Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Bo Luka Koper plačevala 10 ali 18 milijonov evrov takse za drugi tir?
Strani: 1
sporočil: 10.974
Na poti do cilja sta dva usodna koraka. Prvi: tovornjakarji bodo
postali nekonkurencni. Drugi: Luka Koper bo postala nekonkurencna.
Drugi tir bo pa spomenik.
sporočil: 30.415
Šele bomo videli in se prepričali, da tisto kar se zdaj piše o
financiranju drugega tira ne bi moglo biti bolj oddaljeno od
resničnih razmer...Pomembno je le, da se zapiči prva lopata potem
se projekta ne bo dalo več ustaviti, vrednost pa bo naraščala in
naraščala...Luka bo že zdavnaj prodana ali bo del severnojadranskih
EU pristanišč s skupno upravo, ki bo usmerila tovor po cenejši
progi do Trsta in naprej, slovenski proračun pa bo odplačeval
kredite. Lahko napišemo, da bo Luka plačevala 28 ali 128 milijonov
na koncu bo vse tako in tako plačal proračun.
sporočil: 10.844
[0121ZA1]Nagrobnik....
Cela drzava bo postala spomenik...
To pa zato, ker obstajajo tudi"dobri" spomeniki.
sporočil: 2.599
Medtem se je delnica Luke Koper v dveh dneh sesedla za šest odstotkovSLO država je že večkrat, pravzaprav čisto vsakič doslej, pokazala, da ji jebe za manjšinske delničarje njenih podjetij. Ta podjetja so v resnici last s politiko povezanih lobijev.
Ironija je seveda v tem, da ta ista državan trenutno na roadshowih, ki niso poceni, skuša prepričati vlagatelje, da bi postali manjšinski delničarji njene NLB
sporočil: 10.974
Podjeten politik bi razmisljal, kaj je cilj in kaj je optimalna pot
do cilja. Seveda, tovornjake s cest, dolgorocno, vec tovora na
zeleznico. Zato gradis zeleznico. Ampak: kako jo gradis? Nespameten
skoci v prazen bazen na glavo. Hocem drugi tir. Kje bom vzel denar:
v Luki, od tovornjakarjev, od Evrope, en nas bo napisal zakon.
Papir vse prenese. Lako cemo. Luka bo navila cene, tovor bo sel v
Trst in na Reko, tovornjakarji bodo propadli, luka bo skrahirala.
Nic hudega, lincali bomo krivce za fiasko, jih pozaprli,
davkoplacevalcem pa obesili kako novo nebulozo. Genialci unicujejo
brez trena oka.
sporočil: 11.068
Spet nas hočejo nategniti. Komur se da naj si prečita članke o tej
temi na tej povezavi. Potem bodo pa modeli, ki nas hočejo žejne
prepeljat čez vodo čez par let, ko jih bodo vodili po sodiščh kot
dresirane medvede in jih strpali v zapore, da pa oni niso nič
vedeli o tem. Vodilo jih je eno samo poštenje in skrb za javno
korist.
damijan.org/
damijan.org/
sporočil: 10.974
Ocitno ne gre za drugi tir. Drugi tir je sredstvo za nekaj drugega.
Za vprasanje, kdo bo kasiral, ne kdo bo zasluzil.
sporočil: 3.129
Če odmislimo ekonomsko neupravičenost tega projekta in izjemno
visoko korupcijsko tveganje, se je v tekst prikradlo še nekaj
napak:
1. DARS ni tisti, ki bo plačal 11,4 mio evrov (v obrazložitvi osnutka oz.predloga zakona brez kakršnihkoli izračunov, tprej fantazija) pribitka. Pribitek, ki je birokratska latovščina za novi davek, bodo plačali prevozniki blaga s težkimi tovornimi vozili.
2. Z januarjem letos se je cestnina za težka tovorna vozila, ki so najpogostejša v prometu, to je razred R4, kvalitete EURO III,IV in V dvignila za 50% in ne za 30% kot pravi Sever.
3. Direktiva 2011/76/EU govori o cestnih pristojbinah za uporabo določene cestne infrastrukture posebej še v zvezi s trajnostno (sic!) politiko in opredeljuje cestnino, infrastrukturno pristojbino in ne "pribitke". Hočem reči, da bo država težko vsebinsko argumentirala evropski komisiji (EK) ta "pribitek". Seveda bo lahko EK dala politično soglasje k takemu "pribitku".
Še to: Slovenija po obsegu, raznovrstnosti in domišljiji po izumljanju davkov, sodi v sam svetovni vrh. V EU npr. je po višini davka na gorivo (73,5%) na četrtem mestu, za Švedsko, Italijo in GB.
1. DARS ni tisti, ki bo plačal 11,4 mio evrov (v obrazložitvi osnutka oz.predloga zakona brez kakršnihkoli izračunov, tprej fantazija) pribitka. Pribitek, ki je birokratska latovščina za novi davek, bodo plačali prevozniki blaga s težkimi tovornimi vozili.
2. Z januarjem letos se je cestnina za težka tovorna vozila, ki so najpogostejša v prometu, to je razred R4, kvalitete EURO III,IV in V dvignila za 50% in ne za 30% kot pravi Sever.
3. Direktiva 2011/76/EU govori o cestnih pristojbinah za uporabo določene cestne infrastrukture posebej še v zvezi s trajnostno (sic!) politiko in opredeljuje cestnino, infrastrukturno pristojbino in ne "pribitke". Hočem reči, da bo država težko vsebinsko argumentirala evropski komisiji (EK) ta "pribitek". Seveda bo lahko EK dala politično soglasje k takemu "pribitku".
Še to: Slovenija po obsegu, raznovrstnosti in domišljiji po izumljanju davkov, sodi v sam svetovni vrh. V EU npr. je po višini davka na gorivo (73,5%) na četrtem mestu, za Švedsko, Italijo in GB.
Strani: 1