Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[tone30]
> [MarijanMacek]

Poglej. Debata je o politični kampaniji za drugi tir. Torej ne sedaj žaliti vsepovprek, če nimaš konstruktivnih argumentov. Sam osebno sem v začetku debate navedel kaj vidim v zvezi tega in nebom več ponavljal. Nesporno pa je, da gre za preslepitev brez primera. Namreč po eni strani ljudem obljublja, da bo po izgradnji drugega tira stari tir vrgli ven in tako bo promet mogoč samo po novem tiru. Torej dobimo prestavljeno novo enotirno progo. Poglej si videoposnetke in boš lepo videl, da je res. Zato me čudi, če ti govoriš povsem nekaj drugega.

Sočasno pa me čudi, da MES kot predstavnik Železnic sodeluje pri zavajanju. Ko boš razumel moje pisanje in mi povedal nasprotne argumente se lahko oglasil in mi poveš. Bom vesel, če me prepričaš, da v tem projektu ne gre za mešanje megle.
Jaz tvojega zmedenega pisanja nikakor ne morem razumeti. Sicer pa človek, ki zamenjuje tisoč in miljon običajno res ni sposoben jasnega izražanja. Pa poglejmo kaj trdiš

1) Nihče od merodajnih ni nikoli dejal, da bodo stari tir odmontirali. Bile so pa take ideje s strani nekaterih. Ko goviš o videu, osnovna olika komuniciranja na forumh predvideva, da v takem primero podaš povezavo. Tako pa lahko samo ugibamo, o kakšnem videu pišeš. Video prikaz 2TDK, www.drugitir.si/tras...tira/video pa nikjer ne govori o ukinitvi tira, celo lepo se vidi cepišče. Torej kje si to videl?
Sicer pa na spletni strani družbe 2TDK piše:
"Izboljšanje prepustnosti železniške proge Divača-Koper

Po končani gradnji drugega tira se zaradi spremenjene organizacije odvijanja prometa prepustna zmogljivost modernizirane obstoječe proge poveča z 90 na 102 vlaka na dan, prevozna pa s 14 na 17,7 milijona neto ton na leto. Ob upoštevanju voženj tovornih vlakov izključno v smeri Koper–Divača (po novi progi) in pričakovane obremenitve tovornih vlakov ter na podlagi izračunanih intervalov sledenja znaša zmogljivost nove proge oz. drugega tira 120 vlakov na dan oz. 25,7 milijona neto ton na leto, zmogljivost obeh prog (obstoječega in drugega tira) pa 222 vlakov na dan oz. 43,4 milijona ton na leto.

2) O tem, da bo potekal promet samo po enem tiru ni bilo nikoli govora. Ves čas se ve, da bo promet potekal po novem položnejšem navkreber, in po starem v nasprotno smer. Načelno bo pa promet po obeh tirih obojestranski, kakor je že sedaj na dvotirnm odseku proti Ljubljani. In tu se bodo spet jezili krajani Črnega kala, saj bodo vlaki še naprej škripali in povročali požare. vse to se pa da odpraviti in se trnutno tudi dela na tem. Poglej si stran www.drugitir.si/drugi-tir kjer boš našel mnoge odgovore na svoje neznanje. pa tudi kakšnemu forumašo bi se marsikaj razčistilo, če ne drugega bi videl, zakaj so izbrali prav to varianto od 7 upoštevanih.

3) Se je pa razpravljalo o tem, ali sej novi servisni predori, potrebni zaradi varnostnih zahtev, vrtajo v preseku za varnostni predor ali v polnem preseku za bodoči 2. tir. In kot kažejo najnovejše akcije, se bodo vrtali v polnem preseku.

Ni mi pa jasno, s čim zavaja g. mes javnost. Lahko, da zavaja javnost kakšen politik, predvsem opozicijski, g. Mes pa javnosti ne zavaja, jasno pa je, da ščiti inetrese upravljalca infarstrukture in največjega kopenskega prevoznika v Sloveniji, toda laži v njegovih izjavah nisem zasledil. Po drugi strani pa nasprotniki dnevno navajajo neresnice, tudi TI.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2673265

Strani: 1

anon-394991 sporočil: 252
Pa dobro kdo se dela sedaj norca iz ljudi. Državni sekretar je lepo povedal, da bodo po izgradnji novega tira staro traso spremenili v kolesarsko stezo in to so obljubili ljudem na terenu. Ti pa praviš, da je Sekretar in CERAR v bistvu zavajala ljudi.

Očitno nimaš kaj pocvedati pa se spravljaš na nizkotne udarce. Povezav ti nebom kazal, ker se mi ne da. Če hočeš razumeti poglej vidospote z katerimi zagovarjajo gradnjo drugega tira in pojdi v arhiv novic izjav ljudem ob progi, kaj so jim obljubili.

Očitno res več ne ve en za drugega kaj govori. Tudi ti goviš zmedeno.

Zato ti toplo priporočam, da greš pogledat posnetke in boš videl anomalije. Žal jaz razumem, prestavitev starega tira na novo traso in se stari vrže ven.

To mi je potrdil javno MIRO CERAR z svojo izjavo in tudi potrdil spot, kjer se lepo prikazuje vlaka, k ivozi po enotirni progi skozi predor.

Oprosti žal samo upoštevam izjave tvojih zagovornikov za mešanje megle.

Strani: 1