Zasebnost

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
[PFinancnik]
Da bi blago vozili v Trst, po Italijanskih železnicah in nato Avstrijo, ter nato v Madžarsko, Slovaško BI BILA norost s Slovenske strani brez primere. Kot prvo bi najprej vozili svojo robo, našo pa zadrževali. Kot drugo pa je železniška povezava daljša za 200 km, za skoraj celo Slovenjio. To pomeni, da imajo tudi dostavo za najmaj 1 dan poznejšo, kot preko Slovenije.Jaz bi povezal KP in TR, če bi vlaki iz Trsta vozili skozi Slovenijo.
In zakaj ne bi preko Trsta vozili čez Slovenijo? Kje pa so nekoč vozili vlaki iz Ljubljane v Benetke? Na zemljevidu lahko hitro ugotoviš, da se proga od Trsta proti zahodu pri Nabrežini razcepi in desni krak zavije nazaj proti Opčinam in Sežani. To je vse elektrificirana dvotirna proga - vse do Ljubljane in potem še naprej proti Štajerski. Že pred Sežano ima tudi odcep proti (Novi) Gorici in od nje naprej na Bohinjsko progo, do Jesenic in v Avstrijo. Ja, za pot Koper-severovzhod je preko Trsta in Nabrežine nekaj 10 km dolg ovinek, ki pa nam mogoče lahko vsaj za nekaj časa prihrani večino fantomske 1,5 milijarde za novo progo Koper-Divača.

In ponavljam: zakaj se toliko govori samo o "drugem tiru", nič pa o tretjem pomolu? Kolikor sem razumel to luško-transportno sago, gre za siamska dvojčka. Koper rabi drugi tir, da bi lahko izrabil želeni tretji pomol, tretji pomol pa bi toliko povečal pretovor, da bi nujno rabili drugi tir.