Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[kajulci]
Fajn link. Pa fajn napisano. Samo preveč neznank ostane, da bi lahko sklepali, zakaj postavljajo zidove namesto da glancajo tračnice. Iz napisanega sledi, da je glancanje bolj "cost-effective", ampak nič ne pojasni na kakšen način. Potem pa kot fofatek navede, da imajo od glancanja koristi vsi, za razliko od par benefiterjev zaradi zidu. Pa potem nadalje trdi, da so stene zelo drage, nič pa ni primerjave z glancanjem. Skratka, razumem, glede hrupa sem bila v zmoti, ne vem pa, zakaj ne gredo glancat. A je mogoče to bistveno dražje?
Po moje se tehnicno lahko glancanje izvede samo ce je infrastruktura dovolj nova in lepo vzdrzevana. Pri slovenskih progah iz casa Franca Jozefa je pomoje problem zato, ker so tako neravne da bi jih morali najprej obnoviti, ali pa celo zamenjati tire.

Predstavljaj si, avto ki je malo zbledel, lahko komot zglancas. Ampak glancanje nic ne pomaga, ce je pleh popraskan, zvit, zarjavel...

Mimogrede, en razlog za Pendolino vlake je to, da lahko vozijo z vecjimi hitrostmi tudi na slabsi infrastrukturi. Recimo nemski ICE rabi tire, ki so polozeni posebej za ICE. Pendolinoti pa zaradi nagibne tehnike "prenesejo" tudi bolj malomarne tirnice. No, in slovenija rabi pendolinote, obstaja razlog za to.