Izbrani forum: Odklop

Izbrana tema: Špeckahlanje

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
[Odklop] Tema: Špeckahlanje
[#2659137] 16.06.17 12:30 · odgovor na: pobalin (#2658716)
Odgovori   +    1
Kaj je poslovno analitičnim in športno navijaškim deželnim medijem v tem mesecu ušlo, oziroma je ostalo na varni strani radarjev?

Da so šaleški franjevci takrat, ko so kuhali silno širokogruden predlog, da svojim lastnikom namenijo slabih 2,5 MEUR za izplačilo 10-centne dividende, sklenili strateško korporativni posel, s katerim je Gorenje 4. junija za tri sezone postalo "eden največjih partnerjev evropskega rokometa".
"Z razširitvijo tradicionalnega partnerstva Gorenja v rokometu na pokroviteljstvo ključnih evropskih tekmovanj bomo okrepili prepoznavnosti blagovne znamke Gorenje na naših ključnih trgih, ki so hkrati tudi države, kjer so priljubljenost rokometa ter spremljanje in gledanost lige prvakov in evropskih prvenstev največji,« je dejal predsednik uprave Gorenja Franjo Bobinac.
www.gorenjegroup.com...a-rokometa
“By extending the traditional handball partnership of Gorenje to sponsorship of top tier competitions in Europe we aim to improve brand awareness within our key markets which coincide with countries where handball competitions reach and television ratings are the highest”, says Gorenje President and CEO Franjo Bobinac.
www.gorenjegroup.com...n-handball
Kako gre rokometna promocija znamke Gorenje skupaj s franjevskim bobnanjem o pospeševanju prodaje premium znamk v premium segmentu, ki prinaša premium finančne rezultate, nedvomno lahko razložiti vsak vrhunski član uprave za virtualne posle. In teh, bogami, je v Velenju in okolici pravo izobilje.

Sicer obstaja še druga verzija priložnostne uradne izjave šaleškega genija za nepregledne posle, kronične akutne težave v poslovanju, (o)mrežno (za)poslovanje in forsiranje alkohola na športnih prireditvah. Poudarka spodaj sta pobalinska.
President and CEO of the Gorenje Group, Franjo Bobinac, said: "We are proud to be entering into this agreement with European handball as sponsor of its top club and national team competitions. This deal will allow us to achieve a number of our strategic goals and further enhance and advance the reputation and awareness of the brand across Europe, and in particular in Germany, Scandinavia, former Yugoslavia and Central and Eastern Europe.
"Handball is a dynamic, fast, and entertaining ball game, which requires good team dynamics, a collective spirit, knowledge and skill, focus, creativity and a clear strategy. These are all values, which reflect those of the Gorenje brand, making handball a perfect fit for us."
He continued: "The Gorenje Group sees the sponsorship as a way to reinforce its cooperation with business partners, boost sales in selected markets, and to bring its inventive and technologically refined products closer to the European public. It will allow us to target our customer base and align our activities in the VELUX EHF Champions League with our other sponsorship efforts and, just as we do with our products, create solutions that contribute to a ‘Life Simplified’."
www.eurohandball.com...rint/28809
Ob tej priložnosti naj stric Franjo v Velenju za hip odloži svoje delo, ker mu pobalin pošilja čestitke za (v časniku Finance čisto spregledano!) "zlato nagrado za najboljše v digitalnem komuniciranju"...
Pred časom smo v Gorenju presenetili z izvirnim novim hladilnikom Gorenje Retro Special Edition, ki ga uradno licencira podjetje Volkswagen. Ponaša se namreč z retro dizajnom legendarnega starodobnega Volkswagnovega kombija Bulli.
www.gorenjegroup.com...ade-Diggit
...in za odličen tajming strateške povezave sicer že stare retro linije frižiderjev z znamko VW ravno takrat, ko je bila sveže umazana z dizelskimi emisijami in goljufijami. Vintidž dizajn, bjutiful on de autsajd, smart on de insajd, grejt sakses! Bully for you!
www.youtube.com/watc...XSosB3yAm0

Kaj bo naslednji šaleški marketinški korak v preteklost, ki bo podrejen dolgoročni strategiji na ključnih trgih? Šporget Gorenje kot najtoplejši element v sibirskem gulagu ali s Fanto napolnjen retro frižider Gorenje na olimpijskem stadionu v Berlinu leta 1936? Uit sam ogmentid rielity. Džast sadžesting...

BTW, saj nagrajena realitetna propagandna filmčka sta profesionalno zrežirana, anede?
www.youtube.com/watc...7gvdhLvg48
www.youtube.com/watc...Md-SzXECXo
Če nista, so pa vsi nastopajoči zihr dali soglasje za kakor skrito snemanje in neomejene objave v komercialne namene. Pa lublanska redarja sta se izkazala, ko sta na VW Bulli frižider najprej nalimala obvestilo, potem pa še uredila odvoz s pajkom. Najbrž čisto logičen scenosled pri teh zadevah, ki ga ne poznam, ker takih parkirnih manevrov ne izvajam.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2659137

Strani: 1

pobalin sporočil: 14.456
[Odklop] Tema: Špeckahlanje
[#2659150] 16.06.17 13:05 · odgovor na: pobalin (#2659137)
Odgovori   +    0
[pobalin]
Vintidž dizajn, bjutiful on de autsajd, smart on de insajd
Samo da bo bolj razumljivo: fonetično sem zapisal ključne besede Gorenjeve propagandne samohvale pod posnetki. Ni pa jasno, ali se je avtor/-ica promo besedila zavedal/-a, da gre za parafrazo znane nemške krilatice "außen hui, innen pfui". Najbrž je ni treba prevajati. :-)

Strani: 1