Zasebnost
15 min
Dars v EIB po 120 milijonov evrov kredita za novomeško obvoznico
30 min
Fiatova mestna panda je postala velika in tudi električna
1 ura
Vučić za FT: Leta 2022 je Srbija ustavila projekt rudnika litija, zdaj ga je pripravljena obuditi
1 ura
Delničarji NLB potrdili dividendo in 3 nadzornike: "Za vas imamo v vsakem primeru le dobre novice"
2 uri
Kako postati izvoznik leta 2024
2 uri
Evropska uredba o obnovi narave je dokončno sprejeta, kar je omogočila kljubovalna avstrijska ministrica
2 uri
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
2 uri
Stroški dela v EU v prvem četrtletju medletno višji za 5,5 odstotka
2 uri
Slovenija dobila prvega proizvajalca konstrukcijskega križno lepljenega lesa za hiše in bloke
2 uri
V Kopru je pristala kontejnerska ladja Astrid Maersk. Zakaj je to pomembna novica? 1
3 ure
Suzuki swift ostaja eden najpreprostejših avtov
3 ure
Dobra novica za Cinkarno Celje: Evropska komisija s carinami nad kitajske proizvajalce TiO2 3
4 ure
Tako Gradec in Celovec postajata gospodarsko območje z izjemnim potencialom (Oglas)
5 ur
SRC.SECURE – storitve, ki poskrbijo za zdravo IT-okolje (Oglas)
5 ur
Skok kupil še 500 delnic Cinkarne
5 ur
Pričakovati je spremembe jamstva za vloge pri bankah: kaj bo novega?
6 ur
Pri Marjanu Simčiču: Skrivnost idealne vinogradniške lege
6 ur
Kako vam sejmi v tujini odpirajo vrata do novih kupcev? (Oglas)
7 ur
(fotoreportaža) Siliko za BMW in AMG v Sevnici izdeluje kompleksne dele iz gume in plastike
7 ur
Inovativne pomnilniške rešitve IBM za doseganje nove ravni poslovanja (Oglas)

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Fiat tipo: znano ime in veliko breme

Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 8.066
[#2629699] 28.11.16 23:25
Odgovori   +    0
Pač, ni več posebne razlike med Fiatom in Kitajcem. Še najbolje je, če tovarno kar Kitajcem prodajo ali pa jih spustijo noter s 50% deleža. Sinergije, pa to.
anon-93341 sporočil: 110
[#2629732] 29.11.16 09:02
Odgovori   +    0
40 slik, od katerih je mnogo nepotrebno podvojenih, pa niste uspeli slikat prtljažnika?
Neprofesionalno!
milos9 sporočil: 1.046
[#2629758] 29.11.16 11:02 · odgovor na: anon-93341 (#2629732)
Odgovori   +    0
Limuzinski, neprilagodljiv, tu ni kaj videt, tako kot pri motorjih
anon-48752 sporočil: 29
[#2629787] 29.11.16 12:21 · odgovor na: milos9 (#2629758)
Odgovori   +    0
Avto kot celota deluje neprepričljivo, podpovprečno.
anon-159254 sporočil: 207
[#2629794] 29.11.16 12:42 · odgovor na: anon-93341 (#2629732)
Odgovori   +    0
Pa sliko konjenice tudi pogrešam. Sicer pa deluje preveč kitajsko. Pred precej leti sem bil lastnik tipota 2.0 16V in je bil za tiste čase špica. Pravo nasprotje tega novejšega.
anon-297342 sporočil: 416
[#2629798] 29.11.16 13:04
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-297342 29.11.2016 13:05
Prodaja se kot nizkocenovnik, samo ne z nizko ceno. Za nizkocenovnika je pogoj, da stane osnovna različica pod 10.000 EUR, popolnoma opremljena pa pod 15.000 EUR. Avto je na drugi strani dobil nizke ocene za varnost po EURONCAP, kar potrjuje njegovo nizkocenovno zasnovo.
Kupec, ki lahko za avto potroši med 12.000 in 16.500 EUR in si želi vonja po novem, bo verjetno posegel po kaki bolj uveljavljeni znamki in modelu, ki nima prizvoka "nizkocenovnik". Dokler ne bodo začeli s popusti -2.000 EUR in ga cenovno dali ob bok kaki daciji logan ali citroënu c-elyseé, ne vidim nobenega razloga, zakaj bi se ta fiat prodajal.
anon-202165 sporočil: 970
[#2629854] 29.11.16 15:38 · odgovor na: anon-297342 (#2629798)
Odgovori   +    0
Cenovno je pozicioniran čisto OK. Nekje vmes med C-Elysee, ki sploh nima 120 konjskega dizla, pod Škodo Rapid in nižje od vse mainstream konkurence. Prodajal se pa pri nas ne bo, že zato ker je limuzina in ker je pač Fiat (ki kao zna delat samo majhne avte, vse ostalo so pa jajca).

Bo pa verjetno v 5-vratni in karavanski varianti za Slovence to ratal super zanimiv nakup čez kaka 3-4 leta, ko bodo švercarji navozili iz Italije pretečene leasinge s čudežnimi 120.000 km in bo koštal kakih 7 jurjev.

Se pa strinjam da bi bil lahko lepši, zunaj in znotraj.

Strani: 1