Izbrani forum: Odklop
Izbrana tema: Špeckahlanje
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
sporočil: 14.456
A veš tisto, ko prebereš odklenjen članek, pa pod njim tri
komentarje, ki se vsi nanašajo na napake v članku, pa potem hočeš
replicirati na en komentar, pa se ti pojavi napis "Ta tema je
zaklenjena".
avto.finance.si/8859...-Slovencev
Potem se pa spomniš, da si pred kratkim iskal svoj strupen ampak čisto nič za lase privlečen komentar pod člankom istega avtorja, a ga nisi našel. Pa si misliš, a ne bi bilo bolje in bolj varno, če bi tudi njegove članke zaklepali, kot je zadnje čase zaklenjena večina Milačevih člankov. Je možno, da nima vsak avtor pravice svojega dela nameniti samo naročnikom? Ali gre za razpetost med ekstrovertiranostjo fotoesejista in introvertiranostjo ranljivega ega? Kdo bi vedel...
Neznanka ostaja tudi razlog, da sta oba avtorja Financ zamolčala, kakšno pobalinsko provokacijo si je omislil Ford, ko je novinarje povabil na vožnjo Fieste v severni Valladolid.
Tam je namreč Renault postavil svojo prvo tovarno v Španiji, v kateri so dolgo delali majhne avtomobile (Katro, Petko, Clio), zadnje čase pa od tam prihajata Captur in Twizzy.
en.wikipedia.org/wik...id_Factory
Čeprav ima Ford svojo špansko fabriko v slikoviti južni Valenciji, ki ima zelo zanimivo genezo, po kateri je prvovrsten velik sadovnjak (magnanimously) prepustil mesto tovarni avtomobilov.
avto.finance.si/8859...-Slovencev
Potem se pa spomniš, da si pred kratkim iskal svoj strupen ampak čisto nič za lase privlečen komentar pod člankom istega avtorja, a ga nisi našel. Pa si misliš, a ne bi bilo bolje in bolj varno, če bi tudi njegove članke zaklepali, kot je zadnje čase zaklenjena večina Milačevih člankov. Je možno, da nima vsak avtor pravice svojega dela nameniti samo naročnikom? Ali gre za razpetost med ekstrovertiranostjo fotoesejista in introvertiranostjo ranljivega ega? Kdo bi vedel...
Neznanka ostaja tudi razlog, da sta oba avtorja Financ zamolčala, kakšno pobalinsko provokacijo si je omislil Ford, ko je novinarje povabil na vožnjo Fieste v severni Valladolid.
Tam je namreč Renault postavil svojo prvo tovarno v Španiji, v kateri so dolgo delali majhne avtomobile (Katro, Petko, Clio), zadnje čase pa od tam prihajata Captur in Twizzy.
en.wikipedia.org/wik...id_Factory
Čeprav ima Ford svojo špansko fabriko v slikoviti južni Valenciji, ki ima zelo zanimivo genezo, po kateri je prvovrsten velik sadovnjak (magnanimously) prepustil mesto tovarni avtomobilov.
In 1973 the Ford Motor Company headed by Henry Ford II purchased 270 acres (1.1 km2) of orchard on the edge of Valencia. Exactly 1,000 days later, on 18 October 1976, the first Ford Fiesta rolled off the production line.
en.wikipedia.org/wik...ncia_Plant