Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-202165 sporočil: 970
Majstr, referendum je večinoma razpisan za glasovanje proti neki odločitvi oblasti. Torej oblast nima nekega silnega interesa, da nasprotniki zmagajo.

Po drugi strani pa naj bi bil referendum volja ljudstva... torej naj ljudstvo pač pride na volišča in glasuje o tej zadevi, na tisti dan, ko je pač referendum razpisan. Če pa ljudstvo na volišča ne pride, pa to pomeni, ali da se z oblastjo strinja, ali pa da ga boli k***c.

Moje mnenje pa je, da takšna stvar, kot je 25 km proge, sploh ne bi smela biti tema javne debate, niti ne bi zadeva smela biti vodena kot projekt stoletja. Zadeva bi se morala izvesti v okviru vzdrževanja in posodobitve železniškega omrežja. In to že zdavnaj.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2674461

Strani: 1

anon-408740 sporočil: 232
[bacco979]
Moje mnenje pa je, da takšna stvar, kot je 25 km proge, sploh ne bi smela biti tema javne debate, niti ne bi zadeva smela biti vodena kot projekt stoletja. Zadeva bi se morala izvesti v okviru vzdrževanja in posodobitve železniškega omrežja. In to že zdavnaj.
Ja, sam te dripci sploh nočejo "drugega tira", ampak "en tir na novi trasi".

To je tko, kot bi gradili "drugi pas od Postojne do Reke". Ampak ne avtocesto na obstoječi trasi, ampak neko čisto novo cesto, z vsemi istimi problemi.

Da ne govorim o tem, da je celotna ostala infrastruktura v PM. Tudi če bi zgradili TGV od ljubljane do Kopra je brezveze, ker imaš potem od Ljubljane do Mb (torej Avstrije in Madžarske) vmes Zasavje, kjer vlaki vozijo 50.

Edini namen "drugega tira" je vzeti puf in ga preko gradbenih del spravit v prave žepe.

Strani: 1