Izbrani forum: Odklop
Izbrana tema: Špeckahlanje
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
sporočil: 14.456
Če koga zelo zanima fenomen Uberja...
Vozniki Uberja v ZDA zaslužijo več kot navadni taksisti. Tako kaže infografika Statiste,
www.statista.com/cha...d-to-uber/
ki temelji na podatkih raziskave Nacionalnega urada za ekonomske raziskave NBER.
An Analysis of the Labor Market for Uber's Driver-Partners in the United States
www.nber.org/papers/w22843.pdf
Caveat 1: V primerjavi niso zajeti stroški avtomobila, goriva, zavarovanja, ki bremenijo voznike Uberja. Če vzamemo samo najnižjo oceno iz študije (4,29 $ za majhen avto) in jo odštejemo od zaslužkov uberistov, so ti na boljšem samo v S.F., N.Y. in Bostonu.
Caveat 2: je naveden v originalni objavi in razkriva, da je eden od avtorjev zaposlen v Uberju in tudi solastnik/delničar, drugi je bil svetovalec Uberja, NBER pa se distancira od vsebine in izsledkov študije.
Disruptive Change in the Taxi Business: The Case of Uber
www.nber.org/papers/w22083
Alan B. Krueger pa ni ravno neznan prekladalec številk:
en.wikipedia.org/wik...an_Krueger
Vozniki Uberja v ZDA zaslužijo več kot navadni taksisti. Tako kaže infografika Statiste,
www.statista.com/cha...d-to-uber/
ki temelji na podatkih raziskave Nacionalnega urada za ekonomske raziskave NBER.
An Analysis of the Labor Market for Uber's Driver-Partners in the United States
www.nber.org/papers/w22843.pdf
Caveat 1: V primerjavi niso zajeti stroški avtomobila, goriva, zavarovanja, ki bremenijo voznike Uberja. Če vzamemo samo najnižjo oceno iz študije (4,29 $ za majhen avto) in jo odštejemo od zaslužkov uberistov, so ti na boljšem samo v S.F., N.Y. in Bostonu.
Caveat 2: je naveden v originalni objavi in razkriva, da je eden od avtorjev zaposlen v Uberju in tudi solastnik/delničar, drugi je bil svetovalec Uberja, NBER pa se distancira od vsebine in izsledkov študije.
Jonathan Hall was an employee and shareholder of Uber Technologies before, during, and after the writing of this paper. Krueger acknowledges working as a consultant to Uber in December 2014 and January 2015 when the initial draft of this paper was written. The views expressed herein are those of the authors and do not necessarily reflect the views of the National Bureau of Economic Research.Krueger je že leto marca objavil študijo na temo Uberja, pri kateri mu je Hall pomagal s komentarji/podatki.
Disruptive Change in the Taxi Business: The Case of Uber
www.nber.org/papers/w22083
Alan B. Krueger pa ni ravno neznan prekladalec številk:
en.wikipedia.org/wik...an_Krueger