvu do leta 2030
15 ur
Pri Oplu še vedno odločeni za električni prehod 1
15 ur
Tovarna olja Gea: lani z izgubo, kaj pa letos?
15 ur
V LTH Castings so bili v minulih dneh tarča kibernetskega napada
15 ur
Omejitve pri Airbnbju: ljubljanski župan Janković trenutno ne vidi razlogov za njihovo omilitev

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-49383 sporočil: 3.465
[Gustl]
Torej ce prav razumem, bo vsaj A1 ponudil cenejsi paket brez televizije.

Eno ključnih vprasanj se mi zdi, ali bomo potrošniki imeli možnost izbire.

Trend je jasen, linear TV je v zatonu, ta združevanja imajo seveda veliko poslovnega smisla, ni pa to neka zelo daljnovidna strategija. Ampak pri tej hitrosti spreminjanja tehnologije in trznih razmer, je gledat predalec itak nesmisel.

V naslednjih 5 letih si bo gospodinjstva začela ustvarjati generacija, ki se je rodila v svet z internetom. TV bo vedno bolj postajal zaslon za predvajanje "on demand" in manj kišta, kjer je ze vsebina.
Do sedaj je šlo v smeri trojčkov, cetverckov, celo peterckov (elektrika).

Sam internet je bil skoraj tako drag kot trojček, aktivno ga niso ponujali. Če kdo ne verjame naj proba naročit.

Tržni segment samo internet ocitno je, je pa težava da s tem operater manj uasluzi.

Dodatna težava je da je T2 vzpostavil percepcijo nizkih cen, ki v njegovem primeru niso kril cene storitve, kaj šele dobička za lastnika.