Zasebnost

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Mali terenski hyundai – tokrat brez kompromisov

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

drugmirko sporočil: 1.301
[Avto] Tema: Mali terenski hyundai – tokrat brez kompromisov
[#2658863] 15.06.17 12:10 · odgovor na: (#2658781)
Odgovori   +    1
[kajulci]
Tako moteče neskladen je, da mi ga je težko gledat. Grd. Fuj. A to so ponesreči vzeli napačne načrte in potem je na koncu iz tekočega traka padlo tole in takrat je bilo že prepozno?
ne. če uporabim obilo pridevnikov, so hoteli bit "drugačni", "inovativni", "hrabri", "praktični", "v trendu" in "funky". niso se pa mogli odločit kaj od tega naj bo "dominantno" in kaj "dopolnjevalno"... :)
Bo treba počakat in videt v živo, da bom lahko komentirala, ampak me pa moti njegov kljun. Spominja me na Cayenne (njegov kljun) in sicer mi položaj havbe ustvari vizuelni trik, kot da gre za dolg kljun od nekega ptiča.
A se hecaš :D Težko najdem grši avto kot je Kaktus. Majkemi :D Čeprav ne teh fotkah zgleda zelo fajn, ampak že zgoraj razložila, da eno so računalniško spolirani avti, eno pa resnica.
Povedano na kratko - ne maraš kičastih avtov :)) Samo potem ne razumem tvoje ljubezni do Kaktusa, najbolj grd terenec kar jih je, ni niti kičast, ampak cenen po izgledu. Ja, fajn zgleda na teh linkanih fotkah, ampak eno so fotke, drugo pa so stvari v živo. V živo redkokdaj zgleda tako dobro kot na računalniško spoliranih fotkah - zanimivo, Toyota mi na fotkah sploh ne zgleda fajn, verjetno zato, ker je avto že v živo dovolj kičast, in gre dodatno računalniško poliranje že čez rob.
aha... tu sem te čakal! :))
iz povedanega lahko sklepam, da ti, ko gledaš "obliko stvari", najprej pogledaš "detalj" in se s "celoto" ukvarjaš samo, če ti detalj ni odbijajoč/grd... jaz pa ravno obratno... najprej pogledam celoto (njeno formo, razmerja in karakter, ki(če) ga ima) in se šele potem odločam ali jo njeni detajli kvarijo, ali pa so dovolj lepi/zanimivi/originalni, da jo nadgrajujejo!
kot si sama ugotovila, je dizajn konceptnega Cactusa "fajn"! celo tisti detajli, ki ti zgledajo kot, da bi ti "izrezala neko gumijasto plahto", te ne motijo! zdej ti pa lahko povem zakaj produkcijski Cactus ne zgleda tako, čeprav ima vse karakteristike osnovnega dizajna, vključno s vsemi "gumijastimi detajli"... zato, ker je koncept bil enako visok, vendar približno 10cm daljši in 5cm širši. z drugimi besedami, bil je res dimenzij "C4" SUV-ja! produkcijski Cactus je velikosti C3 Picassa, kar pomeni, da so se vsa telesna razmerja spremenila ravno dovolj, da avto kljub enakemu izgledu pušča zelo drugačen vtis! no, čist iskreno, tudi hišna odločitev, da ga naredijo bolj "esencialnega" v opremo, materiale in izdelavo, mu tudi ni kej posebej koristila...
fotografije teh "production ready" konceptov sem uporabil zanalašč, ker jasno izražajo dizajnersko idejo, ne obremenjujejo se pa še s stvarmi (a'la "varnost", "tehnična izvedba", "stroški" ipd), ki "pestijo" produkcijske avtomobile in posledično spreminjajo (kvarijo) njihov izgled...
Mimgrede, tudi jaz sem Citroenov fan, ampak ne od terencev. Recimo prejšnji model C4 mi je sploh en najlepših avtov tega razreda, sploh v beli barvi mi je prav vpadljivo lep, novi model pa je čisti meh, brez karakterja, čisto medel.
da... sam imam, Citroene rad (poleg njihove tehnološke "drugačnosti") zato, ker imajo prepoznaven "družinski" dizajn kljub temu, da si niso podobni kot jajce jacu (za razliko od "copy-paste" dizajna Audijev)! naprimer... ker si ravno omenla prejšnji C4... poleg tega, da je zelo lep "hommage" GS-u iz sredine 70-tih, so njegove osnovne dizanjerske karakteristike enake tistim na prejšnjem C3 in tudi tistim druge genracije C5! če poenostavim, prejšnji C4 je v bistvu "raztegnjen" C3, C5 pa je "C4 z ritjo"... enako lahko za C2 da je "skrajšan" trivratni C4 :)...
"normalni" ljudje tega seveda ne opazijo in bodo trdili, da so to po dizajnu popolnoma različni avtomobili! se pa vseeno jasno vidi, če si vzameš čas in pogledaš njihovo bočno silhueto, linijo strehe, spodnjega roba oken, kote med haubo in sprednjim oknom, razmerja med steklenim delom kabine in ostalim telesom ter podobne stvari. jaz sem pač "čudak", ki te stvari opazi najprej, saj dizajn gledam v celoti, "mimo detajla" :)).
Eeeem, v bistvu mi je zdaj še manj jasno, če ne bi notri uturil tistih Citroenovih terencev, ki so taki, ko da bi jaz izrezala neko gumjasto plahto in jo napopala na avto, bi mi bilo čisto jasno, tako pa se praskam po glavi :))
uporabil sem jih preprosto zato, ker so po tipu vozila in osnovnih "detajl karakteristikah" (večnivojske luči, "plavajoče strehe", obilje plastičnih oblog...) take kot ta Hyundajeva Kona (po čigar threadu veselo "off-topilčariva"), njihov osnovni dizajn pa je bolj uravnotežen, zaobljen in mehkejši ter zato bolj "puppy cute"!
in zato, ker se lepo vidi kako lahko "puppy cute" dizajn spremeniš v veliko bolj agresivno obliko (rdeči Aircross), če samo malo spremeniš telesna razmerja karoserije in poudariš kak detajl... :)

tako... me veseli, da se da tudi na tem forumu civilizirano debatirat tudi, če maš poplnoma drugačen "pogled na isto stvar"... redkost v slovenskem prostoru! :)) ;)