Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

vrac sporočil: 11.068
Zadnja sprememba: vrac 12.11.2017 16:54
Fantastična ideja! Hitrejši prevoz kot pri avionu, investicija pol nižja kot pri TGV-ju, možnost prevoza tako ljudi, kot tovora kot hitrih pošiljk. In z minimalno porabo energije. Škoda da se je 2. tir že pričel graditi, morda bi bil Hyperloop boljša rešitev? Verjetno ne, ker je tehnologija še v povojih.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2683530

Strani: 1

bc123a sporočil: 48.253
[vrac]
Fantastična ideja! Hitrejši prevoz kot pri avionu, investicija pol nižja kot pri TGV-ju, možnost prevoza tako ljudi, kot tovora kot hitrih pošiljk. In z minimalno porabo energije.
Rezultat pa, da tudi ce ga zgradijo, se investicija nikoli ne bo povrnila, razen ce birokrati ne prepovejo letalskega prometa (dovolj veliki kreteni za to so).

Namrec, vse je odvisno od dejanskih stroskov: pri letalih rabis samo letalisca in kontrole poletov za infrastrukturo, zato je ta primerjalno poceni.

Ce bodo stroski poleta (vkljucno z energijo) nizji kot amortizacijski stroski hyperloopa (zaradi gromozanske investicije) potem si ga lahko nekam zataknejo, ke nihce ne bo placal drazje karte samo za to da bi letel v kovinski cevi namesto v zraku.
anon-178149 sporočil: 4.311
[vrac]
Fantastična ideja! Hitrejši prevoz kot pri avionu, investicija pol nižja kot pri TGV-ju, možnost prevoza tako ljudi, kot tovora kot hitrih pošiljk. In z minimalno porabo energije. Škoda da se je 2. tir že pričel graditi, morda bi bil Hyperloop boljša rešitev? Verjetno ne, ker je tehnologija še v povojih.
In ti res verjameš, da je investicija 1/2 nižja kot pri TG V-ju. In ne pozabi, TGV pelej lahko vsakih 5 min 500-1000 potnikov, koliko pa hyperloop, ki še poskusne proge ni dosedaj zgradil v naravni velikosti in je dosegel komaj 1/4 predvidene hitrosti?

In kako si ti predstavljaš tovorjenje tovorov po tem hyperloopu. Trenutno je govora o vozilcu, vlak ima pa trenutno v Evropi (UIC predpis) dovoljeno dolžino 750 m, dela se pa na tehnologiji dolžine 2x750m. In ne pozabi, po koperski progi trenutno vozi recimo do okoli 100 vlakov dnevno, ali recimo to predsatvlja 4.000-6.000 kamionov. Recimo, da je hyperloop enak kamionu, potem bo v eno smer vozil en tovorni hyperloop vsakih 30s. Se bojim, da bi šlo bolj slabo. In še nekaj za premikanje v klanec z zmernim klancem 2% bi za vsako vozilo z maso 40 t potreboval 2,4 MW moči, pa še enkrat toliko recimo za pospeševanje.... In vozili bi naj na 30s, torej bi potrebovali kar precejšno električno moč, ne upoštevaje čpanje predorov. Daj se zresni. Kdo bi pa plačal tako drag prevoz. Železnice vozijo tovore s hitrostmi do 100, izjemoma 120 km/h. Vsi projekti hitrega transporta, vklučno TGV-Post pa so do sedaj bili ukinjeni. Kaj ti pomaga hitro premikanje tovora, če pa tovor v glavne leži na parkiriščih, postajah, letališčih. Slednje je še posebej zanimivo, saj traja prevoz iz pensilvaije preko Londona v Ljubljano teden dni!

Strani: 1