Izbrani forum: Odklop

Izbrana tema: Špeckahlanje

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
[Odklop] Tema: Špeckahlanje
[#2620766] 11.10.16 14:11 · odgovor na: pobalin (#2620754)
Odgovori   +    1
Tržni delež dizlov se zmanjšuje in je na najnižji ravni zadnjih 66 mesecev, poroča Handelsblatt. Združenje nemške avtomobilske industrije (VDA) se nadvse trudi rešiti podobo dizelskih motorjev. Bilo bi povsem narobe, če bi zdaj slabo govorili o dizlih, je uradno stališče lobistov, ki trdijo, da so novi Euro-6 dizelski motorji bolj varčni in čisti kot bencinski. „Več ko jih bo prišlo hitro na ceste, boljše bo za kvaliteto zraka,“ so zapisali pri VDA.

In koliko je padel tržni delež dizlov, da bijejo plat zvona? Po podatkih Centra za avtomobilske raziskave (CAR) univerze Duisburg-Essen so imeli dizli septembra letos 44,6% delež, kar je za 1,3 odstotne točke manj kot leta 2015 in za 1,1 točke manj kot leta 2014. Kakšna drama!? Ampak gre za povprečje trga. Po znamkah je slika zgovorna: Porschejevi dizli so v primerjavi s celim letom 2014 v prvih 8 mesecih letos izgubili 3,5 odstotnih točk, BMW-Mini 8,5, VW 2,1, Audi 1,1, Mercedes 3,8, Opel 2,7, Ford pa je delež svojih dizlov celo povečal za 4,1 odstotne točke.

Zaradi presežnih vrednosti NOx in drugih packarij v mnogih mestih je vedno več znakov, da bo morda treba omejevati promet dizelskih vozil, kar bo še zmanjšalo njihovo prodajo. Kako majavi so razglasi VDA o čistosti motorjev Euro-6, je pred nekaj tedni pokazal test revije „Auto, Motor und Sport“, v katerem so tudi moderni dizli v realnih voznih pogojih izpuščali znatno več dušikovih oksidov kot je zakonsko dovoljeno.
Dabei ist der Diesel vor allem bei Firmenwagen immer noch beliebter als die Benziner. Hier beträgt der Anteil noch nahezu 70 Prozent. Kein Wunder, dass der Dieselanteil bei den Premiumherstellern deutlich höher ausfällt. Bei VW-Tochter Audi sind zwei von drei verkauften Autos ein Selbstzünder, bei Daimler jedes zweite.
Anders sieht es bei Herstellern aus, die stärker auf Kleinwagen setzen. Opel hat mit rund 30 Prozent den niedrigsten Diesel-Anteil aller deutschen Hersteller. Ohnehin liegt der durchschnittliche Anteil bei Privatkunden mit 29 Prozent deutlich niedriger als im Flottengeschäft. Gerade bei Kleinwagen lohnt sich der Aufpreis für die Abgasreinigung immer weniger.
Darum gibt es nach Ansicht von Dudenhöffer nur eine Lösung: „Man muss schneller Auswege aus dem Diesel zu finden“, sagt er. Auch wenn der Ausstieg teuer werden könnte. Denn gerade hochmotorisierte Diesel erwirtschaften derzeit noch eine hohe Marge. Sinkt ihr Anteil deutlich, schlägt das auf den Gewinn der Autokonzerne durch. so könnte der Diesel nach den Verbrauchern als nächstes auch die Aktionäre nachhaltig verunsichern.
www.handelsblatt.com...2-all.html

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2620766

Strani: 1

pobalin sporočil: 14.456
[Odklop] Tema: Špeckahlanje
[#2621214] 13.10.16 12:37 · odgovor na: pobalin (#2620766)
Odgovori   +    0
Medtem ko so Finance pisale o nemškem scenariju za skorajšnji pogreb motorjev z notranjim zgorevanjem za avtomobile, so na Poljskem in v Nemčiji polirali scenarij javne objave o 500-milijonski naložbi Daimlerja v novo tovarno bencinskih in dizel motorjev v Jaworju. Tovarno bodo začeli graditi leta 2017, delovati pa naj bi začela 2019. Zaposlenih naj bi bilo 500 ljudi, o kapaciteti pa še ni podatka.
www.automobilwoche.d...d-benziner

Objave novice o naložbi Daimlerja v novo tovarno "odpisane" tehnike v Varšavi se je udeležilo kar nekaj pomembnih poljskih politikov. Namestnik predsednika vlade Mateusz Morawiecki je tam rekel, da pričakujejo odločitev o še eni pomembni avtomobilski naložbi - iz ZDA.
www.reuters.com/arti...2D0WG?il=0

Medtem pa je na zahodu Nemčije FAZ objavil članek o predvideni rasti deleža električnih avtomobilov in učinku tega na delovna mesta. Po trditvah svetovalnega podjetja PWC naj bi leta 2030 vsak tretji nov avto v EU imel električen pogon.
Današnji motor z notranjim zgorevanjem ima cca petkrat toliko sestavnih delov kot elektromotor. Samo pri VW naj bi elektrifikacija v desetih letih tako pobrala 15-25 tisoč delovnih mest. Po drugi strani je bilo julija letos število zaposlenih v nemški avtomobilski industriji skoraj 813 tisoč - največje po letu 1991.
www.faz.net/-gqe-8mbdx

Strani: 1