Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Endimion sporočil: 10.312
Nekje to celo majo. A najveckrat ni racunice dva soferja placevat. To ni mal. Zato je le en. Pol nekje uporabljajo verizenje. Sofer A pelje do xy, pol naprej sofer B itd... In tak biznis se lahko gredo veliki spediterji. Recimo da bi v takem bil celo trg za to teslino cudo. Da jih mas deset ki ti robo fijakajo med rasthofi. Ampak za to za bozjo voljo imamo vlak.

Ti pa povem iz prve roke, da vsaj eu wide so cene prevozov tako kurceve da ne znese met dva soferja v avtu ce ti vsak po 16 ur svira kurcu. Ne gre. Res. In praviloma pobiras fure od A do B ne od terminala do terminala. In pol za nazaj isces robo pa ce je ustrezna 500km dalec se pac prazen peljes tja.

In temu je ustrezno prilagojena infeastruktura. Ena cisterbna nafte lahko osreci 50 kamionarjev :) in ta proces je trajal 50 ali vec let, da smo prisli do njega. Ne upam si predstavlhat kaj se zgodi s tesla kamionov ko mu display zajoka "Low battery" ta prva ustrezna polnilnica pa predlec? Men je ze zmankalo nafte. Prvi k je mim prisel sm mu plcal za onih 50l da sm se do prve pumpe prvleku.

Menim da je tehnologija e-tovornjaka zaenkrt pc bolj hype. Samo da za razliko od modelov X, S etc.. gre tu za gospodarsko vozilo ki mora nosit dnar. In to cim bolj efektivno. Tle pa res ni placa za altruizem.