Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: Članek samo za naročnike
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[Gustl]To se mi zdi razumno, v bistvu prav logično. Ne vem, kakšne imate načrte z vsebino Managerja, vem pa, da bi meni kar ustrezalo, če bi naredili resen, non-partisan informativni tednik z ambicijo, da prekosi Mladino in Reporterja ne da bi emuliral razne šik&šit bulvarske revije. Samo povem. :-)
Vmesni cilj je zaenkrat videti digital + Manager.
Torej ko bo cas za slovo printa cez teden, se bo zreduciral na tednik.
Mi imamo cez teden ze ene 2x zgolj 16 strani, v petek pa Managerja.Tako si uradno razložil, zakaj se počutim kot real sucker, kadar vzamem v roke papirne Finance (če ni zraven Managerja) in grem skoznje enako hitro kot skozi Slovenske novice. Pohvala za odkritosrčna pojasnila in malo graje za manipulacije z ubogimi šentflorjanci. :-)
Skratka v to smer gre, zato se trudimo cim vec print narocnikov spravit, da uporabljajo vsaj obcasno digital. Prvic zato, ker samo cca 40% vsebine natisnemo. Drugic zato, da ko imajo poln kufer papirja, ostanejo na digutal.
Seveda pa to pospeši odpoved printa. Kar je ok, ce ostane digital.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2641055
Strani: 1
[pobalin]Zaenkrat ni ambicije, da bi z Managerjem delali alternativo Mladini/Reporterju, torej nek politicni tednik. Za to uspesno delat je lazje se it partizanstvo.
> [Gustl]
> Vmesni cilj je zaenkrat videti digital + Manager.
> Torej ko bo cas za slovo printa cez teden, se bo zreduciral na tednik.
To se mi zdi razumno, v bistvu prav logično. Ne vem, kakšne imate načrte z vsebino Managerja, vem pa, da bi meni kar ustrezalo, če bi naredili resen, non-partisan informativni tednik z ambicijo, da prekosi Mladino in Reporterja ne da bi emuliral razne šik&šit bulvarske revije. Samo povem. :-)
Predalec je se, da bi lahko govorili o tem, kako bo izgledal tednik, ce ne bo vec dnevnika.
Predvsem moramo pazit, da zadovoljimo obstojece narocnike.
S prilagajanjem vsebin zaradi lovljena novih (recimo tebe, kaljuci, viki...), lahko hitro kaj podremo.
Seveda se vam posamezno zdi, da bi to prilagajanje vam samo izboljsalo produkt in bi bili vsi na boljsem, ampak recimo, da ne delimo vedno tega mnenja.
Vi gledate na produkt precej oldskul, po "one fits all" logiki.
Mi ga zelimo prepakirat tako, da bo cim manj uporabnikov gledalo tako. Ker je pac precej passe in tezko izvedljivo brez long tail trga.
> Mi imamo cez teden ze ene 2x zgolj 16 strani, v petek pa Managerja.Produkt PREMIUM je print in digital. Samo papirja sploh ne prodajamo. Ker je produkt vse skupaj. Ce ne izkoristis digital, imas okrnjeno izkusnjo.
> Skratka v to smer gre, zato se trudimo cim vec print narocnikov spravit, da uporabljajo vsaj obcasno digital. Prvic zato, ker samo cca 40% vsebine natisnemo. Drugic zato, da ko imajo poln kufer papirja, ostanejo na digutal.
> Seveda pa to pospeši odpoved printa. Kar je ok, ce ostane digital.
Tako si uradno razložil, zakaj se počutim kot real sucker, kadar vzamem v roke papirne Finance (če ni zraven Managerja) in grem skoznje enako hitro kot skozi Slovenske novice. Pohvala za odkritosrčna pojasnila in malo graje za manipulacije z ubogimi šentflorjanci. :-)
Tu gre v veliki meri za percepcijo. Finance danes na 16 straneh so po kolicini vsebine skoraj enake Financam izpred nekaj let na 32 straneh. Prestej clanke. Ven je letelo v povprečju 11 strani oglasnih prilog na dan, dodatni display oglasi, tečajnice so iz 4 skrcene na pol strani itd...
Vemo pa, da bralci produkt tehtajo. Tezkajo ga v roki, dobijo veliko papirja in se jim zdi to vredno. Vrzes ven oglase, nad katerimi so se itak pizdili, in potem to označis za manipulacijo.
Danska sestra je se vedno na 100 straneh, kot da to lahko kdo prebere. Oldskul bralec pa to oznaci za "vredno". Manj oldskul pa za solato.
Ves kako znizas stroske produkcije revije? Zmanjsas stevilo strani in podebelis papir. Vsebine manj, bralec vecinoma ne dojame. Ker produkt tezka. Ne bere. Kot si rekel, bralec "gre skoznje".
No, na digitalu pa ne gres skoraj nic "skoznje", ker ni dobre "scan only" izkusnje, ampak beres, kar te zanima. Zato kar naenkrat skoraj ni vsebine v "one fits all" mediju, ki bi te zanimala. Ze prej je ni bilo, si samo poskeniral. Pa manj alternativ si imel in si konzumiral se kaj, kar je bilo malo bolj iz tvojega kroga.
(ne vsega tega brat kot "velja zate in Finance", ni to problem tebe in Financ, je bolj univerzalno)
Strani: 1