Strani: 1 2

anon-191845 sporočil: 961
[#2622259] 20.10.16 11:55 · odgovor na: (#2622239)
Odgovori   +    18
Prišla sta komisarja baltsko-jadranskega in mediteranskega koridorja, ni pa ni bilo nikogar iz Slovenije. Niti iz Luke Koper niti iz vlade.

Ali lahko na to dejanje naše vlade kaj več storite kot novinarji in seveda bi morali tudi mi kot državljani, saj nam vlada zmanjšuje naše bonitete in ostale prihodke in ne nazadnje kvari mednarodni ugled v Evropi in svetu!!!!!!

Osebno bi jih dal pred str****i vod z slepimi patroni, da bi se zavedal kako lahko z ulice poka zares okrog njihovih ušes. V privat sektorju je komercialist hitro brez službe če ne opravi kakšnega dogovorjenega sestanka.

Bi moral privatni sektor biti doma kaka 2-3 mesca pa das vas potem vidimo kako bi bevskal v javnem sektorju ko ne bi bilo denarja za plače...voluharska vlada...
1damijan sporočil: 186
[#2622289] 20.10.16 13:19
Odgovori   +    4
Ta Gospod ve kaj, kako, s kakšnimi strški, do kdaj... Pa naši velecenjeni in velepomembni Gospodje?
anon-329788 sporočil: 2.321
[#2622291] 20.10.16 13:20
Odgovori   +    3
Če ne zmoreš konkurirati, poskusi z združitvijo. Če to ne gre, začni s političnimi oglasi po časopisju. Nekak je treba uničiti konkurenco.
anon-329788 sporočil: 2.321
[#2622310] 20.10.16 13:38 · odgovor na: 1damijan (#2622289)
Odgovori   +    2
V osnovi so torej tujci sposobnejši, lepši, inteligentnejši, vedno nam želijo le dobro....
novica sporočil: 5.397
[#2622337] 20.10.16 14:44 · odgovor na: anon-329788 (#2622310)
Odgovori   +    11
[inflacija123]
V osnovi so torej tujci sposobnejši, lepši, inteligentnejši, vedno nam želijo le dobro....
ne, ne in ne! v osnovi so tujci predvsem pretkani zlobneži, ki nam bodo vse odšraufali in napokali na kamion pa odpeljali. vse. vključno s pivom in z narodovo podstatjo. karkoli to že je.
novica
najobj sporočil: 32.284
[#2622340] 20.10.16 15:02 · odgovor na: novica (#2622337)
Odgovori   +    2
[novica]
> [inflacija123]
> V osnovi so torej tujci sposobnejši, lepši, inteligentnejši, vedno nam želijo le dobro....
ne, ne in ne! v osnovi so tujci predvsem pretkani zlobneži, ki nam bodo vse odšraufali in napokali na kamion pa odpeljali. vse. vključno s pivom in z narodovo podstatjo. karkoli to že je.
novica
... čuj, pa je toti šef tržaške pristaniške uprave povedal, kdo bo pobiral smetano od združenega pristanišča ali pa sta iz vesolja Koper in Trst le malo predaleč in tega od tam ni mogel videt ? ... khmm, samo vprašam ...
anon-329788 sporočil: 2.321
[#2622343] 20.10.16 15:17 · odgovor na: novica (#2622337)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: anon-329788 20.10.2016 15:20
Kolikor vem, Koper dela mnogo bolje od Trsta. A zdaj se bodo pa koprčani klanjali in lezli v rit luzerjem in njihovim idejam, kako odpraviti konkurenco!!!??? Koper ima za sabo državo, ki jim bo zgradila tir za 1,5mlrd in jim s tem omogočila hudo prednost. Tržačani bi jim pa za 50 mio ponudili svoje tire, ki bi jih zapirali po svojih željah in potrebah. malo strateškega premisleka ne škodi.
crt sporočil: 27.801
[#2622344] 20.10.16 15:18 · odgovor na: novica (#2622337)
Odgovori   +    3
[novica]
ne, ne in ne! v osnovi so tujci predvsem pretkani zlobneži, ki nam bodo vse odšraufali in napokali na kamion pa odpeljali. vse. vključno s pivom in z narodovo podstatjo. karkoli to že je.
kdor si hoce slovensko narodno podstat domov peljat, si je sam kriv :)
anon-333107 sporočil: 8.271
[#2622347] 20.10.16 15:27 · odgovor na: anon-329788 (#2622310)
Odgovori   +    5
[inflacija123]
V osnovi so torej tujci sposobnejši, lepši, inteligentnejši, vedno nam želijo le dobro....
V OSNOVI moraš najprej sam razumeti ni vedeti, kaj hočeš, potem se pa lahko naučiš tudi sodelovati.

