Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Avto, ki je povzročil tektonske spremembe na trgu

Strani: 1 2

anon-207617 sporočil: 6.899
[#2664503] 20.07.17 14:44 · odgovor na: anon-43157 (#2664493)
Odgovori   +    1
Ce se bos odlocil za visoko sedenje je najbrz bolje da kupujes v nissan kumkvat razredu, ne v nissan čuk. Vecji so boljsi. Pac malo vec pozrejo, ampak ce bi delal hude razdalje itak ne bi iskal suv-ja.

Poleg rizote a la kumkvat imas za smesno ceno se mazde, pa kia sorento in hindaj santa fe.

Ce pa dnarja ne manjka, pa range rover seveda, like a boss :-)
bc123a sporočil: 48.253
[#2664511] 20.07.17 15:48 · odgovor na: anon-43157 (#2664493)
Odgovori   +    0
[miln]
Berem pa, da se ti avti slabo držijo ceste ? No, verjetno govorite o 150km/h na kakem ostrem ovinku ?
Govorimo o malo mocnejsem zaviranju pri 130 km/h na primorski avtocesti po rahlo ovinkastem klancu navzdol, ko piha burja :)
Če gre za to, se ne sekiram, omejitve so 130km/h max., enkrat čez desetletja bomo tudi Balkanci morda prepoznali skandinavski "sindrom" spoštovanja predpisov in posledično manj mrtvih na cestah...
Ne gre za to. Morda niso tako zelo nestabilni, obcutek pa ni ravno prijeten, ko *pricakujes* da boste dve kolesi ostali v zraku.
anon-20668 sporočil: 3.976
[#2664532] 20.07.17 23:08 · odgovor na: anon-207617 (#2664502)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: anon-20668 20.07.2017 23:11
[NemirniTujec]
Nikakrsen problem pri normalni voznji, ce bi res bil, se ne bi tako prodajali.

Ce rad vozis hitro, pa bos seveda opazil in ti bo nadlezno in neprijetno.
Ja, v veliki meri gre bolj za občutek bolj intenzivnega majanja, ker pač sediš višje. Hipotetično, če si bi v klasičnem karavanu/limuzini/hatchbacku ful povišal sedež (in bi ti glava gledala čez streho skozi šibedah, hehe), bi se ti tudi zazdelo da se ful nagiba. Kot na barki, če splezaš na jambor.

Ce rabis velik prostora pa raje galaxy/sharan, in se dovolj visoko sedi da gres naravnost noter.
+1, in sam bolj navijam za Sharana (ali skorajda identično, a cenejšo Alhambro), ker sem navdušen nad drsnimi vrati.
V teh fake suv-jih ni glih veliko prostora, ce kako robo trogas s seboj.
Mali crossoverji itak niso pravi SUVi, zame se pravi SUV začne nekako pri Touaregu, Discoveryju itd naprej po velikosti...
SKratka prav si napisal, CUVi so relativno majhni; in čeprav so večji od hatchbackov, imajo zaradi svoje zasnove kljub večjim zunanjim dimenzijam praviloma majhne prljažnike, recimo Tiguanov skorajda ni večji od klasičnega Golfa (ki ima že v svojem razredu hatchbackov enega najmanjših prtljažnikov)...

Testna voznja v avtih z razlicnimi visinami sedezev ti bo najvec pomagala.
+1

Strani: 1 2