Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Kaj se dogaja z našim ljubim dizlom?

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

drugmirko sporočil: 1.301
[Avto] Tema: Kaj se dogaja z našim ljubim dizlom?
[#2670214] 31.08.17 09:19 · odgovor na: Froc (#2670209)
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: drugmirko 31.08.2017 09:25
[Froc]
"Ecotest nemškega ADAC, ki je 188 vozil preizkusil v realnih razmerah, torej v prometu, je razkril, da dizelski motorji vsi po vrsti presegajo mejne vrednosti."
Torej le ni neka posebna znanost meriti dejanske izpuste, čeprav nam nasprotno skupaj z novinarji trobite že 15 + let. Sem prepričan, da je tako na primer tudi s porabo in ostalim. Samo stvar volje in "politike".

hja... predvsem, ne piše kakšne motorje je ADAC testiral v realnih razmerah... Eco6, Eco5, morda starejše? a je šlo za nova ali za rabljena vozila, itd... lahko, da je v njihovi raziskavi to vse lepo navedeno in "pošlihtano", takole podano "mimogrede" pa nekako "obvisi" med resnico in "negativno propagando"...

in, seveda merit dejanskih izpustov ni neka posebna znanost... je pa "science of impossible" te konkretne meritve normirat tako, da predstavljajo natančen (obdavčljiv?) podatek za posamezno vozilo NE GLEDE na to, kje (konfiguracija terena, klimatske razmere) in kako (način vožnje) se bo konkretno vozilo uporabljalo! kajti... upam, da razumeš, da ne bi imela enakih realnih izpustov že midva, na isti cesti ob istem času (tudi, če bi sedela v istem modelu vozila).. kaj šele v primerjavi z nekom pozimi, v švicarskih Alpah! podatek o REALNIH izpustih pa bi moral veljat za vse! drugače imamo toliko "realnosti", kolikor je avtomobilov na cesti...

podatek o izpustih, ki ga sedaj podajajo proizvajalci res nima zveze z realnostjo, saj je sintetičen. je pa pri vseh proizvajalcih pridobljen na enak način v enakih razmerah in zato medsebojno primerljiv! ...no, razen pri avtomobilih Volksvagnovega (in morda še kakšenga) koncerna, ker so v njih nameščali software, ki je ta sintetični test prepoznaval in za boljši rezultat priredil delovanje motorja!
zato bi bilo vrjetno bolje razmislit o boljšem in v identičnih razmerah neskončnokrat ponovljivem sintetičnem testu (z recimo naključnimi preverjanji v testu čim bolj podobnih realnih razmerah, če se sploh da), kot pa samjanje o kakšnih relevantnih meritvah "dejanskih" izpustov...