Izbrani forum: Odklop

Izbrana tema: Špeckahlanje

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
[Odklop] Tema: Špeckahlanje
[#2641444] 20.02.17 17:49 · odgovor na: pobalin (#2641440)
Odgovori   +    1
Nič ni takšno, kot je videti. Tudi ne vojna med mainstream/levimi mediji in Donaldom Trumpom. Ta medijski performans za seboj ne pušča opustošenja ampak silno cvetoče posle. Po poročanju Economista je Donald Trump pravi eliksir za ameriške "mainstream" medije.
The New York Times, the Washington Post and the Wall Street Journal have all received boosts in subscriptions and page views; cable news networks, such as CNN and the Fox News Channel, are getting huge increases in viewers at a time when most other channels are losing them; and even the long-suffering stocks of newspaper companies are rallying. Since the election shares in the New York Times Co have risen by 42%, outperforming even the mighty Goldman Sachs.
www.economist.com/ne...trump-bump
Kako dolgo lahko traja "Trump bump", sprašuje Economist? Direktor NYT Mark Thompson meni, da več mesecev, lahko tudi let, vse dokler bo sedanja vlada nadaljevala z generiranjem novic in polemik. Donny dela. :-)

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2641444

Strani: 1

pobalin sporočil: 14.456
[Odklop] Tema: Špeckahlanje
[#2641453] 20.02.17 18:51 · odgovor na: pobalin (#2641444)
Odgovori   +    1
Gallup je septembra 2016 objavil, da Američani masovnim medijem zaupajo vedno manj in da je bilo njihovo zaupanje leta 2016 rekordno nizko.
Americans' trust and confidence in the mass media "to report the news fully, accurately and fairly" has dropped to its lowest level in Gallup polling history, with 32% saying they have a great deal or fair amount of trust in the media. This is down eight percentage points from last year.
www.gallup.com/poll/...w-low.aspx
Pri Gallupu so domnevali, da je za nov padec zaupanja kriva tudi predvolilna kampanja, ki je bila med anketiranjem (septembra) že v polnem zamahu. Če je verjeti članku Economista o Trump bumpu, bi morala naslednja Gallupova anketa pokazati bistveno večje zaupanje v medije. Možno je pa tudi, da zaupanje v medije in gledanost/branost oz. število naročnin sploh nista v premem (ali kakršnemkoli) sorazmerju.

Strani: 1