Izbrani forum: Odklop
Izbrana tema: Špeckahlanje
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
sporočil: 14.456
Medtem ko so Finance pisale o nemškem scenariju za skorajšnji
pogreb motorjev z notranjim zgorevanjem za avtomobile, so na
Poljskem in v Nemčiji polirali scenarij javne objave o
500-milijonski naložbi Daimlerja v novo tovarno bencinskih in dizel
motorjev v Jaworju. Tovarno bodo začeli graditi leta 2017, delovati
pa naj bi začela 2019. Zaposlenih naj bi bilo 500 ljudi, o
kapaciteti pa še ni podatka.
www.automobilwoche.d...d-benziner
Objave novice o naložbi Daimlerja v novo tovarno "odpisane" tehnike v Varšavi se je udeležilo kar nekaj pomembnih poljskih politikov. Namestnik predsednika vlade Mateusz Morawiecki je tam rekel, da pričakujejo odločitev o še eni pomembni avtomobilski naložbi - iz ZDA.
www.reuters.com/arti...2D0WG?il=0
Medtem pa je na zahodu Nemčije FAZ objavil članek o predvideni rasti deleža električnih avtomobilov in učinku tega na delovna mesta. Po trditvah svetovalnega podjetja PWC naj bi leta 2030 vsak tretji nov avto v EU imel električen pogon.
Današnji motor z notranjim zgorevanjem ima cca petkrat toliko sestavnih delov kot elektromotor. Samo pri VW naj bi elektrifikacija v desetih letih tako pobrala 15-25 tisoč delovnih mest. Po drugi strani je bilo julija letos število zaposlenih v nemški avtomobilski industriji skoraj 813 tisoč - največje po letu 1991.
www.faz.net/-gqe-8mbdx
www.automobilwoche.d...d-benziner
Objave novice o naložbi Daimlerja v novo tovarno "odpisane" tehnike v Varšavi se je udeležilo kar nekaj pomembnih poljskih politikov. Namestnik predsednika vlade Mateusz Morawiecki je tam rekel, da pričakujejo odločitev o še eni pomembni avtomobilski naložbi - iz ZDA.
www.reuters.com/arti...2D0WG?il=0
Medtem pa je na zahodu Nemčije FAZ objavil članek o predvideni rasti deleža električnih avtomobilov in učinku tega na delovna mesta. Po trditvah svetovalnega podjetja PWC naj bi leta 2030 vsak tretji nov avto v EU imel električen pogon.
Današnji motor z notranjim zgorevanjem ima cca petkrat toliko sestavnih delov kot elektromotor. Samo pri VW naj bi elektrifikacija v desetih letih tako pobrala 15-25 tisoč delovnih mest. Po drugi strani je bilo julija letos število zaposlenih v nemški avtomobilski industriji skoraj 813 tisoč - največje po letu 1991.
www.faz.net/-gqe-8mbdx