32 min
Kaj ovira slovenska proizvodna podjetja pri uvedbi umetne inteligence
42 min
Pred SMK: "Tiktokfikacija sveta naj bo lekcija vsakemu, ki bo zdaj postavljal digitalno strategijo"
42 min
Kako razbohoteni državni gozdar žaga lesno industrijo
42 min
(intervju) Tomaž Gornik, Better: Uspehe nizamo od Grčije do Walesa
42 min
Kako se sladoledni prvak ščiti pred kibernetskimi napadi? (PRO)
6 ur
Siemens Energy čisti izgubarsko vetrno podružnico Gamesa in izboljšuje napovedi dobička
8 ur
Najbolj brani članki danes
10 ur
NLB z rekordnim rednim četrtletnim dobičkom, je pa na ravni zadnjega lanskega četrtletja 5
11 ur
Nove omejitve za Airbnb na Dunaju: kakšne so v primerjavi z načrtovanimi prepovedmi pri nas
13 ur
V ZDA preklicali izvozna dovoljenja za dobavo čipov kitajskemu Huaweiju 2
14 ur
BMW M4 CS prihaja z motorjem, ki izvira iz serije DTM 2
14 ur
Sistemska in interesna ksenofobija do tujih lastnikov ubija vrednost Slovenije 6
15 ur
Protiinflacijski boj: Korejci so dali fokus na skrčflacijo, Nemci na kebabflacijo 4
16 ur
Takšno naj bi bilo vprašanje na novembrskem referendumu o JEK 2 6
16 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
16 ur
Arbitraža: Republika Srbska mora slovenski družbi plačati 45 milijonov evrov 1
16 ur
Švedska centralna banka je znižala ključno obrestno mero 1
16 ur
Katere inovacije na področju energije navdušujejo v EU 3
16 ur
Tudi poštarji bodo stavkali 1
17 ur
Dvomesečno rast proizvodnje v nemški predelovalni industriji je marca prekinil nov upad

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Prihaja Nikola z dramatičnim dosegom

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[Glavni forum] Tema: Prihaja Nikola z dramatičnim dosegom
[#2630835] 04.12.16 19:53 · odgovor na: 0513ANITO (#2630825)
Odgovori   +    2
[0513ANITO]
> []
> Spet si v kritičarskem elementu.
>
> Zelena tehnologija se je mnogokrat vpeljevala na plečih davkoplačevalcev.
>
> Če sledim tvoji logiki, je treba tudi pitno vodo privatizirati.
>
> Sicer pa se roba tovori v Luki in v 95% je namenjena HUN, Višegrajskim deželam, AUT in Nemčiji. Za robo, namenjeno Slo, pa se strinjam da gre večina na tovornjake.
>
> Sicer pa je posodobitev železnica nuja, tovornjaki pa bodo tudi stalnica, in upam, da ne v povečevanju, ker že danes obremenjujejo ceste.

Pa tisti, ki navijate za električne tovornjake sploh veste kako izgleda EN Šiht kamionarja?

Koliko ur sme maksimalno vozit, kako hitro, gre max lahko, upoštevat mora počitek, zapore cesta, zapore zaradi praznikov, nočne prepovedi vožnje...
In vi bi kamionarjem dodali še eno postavko (tankanje elektrike).

Ko boste šli enkrat s kamionarjem na eno mednarodno furo in ko boste na enem parkingu (recimo na meji Francja-Španija) videli 1000+ kamionov naenkrat parkiranih, se boste mal popraskali po čelu. Pa vsakič, ko greste mimo kamiona ki je parkiran v odstavni niši ali enem zabačenem počivališču se vprašajte, kako za vraga naj on tam tanka elektriko, medtem, ko dela pavzo (tisto predpisano). Kamionarji še scat in srat hodijo na kolesa od šleparjev (če še ne veste).

Malo si enkrat poizkušajte izračunati energijske tokove (kaj pomeni tankat nafto s hitrostjo 50 l/min) in kaj pomeni tankat elektriko s 100kW moči.
Tule bodo kao tankali vodik. Sklepam, da tekoci/utekocinjen.

Kakorkoli, ce bodo te tehnologije (vkljucno z avtonomno voznjo) kdaj zazivele, bodo bistveno prej v sleperjih, kot v navadnih avtih.

Ravno zaradi tega kar si rekel: tule je cista ekonomika. Ce se izkaze, da biznis ni ekonomicen, za razliko od tesle ne bodo prodali (skoraj) nic. Za razliko od geekov, ki kupujejo tesle. Precej manj se bo dalo zavajati folk in javnost, cifre na mizo, pa bo.