Tudi s tujci.
PFinancnik sporočil: 4
[#2622365] 20.10.16 16:09
Odgovori   +    5
čas vnosa: 20.10.16 14:53
Logično je, kar govori gospod s Trsta. Logično je, da voziš robo po svojih železnicah, s svojimi logisti, ki imajo zakupljene tire in da jim je največja konkurenca Koper. Lepo je vse pošteno povedal. Da bi blago vozili v Trst, po Italijanskih železnicah in nato Avstrijo, ter nato v Madžarsko, Slovaško BI BILA norost s Slovenske strani brez primere. Kot prvo bi najprej vozili svojo robo, našo pa zadrževali. Kot drugo pa je železniška povezava daljša za 200 km, za skoraj celo Slovenjio. To pomeni, da imajo tudi dostavo za najmaj 1 dan poznejšo, kot preko Slovenije.Jaz bi povezal KP in TR, če bi vlaki iz Trsta vozili skozi Slovenijo. Avstrijci so objavili, da bodo vložili v južni pokrajini (Koroška in Štajerska) do 2021 12 mlrd € za železniško in cestno infrastrukturo. Kaj pa mi čakamo cepci, ministra Gašperšiča. Od njega nič ne bo, samo kup študij in veliki stroški. Čim prej začeti graditi 2. tirno progo, ker je smiselna, staro pa nameniti kolesarjem. Takoj z javnim denarjem čimprej, iz Evrope nič ne bo, ker bodo Italijani to potihoma zlobirali in blokirali, naši "bureki" pa verjamejo v to Evropsko komisijo, ki je pod vplivom nekaj večjih držav, in ne predstavlja nevtralne inštitucije z vse enako.Res smo kurirčki velikih držav, še avstrijci nas šišajo na celi črti. V gradnjo naj se vključi Dars, državne zavarovalnice Triglav in Sava Re, Luka Koper,Slovenske železnice, slovenske banke in SID, ki imajo 3 mlrd € prostih sredstev za naložbe in proračun. To je zmagovalna kombinacija. Vrašanje je edino sama trasa, ki je bila načrtovana pre ambiciozno in na primeru združitve z novo progo iz Italije. Večini neodvisnih analitikov se zdi, da gre za zelo neoptimalno progo, glede na konfiguracijo zemljišča, tu bi verjetno lahko pogledali samo traso, če bi lahko kaj poenostavili. Tudi cena gradnje je za 40% nižja kot je bila 2008. To bi bil tudi pospešek za potrošnjo in rast BDP.
1357 sporočil: 7.095
[#2622368] 20.10.16 16:12 · odgovor na: anon-329788 (#2622343)
Odgovori   +    4
Koper je boljši od Trsta samo pri zabojnikih in turističnih ladjah, v vseh drugih segmentih luških dejavnosti je za Trstom. To kar je povedal predsednik tržaške pristaniške uprave je lahko zelo poučno ne samo za koprsko upravo temveč za uprave vseh pristanišč v severnem Jadranu.
Sam osebno se bojim da se bo z Luko Koper zgodilo podobno kot se je zgodilo z avtoprevozništvom, ki se je zaradi političnih utikanj v posel in osebnega neptizma posameznikov razbilo na prafaktorje, ki sicer še zelo solidno posluje glede na razmere vendar bi medsebojno kapitalsko povezano prevozništvo lafko dosegalo še veliko boljše rezultate kot jih dosega trenutno.
BlazVo sporočil: 2.601
[#2622371] 20.10.16 16:23 · odgovor na: (#2622271)
Odgovori   +    11
Kaj ko bi vsi navdušenci za drugi tir najprej povedali, koliko bi zanj prispevali iz svojega žepa ?

