Izbrani forum: Borza
Izbrana tema: LKPG
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
sporočil: 42
Če je pol cene drugega tira vezano na zagotavljanje varnosti zaradi
potniškega prometa, bi se mu bilo smiselno odpovedati. Za par 100
mio lahko taksiji naslednjih x let zastonj vozijo do Kozine,
Divače, ali zaradi mene tudi do Ljubljane.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2656944
Strani: 1
sporočil: 1.203
II. tir bo imel pomembne multiplikativne učinke v gospodarstvu.
Glede na današnji dobiček Luke Koper se II. tir mogoče zdi drag,
ampak bo izgradnja hkrati omogočila, da bo Luka imela potencial
rasti še več desetletji. Hkrati to pomeni večanje logistične in
gospodarske moči Slovenije in boljšo povezanost s centralno Evropo.
Navsezadnje je bil en izmed pomembnejših kriterijev, da Magna želi
v Slovenijo, ravno bližina Luke Koper.
Kot rečeno. Ne more Luka Koper financirati (lahko v nekem malem deležu) nekaj, kar bo zelo očitno koristilo celotnemu gospodarstvu.
To je nekaj takega, kot da bi Gorenje moralo financirati tretjo razvojno os.
Kot rečeno. Ne more Luka Koper financirati (lahko v nekem malem deležu) nekaj, kar bo zelo očitno koristilo celotnemu gospodarstvu.
To je nekaj takega, kot da bi Gorenje moralo financirati tretjo razvojno os.
Strani: 1