Zasebnost

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Drugi tir in strah pred močno Luko

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

FIN-454644 sporočil: 10.930
[Glavni forum] Tema: Drugi tir in strah pred Luko
[#2659913] 21.06.17 11:15 · odgovor na: anon-178149 (#2659904)
Odgovori   +    6
Jaz vidim problem drugje. Za vsako javno hiso (NUK, Drama..) se razpise javni natecaj in nagrajeni projekt realizira, ali pa tudi ne. Imamo DRI, imampo projektivne biroje na SZ, pa ustanovimo fantomski 2 TDK in mastamo. Potreben je nacrt, investicijski nacrt, casovnica, ne pa karneki. Glavnina bodo tuneli, ki pa jih sami ne znamo delati.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2659913

Strani: 1

anon-128631 sporočil: 2.624
[Glavni forum] Tema: Drugi tir in strah pred Luko
[#2659921] 21.06.17 11:49 · odgovor na: FIN-454644 (#2659913)
Odgovori   +    9
[FIN-454644]
Jaz vidim problem drugje. Za vsako javno hiso (NUK, Drama..) se razpise javni natecaj in nagrajeni projekt realizira, ali pa tudi ne. Imamo DRI, imampo projektivne biroje na SZ, pa ustanovimo fantomski 2 TDK in mastamo. Potreben je nacrt, investicijski nacrt, casovnica, ne pa karneki. Glavnina bodo tuneli, ki pa jih sami ne znamo delati.
Zelo lepo si povedal. Tudi sam osebno spremljam to problematiko zaradi splošne razgledanosti in moram priznati, da sem v debatah zasledil kontradiktornosti, da te glava boli. Posamezniki na vse pretega hvalijo pozitivno stran drugega tira. Sočasno pa LEBEN in CERAR, ter tisti iz Slovenskih železnic na veliko hvalijo kako je projekt dober. Sočasno pa slišimo izjavo, da se po končanih delih ostrani drugi tir in zgradi kolesarska steza. Torej dobimo samo prestavljeno enotirno progo v predore in to vzponi ostanejo. Mar ni to udarjena investijica tristo na uro mimo. Potem pa razni MAČKi predlagajo ljudem, k ividijo te anomajije in preslepitve, da naj si pisci vzamejo zdravila in nevem kaj še vse. Sam osebno bolj podpiram zamisel, da se obstoječi progi zgradi še drugi tir in se v delih, kjer proga malo poravna. Seveda je edina poštena in pametna odločitev dvotirna proga in to v najkrajem možnem času.

Strani: 1