Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Kultni civic, ki pred tekmece stopa z visoko dvignjeno glavo
Strani: 1
sporočil: 8.298
Verjetno eden najboljših avtov v kategoriji Price / Value. Čestitke
Hondi za ta Civic. Ta je končno tam, kjer so bili predhodniki v 90'
letih. Za ta denar precej pred konkurenco.
sporočil: 1.741
Če me spomin ne vara je prvi(?) VTEC sistem prilagodljivega
odpiranja ventilov to opravljal na povsem mehanski - hidravlični
način. Nobene elektronike ni bilo.
.
Glede novega Cicica se pa strinjam, da je super avto.
Najbolj pa mi je, na prvo žogo, bilo všeč, v nasprotju z vsesplošno obsedenostjo z "visokim sedenjen", da se v novem Civicu sedi res nizko. :-)
.
Žal sem sam "omejen" s službenim avtom iz VA skupine a, če bi zdaj kupoval kaj "za svoj denar" bi bil pa to tale Civic.
Nekonvencionalen, anti-Golf, pa še hudičevo dober.
.
Glede novega Cicica se pa strinjam, da je super avto.
Najbolj pa mi je, na prvo žogo, bilo všeč, v nasprotju z vsesplošno obsedenostjo z "visokim sedenjen", da se v novem Civicu sedi res nizko. :-)
.
Žal sem sam "omejen" s službenim avtom iz VA skupine a, če bi zdaj kupoval kaj "za svoj denar" bi bil pa to tale Civic.
Nekonvencionalen, anti-Golf, pa še hudičevo dober.
sporočil: 603
Doma imamo Civic 2014. Avto dela kot urca, ampak, požrešen je. 1,8
140 KM - nekako so ti konji zaspani. Ko jih pa nateraš, poraba
drastično poskoči. Poleg tega je pa tudi zelo glasen. Vse drugo je
BP!
sporočil: 950
Zadnja sprememba: anon-163499 09.11.2017 08:57
Slabi sedeži, nizko sedenje, vlečna kljuka odpade. Hja.Ne vem zakaj pljuvajo cvt menjalnik, če ga še sprobali niso. Kar neka pavšalna izjava, 2 jurja prišparajte za kaj drugega?? Vsa ena tehnika ne vem kaka in pol na roko geplaš, dej no mir. Zakaj že ne bi sam šaltal avto namesto tebe. To je dosti bolje kot senzor za ne vem kaj, ki ti kaj dosti ne rabi. To je ogromen prihranek nepotrebnega dela med semaforji...
sporočil: 30
čas vnosa: 09.11.17 08:58
Nizko sedenje še ne pomeni slabih sedežev.Sedeži kot takšni (vsaj
voznikov) so v tujem tisku odlično ocenjeni.
sporočil: 2.989
Ne vem zakaj v priporočilu (na podlagi izkušenj z več CVT) vidiš
pljuvanje? Udobne vožnje s CVT generalno ne gre očitati, a vseeno
to ni menjalnik, ki bi se dobro podal civicovemu karakterju z
1,5-litrskim motorjem in Sport opremo (ne rečem za 1.0T). Najbrž iz
prakse veš, kakšne so njegove lastnosti ;) Res je tudi, da je ročni
menjalnik odličen, sam pa bi najbrž vzel samodejni, ko pride.
sporočil: 950
Zadnja sprememba: anon-163499 09.11.2017 09:45
Pet se vsest pa boš videl kvaliteto. Tanki so kot papir,
plastičnjaki... zanič so in pika.Kar se cvt-ja tiče pa lahko človek napiše drugače kot raje zapravite 2 jurja drugje. Avto nabildan z vso možno tehniko in ročnim menjalnikom je zame strel mimo. Maš senzor za vsako možno bedarijo, šaltat moraš pa sam. Ok je slabši kot ZF, ampak kaj potem. ZF 250k ne zdrži pogosto. Prvo ga mora pa človek sploh probat, da lahko govori. Prepričan sem da avtor bluzi, ker najnovejšega cvt-ja sploh ni probal. Pejte ga probat ob štirih po Lublani, ko gre folk iz šihta. Pol pa govorte o karakterju... Realnost in uporabnost fantje, ne pa neke ideje. To je avto za na šiht se furat 5 dni v tednu. Vsaj. Za športanje je pa samo vikend. Med tednom je pa povprečna hitrost 15 km na uro pa prva druga tretja, ročno.
