Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Kaj se dogaja z našim ljubim dizlom?

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Froc sporočil: 2.033
[Avto] Tema: Kaj se dogaja z našim ljubim dizlom?
[#2670215] 31.08.17 09:33 · odgovor na: drugmirko (#2670214)
Odgovori   +    1
Seveda se strinjam. A tako dobljeni podatki so kot praviš sintetični, umetni. To pa že samo po sebi pomeni tudi prilagodljivi, goljufivi. Dovolj je v njih prostora za manipulacijo vseh udeleženih strani. Hkrati pa so prišli v ADACu do kar zanesljivih podatkov v realni uporabi, in ti po mije niso nič manj natančni ali prilagodljivi od sintetičnih. Dilema ostaja.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2670215

Strani: 1

drugmirko sporočil: 1.301
[Avto] Tema: Kaj se dogaja z našim ljubim dizlom?
[#2670241] 31.08.17 11:05 · odgovor na: Froc (#2670215)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: drugmirko 31.08.2017 11:07
[Froc]
Seveda se strinjam. A tako dobljeni podatki so kot praviš sintetični, umetni. To pa že samo po sebi pomeni tudi prilagodljivi, goljufivi. Dovolj je v njih prostora za manipulacijo vseh udeleženih strani. Hkrati pa so prišli v ADACu do kar zanesljivih podatkov v realni uporabi, in ti po mije niso nič manj natančni ali prilagodljivi od sintetičnih. Dilema ostaja.
bistvo sintetičnih testov je v tem, da se izvajajo v kontroliranih pogojih in so zato popolnoma ponovljivi in popolnoma enaki za vse testirane "objekte". kar seveda pomeni, da so tudi rezultati takšnih testov medsebojno primerljivi... česar pa za pogoje na cesti seveda ne moremo trdit...
to, koliko se da z njimi manipulirat pa seveda ni odvisno od testa temveč od tistega, ki ga izvaja ;).

oziroma "po kmečko": v čem misliš, da je rezultat o izpustih, sicer enakega modela, ki ga vozi nekdo, ki vsak dan (oz.90+ procentov uporabe vozila) preždi več ur v zastojih "od semaforja do semaforja" pariške ali berlinske prometne konice, primerljiv z izpusti dobljenimi v "realnih" meritvah proizvajlca, ki je enako razdaljo prevozil po lepi, prazni stranski cesti nizozemskega polderja?
in kašni bodo izpusti tega modela na tej isti cesti, če bo meritev opravljena pozimi, na -20 in po 15cm snega slabo splužene ceste?
podatek katerih izpustov je "realnejši"? katerega bodo vzeli kot osnovo za "ekološko takso"? in, ali se boš z njo strinjal, ker boš ti svoje vozilo uporabljal v čisto drugačnih razmerah in boš zato imel drugačne izpuste, po tvoje "nižje" seveda... :).
v glavnem, rezultati meritev izpustov dobljenih v meritvah realnega prometa na cesti so praktično neponovljivi, predvsem pa "neprenosljivi" na "realnost" prometa neke druge ceste... da o različnosti izpustov individualnega voznika niti ne govorimo... jaz recimo na isti ruti porabim približno 20% goriva manj od moje gospe, čeprav sem generalno gledano vsaj 10% hitrejši... zato, ker vozim drugače od nje (čitaj: malo manj "zlorabljam" avto :)) ). kakšni so "količinsko" zaradi tega moji izpusti, ne vem... lahko, da so manjši, ni pa nujno (motor pri različnih obremenitvah proizvaja različne količine raznih izpustov)... siguren sem le, da so drugačni! ;)

pri celi stvari pa gre samo za to, da -če se nekaj obdavčuje/zaračunava, mora bit stvar presneto eksaktna, "vatel" pa enak za vse! in sintetični test je zaradi svoje "narave" v tem (v določanju razmerij med testiranimi primerki) veliko boljši, četudi ni enak "realni" uporabi!

Strani: 1