Sam kot davkoplačevalec raje ne bi nič, ker je vnaprej 10000 % jasno, da bo to nasedla investicija.

Predlagam, da se socialci, ki verjetno ne plačujete davkov in bi stalno s tujim po koprivah, preselite s svojimi nebulozami na kakšen drug forum.
blink sporočil: 3.523
[#2622376] 20.10.16 16:31
Odgovori   +    3
Lep primer, kako bi se Trst želel iti biznis, medtem ko politično/delavsko/sindikalno ugrabljen socialistični TOZD - Luka Koper - še vedno kuha zamere iz časa fašistov/partizanov. Drugi tir je pesek v oči in davkoplačevalci bomo na suho nategnjeni, 1.4 mlrd računica se ne izide, Koper je imel lani 30 mio dobička.

Optimalno bi bilo, da bi Luko Koper in Luko Trst kupil privatni lastnik in ju povezal v sinergijo.
1357 sporočil: 7.095
[#2622383] 20.10.16 16:46 · odgovor na: PFinancnik (#2622365)
Odgovori   +    4
Drugi tir bi sicer potrebovali, vendar ne tako nujno kot določene posodobitve na ostalem želežniškem omrežju v Sloveniji. Zastoji in poslovni stroški ne nastajajo v Divači temveč predvsem znotraj države na določenih delih tirov ali vozlišč, in te stvari bi bilo potrebno uredit preden se sploh zakoplje prva lopata na drugem tiru. Ureditev križišča pri pivovarni Union in ureditv proge med Celjem in Mariborom je predpogoj da bo drugi tir lahko normalno funkcioniral. Samo o teh stvareh navijači za drugi tir nič ne govorijo ker vidijo svoj interes predvsem v zaslužkih od neskončnega vlivanja betona in provizij od prodaje projektno predvidene opreme, ki morda ne bo sploh nikoli uporabljena, bo pa kupljena in vgrajena ker je projektno predvidena.
anon-237417 sporočil: 2.617
[#2622387] 20.10.16 16:55
Odgovori   +    6
Tudi Slovenija in Avstrija sta iz vesolja ena država, zgleda pa, da narod diha v Sloveniji že od nekdaj drugačen zrak, kot Avstrijci in Italijani. In očitno je, da so v zadnjem času chemtrailsi zadevo samo samo še poslabšali in spet, očitno, samo v Sloveniji.
1357 sporočil: 7.095
[#2622435] 20.10.16 19:41 · odgovor na: (#2622427)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: 1357 20.10.2016 19:42
Glavni problem in dilema ni sam namen okoli drugega tira temveč izvedba. V Sloveniji so bile praktično vse velike javnoinfrastrukturne investicije ( avtoceste, TEŠ 6, pediatrična klinika, onkološki inštitut, športni kompleks Stožice,HE Avče,...) ena velika kraja skupnega denarja in je zato povsem razumno da je pozornost javnosti še toliko večja. Insajderji iz luke in železnic pa se do sedaj niste prav pretirano potrudili da bi strokovno na osnovi podatkov argumentirali ne samo potrebo temveč tudi način realizacije ( finaciranja) projekta.
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2622438] 20.10.16 19:56 · odgovor na: BlazVo (#2622371)
Odgovori   +    2
[BlazVo]
Kaj ko bi vsi navdušenci za drugi tir najprej povedali, koliko bi zanj prispevali iz svojega žepa ?

