Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek BMW X5 in X6: kaj se lahko pokvari, zlomi in obrabi pri rabljenih orjakih
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2647226] 04.04.17 10:06 · odgovor na: (# 2647219)
Moja osebna izkušnja BMW 525d X-drive, model F11, letnik konec 2011, avto je moj službeni, ne divjam in ne izvajam čudnih likov z njim, ker imam takih in drugačnih voženj vrh glave:
- leto 2014, 98.000 km, crknila zadnja leva blazina, avto se je dobesedno sesedel med vožnjo, popravilo "kao" garancija;
- leto 2015, 124.000 km, ostal na cesti, popolnoma izgorela manjša od obeh turbin, strošek popravila z upoštevanjem kulance 600+ EUR;
- leto 2016, 156.000 km, ostal na cesti, popolnoma sesut X-drive, vzrok neznan, popravilo 2.800+ EUR (delež kulance neznan, pa ni bil majhen);
- leto 2017, 168.000 km, nekaj hudo ropotalo v motorju. Ko so ga odprli, je bilo ugotovljeno, da manjka približno četrtina enega bata. Odlomljen - poslikano. Čudo je bilo sploh , da ni popolnoma sesulo motorja. Znesek popravila do tega trenutka še ni znan, ker se bomo začeli z BMW na trdo pogovarjati...
Sprašujem pa se, če je ta avto kakšna oblika kazni s strani delodajalca meni?? :)))
LP
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2647226
Strani: 1
[#2647252] 04.04.17 11:44 · odgovor na: (# 2647226)
Tule se vsi lahko učimo kaj pomeni "brand name". Je pa seveda obrnjeno: ko bo dovolj ljudi uvidelo nateg, bo pa štala s prodajo.
Najlepši nateg tisočletja pa pravkar prihaja na prvi tir: PREPOVED dizlov v mestih pod Eco 6 razredom.
Strani: 1