sporočil: 310
Zadnja sprememba: anon-188181 09.11.2017 09:44
Bravo Honda.Ugoden in drugacen avto, ki v poplavi Volkswagen-ov, renault-jev, peugeout-jev predstavlja dobro alternativo. Moti me samo da 1.5 motor pri dobrih 180ps in tezi relativno lahkih cca 1400kg iztisne pospesek 8.2sec. Mi deluje malo leno. Type-R bo verjetno to bistveno popravil.
sporočil: 2.989
Povsem si zgrešil poanto, ker tudi sam zavijam z očmi ob ročnem
prestavljanju. Ampak če je komplet tak, kot je pri tem konkretnem
civicu, potem CVT za 2k komot pogrešim (pa sem jih več preizkusil
kot ti). Tako da se malo nadihaj, pa bo.
sporočil: 1.301
Zadnja sprememba: drugmirko 09.11.2017 10:49
[janko8]
Slabi sedeži, nizko sedenje, vlečna kljuka odpade. Hja.
Ne vem zakaj pljuvajo cvt menjalnik, če ga še sprobali niso. Kar neka pavšalna izjava, 2 jurja prišparajte za kaj drugega?? Vsa ena tehnika ne vem kaka in pol na roko geplaš, dej no mir. Zakaj že ne bi sam šaltal avto namesto tebe. To je dosti bolje kot senzor za ne vem kaj, ki ti kaj dosti ne rabi. To je ogromen prihranek nepotrebnega dela med semaforji...
[janko8]no, ja... če smo čisto iskreni, si tako nafrfulenega (ker meni je res rahlo kičast ko "ciganski konj") mestnega kompakta s 180 konji ne greš kupovat glih zarad praktičnosti/komotnosti ;). če rabiš praktičen avto za "na šiht se furat", je na voljo obilo drugih/drugačnih avtomobilov istega segmenta in cenovnega razreda...
Pet se vsest pa boš videl kvaliteto. Tanki so kot papir, plastičnjaki... zanič so in pika.
Kar se cvt-ja tiče pa lahko človek napiše drugače kot raje zapravite 2 jurja drugje. Avto nabildan z vso možno tehniko in ročnim menjalnikom je zame strel mimo. Maš senzor za vsako možno bedarijo, šaltat moraš pa sam. Ok je slabši kot ZF, ampak kaj potem. ZF 250k ne zdrži pogosto. Prvo ga mora pa človek sploh probat, da lahko govori. Prepričan sem da avtor bluzi, ker najnovejšega cvt-ja sploh ni probal. Pejte ga probat ob štirih po Lublani, ko gre folk iz šihta. Pol pa govorte o karakterju... Realnost in uporabnost fantje, ne pa neke ideje. To je avto za na šiht se furat 5 dni v tednu. Vsaj. Za športanje je pa samo vikend. Med tednom je pa povprečna hitrost 15 km na uro pa prva druga tretja, ročno.
in vsaj jaz imam v takih avtomobilih kot je ta Civic raje manualca, pri katerem so (za razliko od avtomatikov) prestavno razmerje, moč in navor na voljo takrat, ko je to po volji meni, ne pa nekemu "softverju" (tudi manuelno "šaflanje DSG-jev" iz npr. pete v drugo mi ni glih "to")...
sicer trenutno vozim avtomatika in priznam, da je -proti vsem mojim predsodkom in prepričanjem- komot ko hudič! in to tako po mestu, kot tudi na avtocesti.... ampak, ko sem se vmes enkrat po zaviti in razgibani regionalki spet peljal z manualcem, sem "guštiral, ko prase v blatu" :)))! in to kljub temu, da je šlo za čist navadno "žvepleno&jedeman" Octavijo in da se zakonske omejitve hitrosti niso kršile kej posebej drastično ;) :).
sporočil: 950
Kakorkoli gre za oceno na pamet, ker civicovega novega cvtja skoraj
nihče še ni peljal.
