1 ura
Država bo dala 3,5 milijona evrov za novi center krožnega gospodarstva. Kaj bo ta delal? 1
2 uri
Forbes: kako je direktorica agencije za energijo pojasnila ‘kljubovanje’ ministrstvu glede omrežnine
2 uri
HDZ: imamo dovolj podpisov za sestavo vlade
3 ure
Klemen Boštjančič: Pošta in Zavarovalnica Triglav ostajata strateški naložbi 2
3 ure
Brezžične tehnologije prinašajo različne možnosti uporabe
3 ure
Vlada začela s postopki za priznanje Palestine
4 ure
Blaž Brodnjak: NLB bo čez pet let delala milijardo evrov čistega dobička na leto 9
4 ure
Kako v hrvaški Istri skušajo rešiti pomanjkanje zdravstvenih delavcev: 20.000 evrov za nakup prvega stanovanja
4 ure
Koliko Never je prodal Rimac? In zakaj več ne bo delal električnih hiper avtov
4 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
5 ur
Večer: Vlada bi sebi in drugim funkcionarjem plače zvišala prek 40 odstotkov 7
6 ur
Varnostna tveganja pri uporabi digitalne identitete
6 ur
Izzivi in prelomnice
8 ur
Vino tedna: Lapor belo 2020, Krapež
8 ur
Povezovanje slovenskih podjetij s poslovnimi priložnostmi v Nemčiji (Oglas)
11 ur
Reportaža iz skladišča visokoradioaktivnih odpadkov: zabojniki prenesejo padec letala
11 ur
FTX Has Billions More Than Needed to Pay Bankruptcy Victims 1
13 ur
Kaj ovira slovenska proizvodna podjetja pri uvedbi umetne inteligence
13 ur
Pred SMK: "Tiktokfikacija sveta naj bo lekcija vsakemu, ki bo zdaj postavljal digitalno strategijo"
13 ur
Kako razbohoteni državni gozdar žaga lesno industrijo 6

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Mazdin butični SUV se je srečal z realnostjo

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-191845 sporočil: 961
No kako naj začnem. Mazda ima všečne avte, tisti ki jih imajo so zadovlnji seveda je tudi kakšna zamera, saj je cca. 1% avtov katastrofalnih. V takem primeru bi bilo celo bolje da bi znamka avto kupcu zamenjala za novega in bi takoj pridobila na prepoznavnosti in da ji je kaj za svoje kupce. Torej Mazde ne morem kritizirat saj je še nisem imel ali vozil za kakšen da ali dva.
Zdaj pa pojdimo še malo na temno stran Vojne zvezd, ki se ji reč Wolksvagen. Sam sem pred nekaj časa parkiral 20 let staro Caravello T4 izvedba bencin in dodal sem ji plinsko instalacijo, ki je služila dobro moji družini, poslovnim namenom in seveda meni osebno. V tem času sem za servisiranje porabil še kaj več kot pol T4 pa čeprav sem ga dobil po ZELO sanjski ceni, dober popust in samo 3% davek v letu 1995.
zraven še zavarovanja in smo že pri ceni prej omenjene MAZDE CX5. Skratka preveč je bilo servisa v tem času na W.
Poanta danes, ko vemo kako je goljufal W. Večina nas se zgraža nad dejanjem in pravimo nič več W, tudi sam se zaklel da te blagovne znamke ne bom imel. Obrekujemo a hkrati se vračamo h korenima W. Imajo dober notranji in zunanji dizanj, izdelava je vrhunska, cena 20 let starega avto še vedno dobra, mnogo bolje pri kakem 15 letniku. Med prijatelji z pivom v roki izveš veliko negativizma a po 2-3 pivih se tehnica že nagina nazaj k W. Vse to dobro vedo pri W in ravno zato se jim fučka za evropskega potrošnika. Ali ste stari znanci spornih motorjev že kaj dobili. Verjetno NE, američani lepe vsote dolarjev, saj če se je potrošnik odločil za vračilo avta je dobil lepo vsoto zelencev, če pa je vzel novega W so pa še nekaj spet zaslužil. Za vse to pa so poskrbeli njihovi javni uslužbenci. Naši pa tako ali tako naredijo vsak mesec novih 500 zaposlitev za prijatelje, 150 milijonsko luknjo v proračunu, CERAR se mal smeji na tv to pa je že vse. Ljudje smo pod kožo krvavi, kar se je pokazalo da ob aferi W ko ta ni izgubljal tržnega deleža ampak ga je kar krepko dvignil pri nas. Tako pa se nam W oddolžuje in je zadnji 2 leti veliko vložil v svojo promocijo in spet žačel pridobivat delež proti konkurenci. Še vedno smo nemško nastrojeni ne glede koliko bodo motorji svinjali. In še naprej bomo kupovali W, mogoče tudi jaz, nikoli ne reci NE.
Pa srečno vožnjo MAZDA.