Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-5355 sporočil: 3.129
Če so ti spoštovani direktorji velikih in monopolnih podjetij za izgradnjo drugega tira, naj izgradnjo tudi financirajo.
Cestni prevozniki blaga bomo, če bo tak zakon uveljavljen, primorani plačevati povečano
cestnino. Nobeden danes ne ve kolikšno bo povečanje.

35. člen (uvedba pribitka) tega zakona pravi
1)Za zagotavljanje sredstev za financiranje gradnje drugega tira se na določenih odsekih cestninskih cest, kot so opredeljene v Zakonu o cestninjenju (Uradni list RS, št. 24/15; v nadaljnjem besedilu: ZCestn) uvede pribitek k cestnini.
(2) Pribitek se uvede skladno z 18. členom ZCestn, kolikor ta zakon ne določa drugače.
(3) O uvedbi pribitka odloči vlada na predlog ministrstva, pristojnega za cestninjenje, ko so izpolnjeni pogoji iz 18. člena ZCestn. Sklep o uvedbi pribitka se objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
(4) V sklepu iz prejšnjega odstavka vlada določi odseke cestninskih cest, na katerih se plačuje pribitek, višino pribitka in čas začetka ter konca plačevanja pribitka.

GlasovaL bom proti in sicer z naslednjimi argumenti:
1. Cestni prevozniki blaga, kot samostojna gospodarska prometna dejavnost avtoceste, ki jih uporabljamo sami financiramo tako izgradnjo, kot tudi vzdrževanje.

Če je drugi tir ekonomsko upravičen naj uporabniki drugega tira plačujejo takšno uporabnino, da bo tir tudi možno vzdrževati.

2. V 35.členu tega zakona ni določena višina pribitka, niti dolžina plačevanja pribitka. Vsaka vlado bo, kot izvršilni organ in izven naše, torej davkoplačevalske moči (in glasu), po lastni potrebi odločala o višini. Poglejte kaj se dogaja s povišano stopnjo DDV, ki ga je prejšnja vlada uvedla kot začasni ukrep, ta pa ga je spremenila v stalni.

3. Proti takšnemu financiranju je odločno in javno celo Luka Koper, čeprav je železniška infastruktura izrecno namenjena uporabi LK.

Še to: Pred leti , ko se je odločala politika o financiranju cest z bencinskim tolarjem, je znan, žal že pokojni arhitekt Edo Ravnikar , v razpravi v Cankarjevem domu (po magnetogramskem zapisu) dejal "Smo odločno za ceste, a proti temu da bencinski tolar financira še kakšne druge interese. Po raznih ocenah je bila v Jugoslaviji pod bivšim režimom 'evaporacija' pri kapitalnih investicijah med 30 - 60 odstotkov. Najhitreje bomo prišli do denarja tako, da bomo preprečili njegov ilegalni odtok.

Kaj se je zgodilo, bil je bencinski tolar in politika je v spregi z nekaterimi znanimi, zdaj kljub temu ali pravzaprav zaradi tega propadlimi gradbinci, kradla na veliko. Ne dovolimo politiki, da bi kradla še naprej in glasujmo PROTI takemu zakonu o drugem tiru.