sporočil: 2.989
To ti misliš. Zaradi sedmih prednastavljenih prestav res ne divja v
obrate, kot CVT sicer zna, ampak je uglajen in tih, zvezno se
odziva na plin. Je pa to zasluga tudi prožnega motorja, kar se
pozna tudi pri ročnem menjalniku in v gneči ali pri nizkih
hitrostih ni treba non-stop nekaj prestavljati. Hondin CVT je
tam-tam kot Subarujev lineartronic, za koga pa pride v poštev tudi
podatek, da gre z njim "samo" 200km/h. Skratka ne najedaj mi
tipično slovensko glede nečesa, ampak raje še enkrat preberi test.
sporočil: 6.899
A se lahko novinarji nehate rajcati na besedo "kulten"? Vsak osmi
avto, vsak dvajseti film in vsak tretji rock band opisujete s
pridevnikom "kulten", ker v vasih literarno opustosenih glavah ni
domisljije in barvitosti, morda zato ker jih polnite z branjem
twitterja namesto klasikov.
Kultna je stvar ki ima kult. Kulten je v Sloveniji Josip Broz Tito. Njegove slike visijo po stenah mehankarskih delavnic in zatemnjenih beznic. Ima resnicen kult, ki se razteza od oblasti do metelkovcev.
Ne pa jebena rizota na kolesih.
Kultna je stvar ki ima kult. Kulten je v Sloveniji Josip Broz Tito. Njegove slike visijo po stenah mehankarskih delavnic in zatemnjenih beznic. Ima resnicen kult, ki se razteza od oblasti do metelkovcev.
Ne pa jebena rizota na kolesih.
sporočil: 2.989
Zeh, lih mene si našel s twitterjem jahat... Vsak vernik ima svoj
kult, tale tvoj Tito predvsem mladim ne pomeni nič, recimo civic pa
(še vedno) precej. Tudi na twitterju, upam trdit. ;)
sporočil: 6.899
[chef]Jaz sem vernik v bezgovo zganje, pa to se ne pomeni, da je kultno.
Zeh, lih mene si našel s twitterjem jahat... Vsak vernik ima svoj kult, tale tvoj Tito predvsem mladim ne pomeni nič, recimo civic pa (še vedno) precej. Tudi na twitterju, upam trdit. ;)
Sploh nisem gledal koga sem nasel. Ampak ko se ze javljas - ni nakljucje. Nisem jaz kriv da ne razumes obsega besede "kulten". Tvoji (in ostali) teksti o avtih so vedno tako polni enih in istih zlajnanih preseznikov, da je res zeh. aston martina opisete z istimi pridevniki kot hondo civic. Samo konji in mere so druge.
Jaz povsem razumem, da nisi niti Mazzini, kajsele Misko Kranjec - in da pac z razlogom znotraj novinarske obrti vrtincis vedno iste avto moto tekste.
Upam pa, da tudi ti razumes, da se ob opisovanju honde civic kot "kultne" kdo pac utegne cinicno nasmehniti.
Zadnjic je bil tak primer, ko je en tvoj kolega Oplov avto nazval "admiralska ladja" :-)))
Pac, ce se sami delate norca iz svojega posla - potem se bomo tudi mi.
sporočil: 6.899
In nikakor ni "problem" v tebi osebno - ampak v branzi. Virus
kultnosti razsaja po vseh slovenskih medijih.
Zadnjic sem na rtv videl clancic o nekem "kultnem" muzicarju, za katerega SE NISEM SLISAL. Tekst v celoti poln feeling presezkov, brez enega oprijemljivega dolocnega opisa. Ce bi stevilke zmetal v software, bi najbrz isto berljiv in informativen clanek napisal.
Pa okej, res sem glasbeno nerazgledan - ampak sem malo pogooglal in muzicar je lih toliko kulten kot honda civic.
Tudi ti si vec uporabnega povedal potem v forumski debati o teh nesrecnih menjalnikih, kot pa v celem "fill the blank spaces" genericnem clanku.
Zadnjic sem na rtv videl clancic o nekem "kultnem" muzicarju, za katerega SE NISEM SLISAL. Tekst v celoti poln feeling presezkov, brez enega oprijemljivega dolocnega opisa. Ce bi stevilke zmetal v software, bi najbrz isto berljiv in informativen clanek napisal.
Pa okej, res sem glasbeno nerazgledan - ampak sem malo pogooglal in muzicar je lih toliko kulten kot honda civic.
