Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Tesla kot Apple, BMW pa kot Nokia?
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2666374] 07.08.17 15:44 · odgovor na: (# 2666363)
[jeanmark]
> Vendar pa gre tukaj za popolnoma druge dimenzije , poleg tega imajo električni avtomobili, kljub svoji navidezni privlačnosti, vgrajeno tako hudo pomanjkljivost, da so v tej tehnološki izvedbi preprosto dizajnirani za propad.
Katero to?... čuj, dokler ne bodo rešili lokacije in trajanja "tankanja", električni avtomobili nimajo šans, kasneje pa nimajo šans, ker ob ukinjanju "umazanih" elektrarn ne bo dovolj elektrike za vse ... khmm, razen če bodo vse druge avtomobile prepovedali, ampak potem bo avtomobil podoben luksuz, kot je bil v začetku prejšnjega stoletja ...
Mislim, za drugi avto v familiji je sedaj električni avto čisto sprejemljiv. Pa v bistvu tudi za prvi, če pač za kakšno daljšo pot vzameš rent-a-car.
P.S.: zanima me, kdo si bo upal prepovedati neelektrične avtomobile, če seveda ne bodo prepovedali tudi demokracijo in sploh ne bo več volitev ...
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2666374
Strani: 1
[#2666379] 07.08.17 16:01 · odgovor na: (# 2666374)
... čuj, dokler ne bodo rešili lokacije in trajanja "tankanja", električni avtomobili nimajo šans, kasneje pa nimajo šans, ker ob ukinjanju "umazanih" elektrarn ne bo dovolj elektrike za vse ... khmm, razen če bodo vse druge avtomobile prepovedali, ampak potem bo avtomobil podoben luksuz, kot je bil v začetku prejšnjega stoletja ...Sosed ima električni avto kot drugi avto. Nobene težave nima z lokacijo in trajanjem "tankanja". Električni avto ima krasno lastnost, da je "off the grid". Če so razne "eko" variante delanja elektrike, kot so sonce, veter in pretočne hidroelektrarne jeba, ker rabijo ustrezno sistemsko rezervo (beri črpalne ali umazane termo elektrarne) se le te lepo dopolnjujejo z električnimi avtomobili. Nekateri celo omenjajo, da bi avtomobili celo vračali elektriko v sistem, recimo zvečer, ampak to se mi zdi pretirano.
Seveda pa ne moremo spregledati, da je ogromni delež energije dejansko uporabljen v transportu, in, če to preglopiš na štrom, lahko kar takoj ugasnemo luč. No, niti je ne bo treba ugasniti, ker itak ne bo svetila.
Ne vem pa, koliko so elektro omrežja sedaj obremenjena na "last mile". Drugje bo pač potrebno postavljati nove daljnovode.
Pa ni za odmislit še kakšnega tehnološkega preboja.
P.S.: zanima me, kdo si bo upal prepovedati neelektrične avtomobile, če seveda ne bodo prepovedali tudi demokracijo in sploh ne bo več volitev ...Zakaj bi prepovedal?
Strani: 1