Sam kot davkoplačevalec raje ne bi nič, ker je vnaprej 10000 % jasno, da bo to nasedla investicija.

Predlagam, da se socialci, ki verjetno ne plačujete davkov in bi stalno s tujim po koprivah, preselite s svojimi nebulozami na kakšen drug forum.
Dobro da rajnki cesar FJ ni bil tako ozkogled. Tako imamo vsaj osnovno železniško mrežo in je bil postavljn pogoj za razvoj gospodarstva. Zaslužka z železnico resda ni bilo ne vem kako velikega, toda........ No nadaljevanje pa kar ugani, se pa bojim, da je zate pretežko!
najobj sporočil: 32.284
[#2622442] 20.10.16 20:34 · odgovor na: BlazVo (#2622371)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: najobj 20.10.2016 20:36
[BlazVo]
Kaj ko bi vsi navdušenci za drugi tir najprej povedali, koliko bi zanj prispevali iz svojega žepa ?

Sam kot davkoplačevalec raje ne bi nič, ker je vnaprej 10000 % jasno, da bo to nasedla investicija.

Predlagam, da se socialci, ki verjetno ne plačujete davkov in bi stalno s tujim po koprivah, preselite s svojimi nebulozami na kakšen drug forum.
... čuj, ko si je Avstrijsko cesarstvo premislilo sl.wikipedia.org/wik...BEeleznica in je samo začelo graditi železniško progo Dunaj - Trst, je ziher ni gradilo samo za eno leto, ker si sicer na dunajskem dvoru ne bi premislili in bi pustili tistemu privatniku, naj jo zgradi sam in sam pobira profit ...

P.S.: če bi gledali na kratkoročni profit, bi bilo na svetu bolj malo infrastrukturnih objektov in bi posledično bilo tudi bolj malo možnosti za delanje profita ... aja, in da ne bo pomote, se cena proge Koper - Divača tudi meni zdi astronomska, kar pa ne pomeni, da se cene ne da zmanjšat in da proge ne rabimo oziroma da ne rabimo rasti BDP-ja, ki ga multiplikacijski učinki takšnega projekta prinesejo ... evo, mogoče bi še ti kakšno svojo prihvatizacijsko nepremičnino lažje oddal v najem, če bi bilo manj socialcev, ker bi ljudje imeli več denarja ...
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2622451] 20.10.16 21:49 · odgovor na: (#2622447)
Odgovori   +    2
[BeliF]
> [MarijanMacek]
> Dobro da rajnki cesar FJ ni bil tako ozkogled. Tako imamo vsaj osnovno železniško mrežo in je bil postavljn pogoj za razvoj gospodarstva. Zaslužka z železnico resda ni bilo ne vem kako velikega, toda........ No nadaljevanje pa kar ugani, se pa bojim, da je zate pretežko!