Tudi ti si vec uporabnega povedal potem v forumski debati o teh nesrecnih menjalnikih, kot pa v celem "fill the blank spaces" genericnem clanku.
sporočil: 2.989
Jaz sem samo twitter in Broza videl. Bo že, kaj si mislim glede
ostalega, upam veš ;)
sporočil: 6.899
Pa da ne bom negativec - uvodni opis zgodovine civica je zelo lepo
narejen, prijetna mesanica informativnosti in literarnosti.
Potem pa se zacne: menjalnik je "natancen", hodi so "kratki", motor je "uglajen" (pri uglajenih motorjih se crevesje prvic zgane), "mocan" in "gospodaren" (ze delamo zavoj v debelo crevo)...
Ko smo pri volanu, ki je "odlično obtežen" sem iz varnostnih razlogov ze na skoljki, zato vrhunec ne povzroci neprijetnosti:
"Civic sprejema zavoje, kot bi mu bili vsajeni globoko v njene gene"
Dajva se odlocit, kakega spola je rizota. Dajva se odlocit, a copipastava od insignije/octavije, ali od focusa/golfa: vsaj za vsak spol bi bilo fajn imet svoj template tekst.
Kdo je ta mcpherson, ki revolucionarno izboljsa bocno togost? Morda ne bi bilo odvec, ce bi se o tej togosti malo pogovorili, kaj je to zaena stvar? "Prednje McPhersonovo vzmetenje in zadnja večvodilna prema omogočata boljše vozne lastnosti in udobje ter do 88 odstotkov večjo bočno togost."
Do 88%? Od koga ali cesa? V kakih pogojih? A ce je za 10% boljse, to tudi steje v "do 88%"?
Jaz sem nekje slisal za MacPhersona, ki je pogruntal varianto vzmetenja tam nekje po drugi svetovni vojni... ampak to danes ni nic posebnega, in hondin McPherson je verjetno nekdo drug, samo ime je skoraj isto...
KAKO natancen je menjalnik? Kako kratki so hodi? Kaj je benchmark natancnosti? Kako uglajen je motor? Kam ga uvrsca ta gospodarnost in uglajenost med vsemi vasimi gospodarnimi uglajenimi testiranimi vozili?
Ampak nisem negativec :-) Uvod z zgodovino je lepo napisan.
Potem pa se zacne: menjalnik je "natancen", hodi so "kratki", motor je "uglajen" (pri uglajenih motorjih se crevesje prvic zgane), "mocan" in "gospodaren" (ze delamo zavoj v debelo crevo)...
Ko smo pri volanu, ki je "odlično obtežen" sem iz varnostnih razlogov ze na skoljki, zato vrhunec ne povzroci neprijetnosti:
"Civic sprejema zavoje, kot bi mu bili vsajeni globoko v njene gene"
Dajva se odlocit, kakega spola je rizota. Dajva se odlocit, a copipastava od insignije/octavije, ali od focusa/golfa: vsaj za vsak spol bi bilo fajn imet svoj template tekst.
Kdo je ta mcpherson, ki revolucionarno izboljsa bocno togost? Morda ne bi bilo odvec, ce bi se o tej togosti malo pogovorili, kaj je to zaena stvar? "Prednje McPhersonovo vzmetenje in zadnja večvodilna prema omogočata boljše vozne lastnosti in udobje ter do 88 odstotkov večjo bočno togost."
Do 88%? Od koga ali cesa? V kakih pogojih? A ce je za 10% boljse, to tudi steje v "do 88%"?
Jaz sem nekje slisal za MacPhersona, ki je pogruntal varianto vzmetenja tam nekje po drugi svetovni vojni... ampak to danes ni nic posebnega, in hondin McPherson je verjetno nekdo drug, samo ime je skoraj isto...
KAKO natancen je menjalnik? Kako kratki so hodi? Kaj je benchmark natancnosti? Kako uglajen je motor? Kam ga uvrsca ta gospodarnost in uglajenost med vsemi vasimi gospodarnimi uglajenimi testiranimi vozili?
Ampak nisem negativec :-) Uvod z zgodovino je lepo napisan.
sporočil: 184
no, saj mene je zmotil le ta, zadnji, post. Ker lepše bo bilo
prebrat, da se šenkanemu konju ne gleda v zobe. Pa brez zamere.
Strani: 1