Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-266193 sporočil: 15
Ja, BMW-ji (pa saj tudi druge premijske znamke...) niso več to, kar bi morali biti.


Moja osebna izkušnja BMW 525d X-drive, model F11, letnik konec 2011, avto je moj službeni, ne divjam in ne izvajam čudnih likov z njim, ker imam takih in drugačnih voženj vrh glave:

- leto 2014, 98.000 km, crknila zadnja leva blazina, avto se je dobesedno sesedel med vožnjo, popravilo "kao" garancija;
- leto 2015, 124.000 km, ostal na cesti, popolnoma izgorela manjša od obeh turbin, strošek popravila z upoštevanjem kulance 600+ EUR;
- leto 2016, 156.000 km, ostal na cesti, popolnoma sesut X-drive, vzrok neznan, popravilo 2.800+ EUR (delež kulance neznan, pa ni bil majhen);
- leto 2017, 168.000 km, nekaj hudo ropotalo v motorju. Ko so ga odprli, je bilo ugotovljeno, da manjka približno četrtina enega bata. Odlomljen - poslikano. Čudo je bilo sploh , da ni popolnoma sesulo motorja. Znesek popravila do tega trenutka še ni znan, ker se bomo začeli z BMW na trdo pogovarjati...


Sprašujem pa se, če je ta avto kakšna oblika kazni s strani delodajalca meni?? :)))


LP

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2647226

Strani: 1

PyotrNovak sporočil: 5.775
Sem slišal še boljšo. Mladenič se je ukvarjal s preprodajanjem avtomobilov. Kupi "ekstremno ugodno" par let star MB S klasa, za 12.000€, nek se vidi raskoš. Nov nekje okrog 200 jurčkov. Dve leti, gora živcev in 70.000€ kasneje, ga je prodal naprej za - tadam! 12.000€.
Tule se vsi lahko učimo kaj pomeni "brand name". Je pa seveda obrnjeno: ko bo dovolj ljudi uvidelo nateg, bo pa štala s prodajo.
Najlepši nateg tisočletja pa pravkar prihaja na prvi tir: PREPOVED dizlov v mestih pod Eco 6 razredom.

Strani: 1