ti misliš, da je Francl gradil železnico zato, da so se naše vasice lahko razvijale? resno? mi smo to dobili gratis ker so nam drugi na repu prinesli. podobno kot se danes nobena večja investicija ne zgradi (pa tudi manjše), če evropa ne da svojih cekinov zraven
Jaz nič ne mislim, da smo proge dobili zaradi naših (sicer omejenih) surovinskih potencialov. Toda ležali smo k sreči na poti k morju, kar dandanes prenekateri pozabljajo, presvitli cesr pa pred 170 leti k sreči NI.
anon-39086 sporočil: 221
[#2622452] 20.10.16 21:58 · odgovor na: anon-191845 (#2622259)
Odgovori   +    2
lp
Zelo zelo zanimiv članek.!!Kako to da ga ni zaslediti niti v Primorskih Novicah,niti na Regionalobali...
1357 sporočil: 7.095
[#2622460] 21.10.16 01:48 · odgovor na: (#2622440)
Odgovori   +    0
Izdelati projekt do zadnega detajla in dati projekt realizirati na kluč za fiksno ceno. Recesija na gradbenem trgu še vedno hara in sigurno bi se našel gradbinec znotraj EU ali pa kitajci, ki bi ta projekt realiziral. Seveda je pa res da bi ta gradbinec vse pripeljal s seboj in bi domači priskledniki ostali praznih rok.
1357 sporočil: 7.095
[#2622461] 21.10.16 01:50 · odgovor na: anon-39086 (#2622452)
Odgovori   +    1
...ker bi Luka koper takemu mediju odpovedala ogalševanje.
1357 sporočil: 7.095
[#2622462] 21.10.16 01:51 · odgovor na: anon-178149 (#2622451)
Odgovori   +    0
To progo smo še do nekaj let nazaj oplačevali.
PFinancnik sporočil: 4
[#2622471] 21.10.16 07:17 · odgovor na: BlazVo (#2622371)
Odgovori   +    3
čas vnosa: 20.10.16 23:13
Kolega, Avstrijci vse proge gradijo z javnim denarjem, trenutno do 2021 za 22 mlrd €. Mar Avstrijci vedo, kar mi ne vemo. Ne biti naivni, železnica je osnovna infrastruktura, kot 400 kV daljnovodi,kot optično omrežje, kot vodovodno omrežje, kot cestno omrežje,..
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2622475] 21.10.16 07:22 · odgovor na: 1357 (#2622462)
Odgovori   +    1
[1357]
To progo smo še do nekaj let nazaj oplačevali.
Sem skorajda prepričan, da Južne železnice, oziroma sorazmernega deleža, nismo odplačevali še pred nekaj leti. Res pa je, da so se srbski krediti za gradnjo proge BG-NI pri pariških bankah odplačevali še vse do končenga razpada Jugoslavije in jih je zanimivo Srbija samoumnevno prevzela na svoja pleča.
Pa tudi če bi še pred leti odplačevali za Južno železnico, ne bi to izničilo dejstva kaj je prinesla v te, takrat druge (najbolj nerazvita je bila Galicija, današnja Z. Ukrajina, Poljska) najbolj nerazvite kraje Cislajtanskega dela AO cesarstva.
najobj sporočil: 32.284
[#2622512] 21.10.16 09:46 · odgovor na: 1357 (#2622462)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 21.10.2016 09:47
[1357]
To progo smo še do nekaj let nazaj oplačevali.
... holy shit ! ... alzo, če jaz tebe prav razumem, je Slovenija pravna naslednica Avstro-Ogrske in je zato še do nekaj let nazaj oplačevala železniško progo izpred 150 let ? ... evo, zdaj samo čakam, da bom na totem forumu prebral, da je Napoleon v času Ilirskih provinc pri nas naredil kakšno cesto, ki jo še danes odplačujemo Francozom ...
pobalin sporočil: 14.456
[#2622549] 21.10.16 10:55 · odgovor na: PFinancnik (#2622365)
Odgovori   +    1
[PFinancnik]
Da bi blago vozili v Trst, po Italijanskih železnicah in nato Avstrijo, ter nato v Madžarsko, Slovaško BI BILA norost s Slovenske strani brez primere. Kot prvo bi najprej vozili svojo robo, našo pa zadrževali. Kot drugo pa je železniška povezava daljša za 200 km, za skoraj celo Slovenjio. To pomeni, da imajo tudi dostavo za najmaj 1 dan poznejšo, kot preko Slovenije.Jaz bi povezal KP in TR, če bi vlaki iz Trsta vozili skozi Slovenijo.
In zakaj ne bi preko Trsta vozili čez Slovenijo? Kje pa so nekoč vozili vlaki iz Ljubljane v Benetke? Na zemljevidu lahko hitro ugotoviš, da se proga od Trsta proti zahodu pri Nabrežini razcepi in desni krak zavije nazaj proti Opčinam in Sežani. To je vse elektrificirana dvotirna proga - vse do Ljubljane in potem še naprej proti Štajerski. Že pred Sežano ima tudi odcep proti (Novi) Gorici in od nje naprej na Bohinjsko progo, do Jesenic in v Avstrijo. Ja, za pot Koper-severovzhod je preko Trsta in Nabrežine nekaj 10 km dolg ovinek, ki pa nam mogoče lahko vsaj za nekaj časa prihrani večino fantomske 1,5 milijarde za novo progo Koper-Divača.

