Sapienti sat, samo za VRAČA : slovenska železniška infrastruktura
je vredna cca 9 miljard evrov, torej približno 40% več kot je
vrednost AC. AC prinesejo lastniku ( to je državi) približno 400
mio evrov na letni ravni, železnice plačujejo za (9 miljard evrov
vredno) infrastrukturo približno 20 mio evrov letno ( za vrača
ponavljam: 20 mio evrov letno za 9 miljard vredno infrastrukturo).
Za 1.5 miljarde evrov vreden tajkunski projekt, ki ga bomo
financirali slovenski davkoplačevalci (Petrič in njegov KOLEKTOR
računa na dobiček približno 400 mio evrov) bomo letno zaslužili cca
800.000 evrov. Samo strošek vzdrževanja bo letno približno
dvakratnik zaslužka ( o kapitalizaciji, obrestih,itd ne govorim).
Vsako leto bomo pretežno tujim uporabnikom "naše koprske"
železniške infrastrukture donirali (subvencionirali) nekaj deset
miljonov evrov. To kažejo študije, vse drugo je politika in
vraževerje!!! Pa še to: Luka Koper ni nikakršno ekonomsko uspešno
podjetje, uspešno jo le toliko kolikor posluje z mafijskimi
(pretežno balkanskimi) posredniki, ki izkoriščajo (pretežno
balkanske) delavce/ novodobne sužnje.