Zasebnost

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Čudaški drugi tir

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

ivon sporočil: 1.349
[Glavni forum] Tema: Čudaški drugi tir
[#2658370] 12.06.17 23:46
Odgovori   +    25
Pohvala novinarju Šimacu, ki je nakazal, kako Cerarjeva vlada amatersko rešuje strateška razvojna gospodarska vprašanja in se izogiba vsakemu javnemu soočenju z drugačnim strokovnim(!) mnenjem. Že ta argument je dovolj kredibilen za zbiranje podpisov s katerimi zaustavljamo ad hoc sprejet zakon, ki ruši NE pa rešuje problem železniške povezave Koper Divača.
Tudi ime drugi tir je popolno zavajanje javnosti(!), saj gre za nov tir (novo traso enojnega tira) in NE za drugi tir, ki bi bil dodan obstoječemu tiru! V predelu, ki je za staro progo kritičen (požari, hrup) omogoča rešitev problema Duhovnikov projekt s 4 km predora, o čemer se vlada noče niti pogovarjati in se izogiba vsakemu soočenju. Le zakaj? So posli že dogovorjeni z gradbenim mafijskim omrežjem?

Vrednost dvotirne proge po predlogu strokovne skupine je 800 milijonov, medtem, ko je izhodiščna vrednost enojnega drugega tira okoli 1,4 mrd evrov brez pripravljenega projekta za izvedbo del!
Kakšna je vloga Dragonje v 2 TDK? Človekm je bil del sistema NLB, kjer so mojstri pranja denarja!

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2658370

Strani: 1

anon-182066 sporočil: 11.068
[Glavni forum] Tema: Čudaški drugi tir
[#2658440] 13.06.17 12:08 · odgovor na: ivon (#2658370)
Odgovori   +    4
[ivon]
Pohvala novinarju Šimacu, ki je nakazal, kako Cerarjeva vlada amatersko rešuje strateška razvojna gospodarska vprašanja in se izogiba vsakemu javnemu soočenju z drugačnim strokovnim(!) mnenjem. Že ta argument je dovolj kredibilen za zbiranje podpisov s katerimi zaustavljamo ad hoc sprejet zakon, ki ruši NE pa rešuje problem železniške povezave Koper Divača.
Tudi ime drugi tir je popolno zavajanje javnosti(!), saj gre za nov tir (novo traso enojnega tira) in NE za drugi tir, ki bi bil dodan obstoječemu tiru! V predelu, ki je za staro progo kritičen (požari, hrup) omogoča rešitev problema Duhovnikov projekt s 4 km predora, o čemer se vlada noče niti pogovarjati in se izogiba vsakemu soočenju. Le zakaj? So posli že dogovorjeni z gradbenim mafijskim omrežjem?

Vrednost dvotirne proge po predlogu strokovne skupine je 800 milijonov, medtem, ko je izhodiščna vrednost enojnega drugega tira okoli 1,4 mrd evrov brez pripravljenega projekta za izvedbo del!
Kakšna je vloga Dragonje v 2 TDK? Človekm je bil del sistema NLB, kjer so mojstri pranja denarja!
Problem te odločitve je v samem izhodišču razmišljanja za projekt. Je sploh jasna širitev luških zmogljivosti v bodoče, se bo gradil 3. pomol ali ne, se bo obala izkoistila za turizem ali za luko? Razlika med obema opcijama je pa letni pretovor od sedanjih 18 do tudi 60 milijonov ton letno. in če širitve luke ne bo, je vprašanje, če je sedanja odločitev Vlade pravilna. Ne vem. Lahko je, lahko ni. Sem prepričan, da o tmu niti Gašperšič, niti Cerar nimata pojma. Duhovnikvo varianto pa strokovna javnost odklanja, da je neizvedljiva. Ena izmed možnosti je, da Luka sama zgradi 2. tir na trasi ob 1. tiru. To bi ne smelo stati več kot 100 miijonov EUR-ov, na megalomanske projekta se pa za kakšnih 20 let pozabi. Milijarda in pol EUR-ov se naj raje porabi za progo Ljubljana - Celje Maribor preko Trojan, bo več koristi.

Strani: 1