In ponavljam: zakaj se toliko govori samo o "drugem tiru", nič pa o tretjem pomolu? Kolikor sem razumel to luško-transportno sago, gre za siamska dvojčka. Koper rabi drugi tir, da bi lahko izrabil želeni tretji pomol, tretji pomol pa bi toliko povečal pretovor, da bi nujno rabili drugi tir.
pobalin sporočil: 14.456
[#2622552] 21.10.16 11:00 · odgovor na: BlazVo (#2622371)
Odgovori   +    2
[BlazVo]
Kaj ko bi vsi navdušenci za drugi tir najprej povedali, koliko bi zanj prispevali iz svojega žepa ?
Tako.
Sam kot davkoplačevalec raje ne bi nič, ker je vnaprej 10000 % jasno, da bo to nasedla investicija.
Če bi bila Evropa polna takšnih, ne bi nikdar imeli npr. Eurotunnela. Kratko- in srednjeročno je bil nasedla investicija, dolgoročno pa izjemen projekt.
Predlagam, da se socialci, ki verjetno ne plačujete davkov in bi stalno s tujim po koprivah, preselite s svojimi nebulozami na kakšen drug forum.
U Filadelfiju, da ne bi kvarili glajhšaltunge pri liberalnih Financah?
blink sporočil: 3.523
[#2622561] 21.10.16 11:42 · odgovor na: pobalin (#2622552)
Odgovori   +    2
[pobalin]

Če bi bila Evropa polna takšnih, ne bi nikdar imeli npr. Eurotunnela. Kratko- in srednjeročno je bil nasedla investicija, dolgoročno pa izjemen projekt.
Eurotunnel je povezava Velike Britanije (53 mio prebivalcev) z Evropo in je izredno pomembna povezava v vseh pogledih, predvsem pa je bil financiran s privatnim kapitalom, koštal pa je 12 mlrd eur.

Drugi tir je industrijska proga Luke Koper za 1.4 mlrd eur, ki te pripelje v slepo črevo in nima nobene povezave z zdravo pametjo ampak izključno z nacionalnim ponosom. Kdor želi ta nacionalni ponos, naj ga plača kar s svojim denarjem.
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2622660] 21.10.16 19:47 · odgovor na: blink (#2622561)
Odgovori   +    2
[blink]
> [pobalin]
>
> Če bi bila Evropa polna takšnih, ne bi nikdar imeli npr. Eurotunnela. Kratko- in srednjeročno je bil nasedla investicija, dolgoročno pa izjemen projekt.

Eurotunnel je povezava Velike Britanije (53 mio prebivalcev) z Evropo in je izredno pomembna povezava v vseh pogledih, predvsem pa je bil financiran s privatnim kapitalom, koštal pa je 12 mlrd eur.

Drugi tir je industrijska proga Luke Koper za 1.4 mlrd eur, ki te pripelje v slepo črevo in nima nobene povezave z zdravo pametjo ampak izključno z nacionalnim ponosom. Kdor želi ta nacionalni ponos, naj ga plača kar s svojim denarjem.
Eurotunel je BIL financiran s privatnim kapitalom, investicijo pa je pred bankrotom z raznimi ukrepi reševala rešila država.

Proga (po tvoje industrijski tir) v Koper nikakor ne vodi v slepo črevo, po isti logiki je tudi proga v Trst vsaj kar se tiče tovornega prometa slepo črevo saj ima Koper izvzemši nafto (naftovod na Bavarsko) in prevoz kamionov Ro-Ro v glavnem večji promet, še zlasti železniški, kot sosedje. In proga IMA vsestranske povezave z ZDRAVO PAMETJO, le te pa ponekod manjka.

Strani: 1 2