Izbrani forum: Odklop

Izbrana tema: Špeckahlanje

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
[Odklop] Tema: Špeckahlanje
[#2632050] 12.12.16 11:47 · odgovor na: pobalin (#2631557)
Odgovori   +    0
Finance lajv danes poročajo o današnjem pisanju Večera o Gorenju. Dva odstavčka, dve domnevno vodilni misli vodilnega Bobinca: Dividende najbrž bodo, fiasko s Panasonicom za Gorenje ni težava. Res, jagodni izbor.

Klap, klap, klap!

live.finance.si/3160...dende-bodo

Kako pa izgleda cel intervju v Večeru? Hm, za začetek je odklenjen, kar je pri takšnih člankih v Večeru precej redko. Ker je odklenjen, ga lahko prebere vsak, kar je najbrž namen, saj se bere kot bi ga napisali profesionalni spinnerji Gorenja. Pri kakšnih vrtljajih deluje ta centrifuga? Visokih.

Bobinac na servilno vprašanje: "Kako posluje tovarna na Češkem po prevzemu družbe Mora Moravia?" odgovori: "Zelo dobro..." Zakaj podpisanec ni vprašal, kako posluje Atag, za katerega je Gorenje plačalo neprimerno in neprimerljivo več kot za Moravio? To je samo retorično...

Še eno fenomenalno pronicljivo vprašanje neodvisnega žurnalista v službi bralcev: "Jutri predstavljate novo kolo Pony blagovne znamke Rog, ki ga izdelujete v novem podjetju GOR Kolesa. Kako to, da obujate to blagovno znamko več generacij?"

Prvič je bilo to že velikokrat povedano in objavljeno, ko je Bobinac dal razbobnati spin o nakupu blagovne znamke od firme svojega podrejenega. Zato je vprašanje idiotsko.

Drugič pa, kako lahko žurnalist pričakuje, da bo Bobinac že pred predstavitvijo prav njemu zaupal zgodbo, za katero so najbrž pripravili tiskovno konferenco pa vse to? Saj ne pričakuje. Z lažnim vprašanjem že daje pol odgovora, utrdi mentalni teren, da se nastopaški Bobinac lahko po njem sprehodi z baletniško lahkotnostjo ne da bi povedal karkoli novega, smiselnega, logičnega, kaj šele verodostojnega.
"Gorenje se predvsem močno osredotoča na svojo temeljno dejavnost, to so gospodinjski aparati. Pri projektu GOR Kolesa pa gre za start-up podjetniško pobudo, na podlagi katere bo dobilo zaposlitev nekaj deset ljudi. Zaradi nostalgije in velike prepoznavnosti blagovne znamke Rog je to marketinško prodorna zgodba, ki je že pritegnila širši krog Slovencev. Povpraševanje po teh kolesih, ki bodo od jutri na voljo v prednaročilu, v prodaji pa od marca, je res veliko. V projekt smo pritegnili tudi partnerja, ljubljanski BTC, ki je velik podpornik kolesarskega športa."

Klapš, klapš, klapš!