4 min
BMW M4 CS prihaja z motorjem, ki izvira iz serije DTM
27 min
Sistemska in interesna ksenofobija do tujih lastnikov ubija vrednost Slovenije
1 ura
Protiinflacijski boj: Korejci so dali fokus na skrčflacijo, Nemci na kebabflacijo 1
2 uri
Takšno naj bi bilo vprašanje na novembrskem referendumu o JEK 2 3
2 uri
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
2 uri
Arbitraža: Republika Srbska mora slovenski družbi plačati 45 milijonov evrov
3 ure
Švedska centralna banka je znižala ključno obrestno mero 1
3 ure
Katere inovacije na področju energije navdušujejo v EU 3
3 ure
Tudi poštarji bodo stavkali 1
3 ure
Dvomesečno rast proizvodnje v nemški predelovalni industriji je marca prekinil nov upad
4 ure
Nasvet: na kateri upravni enoti se najmanj čaka na osebne dokumente
5 ur
Stroški oklestili dobiček BMW
5 ur
Poglejte, kako nove tehnologije in digitalizacija znižujejo stroške in zmanjšujejo ogljični odtis kmetij (PRO)
6 ur
Okusi Vipavske – poklon bogati vinarski in kulinarični tradiciji
9 ur
Z orodjem SMT strateško načrtovanje razvoja kmetije ni noben bavbav 1
9 ur
German Managers Don’t See Global Upswing Boosting Their Business
9 ur
German Factory Orders Drop in Sign of Enduring Weakness
9 ur
Velika Britanija: stroški globokega geološkega odlagališča jedrskih odpadkov rastejo na 77 milijard evrov 1
11 ur
Povprečna razvitost v EU: kje je Slovenija zdaj in kje bo po napovedih MDS čez pet let
11 ur
Kako Krka in Novartis Slovenija povečujeta učinkovitost in dodano vrednost?

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-317028 sporočil: 30.415
Tega hrupa in tresenja se ljudje, ki stanujemo na podeželju niti ne zavedamo, pretrese me tu in tam v Tivoliju, da pa bi treslo in hrumelo cel dan si ne predstavljam in mislim, da bi se odselil pa se nebi tako kot prebivalci Viča...Kot je napisano Luka potrebuje le boljšo železniško povezavo do Trsta, ki bi menda stala le 70-80 milijonov in je najboljša rešitev za Luko, mogoče za državo ne, ker pa vsi govorijo, da novo progo potrebujemo le zaradi Luke jo zgradimo do Trsta. Sicer, zaradi nepripravljenosti na novo finančno krizo in z gromozanskim javnim dolgom v višini 35 milijard bomo Luko tako in tako morali prodati in bo novi lastnik zagotovo dosegel, da proga poveže Luko in Trst. Slovenija drsi v finančno suženjstvo in bomo za vračilo kreditov morali poleg Luke prodati tudi Slovenske železnice z 2. tirom ali brez njega.