Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 15.07.2017 22:41
[kekez]
Očitno pa nekaterim ni jasno, kako izgleda aranžma prek agencije.
Dajo ti debel špeh od kataloga, kjer narediš grobi izbor, kar ti ustreza (z vsemi
Ti zivis v 1980?
čeki preko trip advisorja, bookinga, holiday checka, ...)
Potem se oglasiš v agenciji, kjer ti rečejo, da ničesar izbranega ni na voljo, razen neizbrane ponudbe A in pogojno kompromisno izbrane ponudbe B. Potem pač izbereš manj neugodno možnost.
Meni se ni nikoli to zgodilo. Zamenjaj agencijo. Aja. Morda je povezano s tem, da brskas po spehu, izdanem januarja, za pocitnice julija.

Clovek, pridi iz jame, no :)

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2663872

Strani: 1

anon-180464 sporočil: 4.080
Zadnja sprememba: anon-180464 15.07.2017 23:20
Pravi nekdo, ki ima očitno računalnik/prenosnik/tablico le za hobi.
Jaz profesionalno gledam v zaslon 25 ur dnevno in imam čas brskati po teh katalogih le res občasno ob kosilu. Nakracati vanj svoj izbor in ga potem uskladiti še z drugimi člani familije.
Vse stvari imajo svoj namen, tudi papir.

Poleg tega papir rabi tudi mularija za zbiralne akcije. Ker smo pri nas preveč prezpapirni, so moji nulci na ta račun nekoč za kazen dobivali neopravičene ure (ne bi verjel, če se ne bi zgodilo!?) za zbiralno akcijo.

Poleg tega so strani vseh naših agencij zelo neprikladne. Nobenih čarovnikov. Vsako destinacijo posebej moraš preklikati od začetka do konca, da res vidiš razpoložljivost, ceno, pogoje... Še tako nemalokrat prideš do "preveri v poslovalnici". In pogosto tudi v poslovalnici potem kličejo na destinacijo, da odgovorijo na kakšno mojo kaprico (npr. ali je mogoče pri polpenzionu vzeti kosilo namesto večerje).
Do obisti poznam vse te strani, saj sem se nekoč to že šel. Od takrat se ni spremenilo skoraj nič.
Druga opcija je računalniško listanje "papirnega" kataloga, kjer tudi ne moreš pocahnati svojih opomb za družinske člane. Dokaj neprikladno, sploh ob kosilu na mizi.

In nazadnje. Zamenjati agencije ne gre. Že davno je ugotovljeno, da imajo vse naše agencije isto ponudbo, iste cene, isto razpoložljivost. V končni fazi je ozko grlo razpoložljivosti itak isti čarterski avion. Odstopanja so le kozmetična in res minimalna.
Če bi se moral za povsem drugačno ponudbo posluževati tujih agencij, pa to ne odtehta mojega prvotnega razloga, da se sploh grem agencijsko in s tem prihranim svoj dragoceni čas potreben za logistiko.

Strani: 1