3 min
Sistemska in interesna ksenofobija do tujih lastnikov ubija vrednost Slovenije
1 ura
Protiinflacijski boj: Korejci so dali fokus na skrčflacijo, Nemci na kebabflacijo 1
2 uri
Takšno naj bi bilo vprašanje na novembrskem referendumu o JEK 2 2
2 uri
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
2 uri
Arbitraža: Republika Srbska mora slovenski družbi plačati 45 milijonov evrov
2 uri
Švedska centralna banka je znižala ključno obrestno mero 1
2 uri
Katere inovacije na področju energije navdušujejo v EU 3
2 uri
Tudi poštarji bodo stavkali 1
3 ure
Dvomesečno rast proizvodnje v nemški predelovalni industriji je marca prekinil nov upad
3 ure
Nasvet: na kateri upravni enoti se najmanj čaka na osebne dokumente
5 ur
Stroški oklestili dobiček BMW
5 ur
Poglejte, kako nove tehnologije in digitalizacija znižujejo stroške in zmanjšujejo ogljični odtis kmetij (PRO)
6 ur
Okusi Vipavske – poklon bogati vinarski in kulinarični tradiciji
9 ur
Z orodjem SMT strateško načrtovanje razvoja kmetije ni noben bavbav 1
9 ur
German Managers Don’t See Global Upswing Boosting Their Business
9 ur
German Factory Orders Drop in Sign of Enduring Weakness
9 ur
Velika Britanija: stroški globokega geološkega odlagališča jedrskih odpadkov rastejo na 77 milijard evrov 1
11 ur
Povprečna razvitost v EU: kje je Slovenija zdaj in kje bo po napovedih MDS čez pet let
11 ur
Kako Krka in Novartis Slovenija povečujeta učinkovitost in dodano vrednost?
17 ur
Na trgu dizelskih dostavnikov kitajski maxusi tečejo le na elektriko

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Prihaja Nikola z dramatičnim dosegom

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

drugmirko sporočil: 1.301
[Glavni forum] Tema: Prihaja Nikola z dramatičnim dosegom
[#2630849] 04.12.16 20:50 · odgovor na: bc123a (#2630835)
Odgovori   +    1
[bc123a]
> [0513ANITO]
> Pa tisti, ki navijate za električne tovornjake sploh veste kako izgleda EN Šiht kamionarja?
>
> Koliko ur sme maksimalno vozit, kako hitro, gre max lahko, upoštevat mora počitek, zapore cesta, zapore zaradi praznikov, nočne prepovedi vožnje...
> In vi bi kamionarjem dodali še eno postavko (tankanje elektrike).
>
> Ko boste šli enkrat s kamionarjem na eno mednarodno furo in ko boste na enem parkingu (recimo na meji Francja-Španija) videli 1000+ kamionov naenkrat parkiranih, se boste mal popraskali po čelu. Pa vsakič, ko greste mimo kamiona ki je parkiran v odstavni niši ali enem zabačenem počivališču se vprašajte, kako za vraga naj on tam tanka elektriko, medtem, ko dela pavzo (tisto predpisano). Kamionarji še scat in srat hodijo na kolesa od šleparjev (če še ne veste).
>
> Malo si enkrat poizkušajte izračunati energijske tokove (kaj pomeni tankat nafto s hitrostjo 50 l/min) in kaj pomeni tankat elektriko s 100kW moči.

Tule bodo kao tankali vodik. Sklepam, da tekoci/utekocinjen.

Kakorkoli, ce bodo te tehnologije (vkljucno z avtonomno voznjo) kdaj zazivele, bodo bistveno prej v sleperjih, kot v navadnih avtih.

Ravno zaradi tega kar si rekel: tule je cista ekonomika. Ce se izkaze, da biznis ni ekonomicen, za razliko od tesle ne bodo prodali (skoraj) nic. Za razliko od geekov, ki kupujejo tesle. Precej manj se bo dalo zavajati folk in javnost, cifre na mizo, pa bo.
igzektli! če pogledamo dva že "kupovna" električarja na vodik, Toyoto Mirai in Hondo Clarity, obadva "natankata" tistih 5 kil vodika, ki jima zadostujeta za 500+ kilometrsko avtonomijo - v približno 3 minutah! torej najbrž tudi tankanje vodika v ta kamion ne bi trajalo kej drastično več, kot polnenje rezervoarjev na navadnem šleperju (ki tudi traja kar nekaj minut ;) ). vsekakor pa neprimreljivo krajše od kakšnega polnenja baterij, da o "frekvenci polnenja" niti ne govorimo... tale kamion je resno zanimiv... tako s tehnološkega, z ekološkega, kot tudi z ekonomskega vidika (doseg, moč, vzdrževanje/servis)! še sploh če so vsaj približno rešili problem varnega shranjevanja vodika (hindenburg press).