Izbrani forum: Odklop

Izbrana tema: Špeckahlanje

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
[Odklop] Tema: Špeckahlanje
[#2620754] 11.10.16 13:16 · odgovor na: pobalin (#2620715)
Odgovori   +    0
Potem, ko je šef Techniker-Krankenkasse, največje nemške zavarovalnice za obvezno zdravstveno zavarovanje v intervjuju za nedeljski Frankfurter Allgemeine Zeitung razkril panožne goljufije,
forum.finance.si/?m=...571&single

po pisanju Süddeutsche Zeitung zadeva že dobiva svoje različne odmeve. Der laute Pfeifer iz Techniker-Krankenkasse, ki je zatrdil, da zdravstvene blagajne zaradi povečanja prihodkov zdravnike spodbujajo k postavljanju napačnih/pretiranih diagnoz, najbrž ni (več?) prav visoko na lestvici popularnosti v branži. Zvezni zavarovalniški urad (BVA) je odločno obsodil domnevne obračunske goljufije. Če zavarovalnice zdravnike napeljujejo na vpisovanje napačnih diagnoz v dokumentacijo, je to "nezakonito in je treba preprečiti", so sporočili iz Bonna. Ostale zdravstvene zavarovalnice obtožbe Jensa Baasa vehementno zavračajo.
Bei der DAK-Gesundheit als auch bei der Barmer GEK hieß es, Kassen würden keine Ärzte dazu verleiten, Patienten kränker zu machen, als sie eigentlich sind. Der Chef des AOK-Bundesverbands, Martin Litsch, sagte, Baas wolle den Risikoausgleich in Verruf bringen und zugunsten der Techniker reformieren. "Offenbar passt es ihm nicht, dass sich für seine Krankenkasse die Risikoselektion zulasten von chronisch Kranken nicht mehr lohnt."
Die Deutsche Stiftung Patientenschutz stellte nach eigenen Angaben bereits Strafanzeige bei der Staatsanwaltschaft Hamburg gegen die TK und weitere Kassen. Stiftungschef Eugen Brysch sagte, möglich sei eine Strafbarkeit wegen schweren Betrugs.
www.sueddeutsche.de/...-1.3198407

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2620754

Strani: 1

pobalin sporočil: 14.456
[Odklop] Tema: Špeckahlanje
[#2620766] 11.10.16 14:11 · odgovor na: pobalin (#2620754)
Odgovori   +    1
Tržni delež dizlov se zmanjšuje in je na najnižji ravni zadnjih 66 mesecev, poroča Handelsblatt. Združenje nemške avtomobilske industrije (VDA) se nadvse trudi rešiti podobo dizelskih motorjev. Bilo bi povsem narobe, če bi zdaj slabo govorili o dizlih, je uradno stališče lobistov, ki trdijo, da so novi Euro-6 dizelski motorji bolj varčni in čisti kot bencinski. „Več ko jih bo prišlo hitro na ceste, boljše bo za kvaliteto zraka,“ so zapisali pri VDA.

In koliko je padel tržni delež dizlov, da bijejo plat zvona? Po podatkih Centra za avtomobilske raziskave (CAR) univerze Duisburg-Essen so imeli dizli septembra letos 44,6% delež, kar je za 1,3 odstotne točke manj kot leta 2015 in za 1,1 točke manj kot leta 2014. Kakšna drama!? Ampak gre za povprečje trga. Po znamkah je slika zgovorna: Porschejevi dizli so v primerjavi s celim letom 2014 v prvih 8 mesecih letos izgubili 3,5 odstotnih točk, BMW-Mini 8,5, VW 2,1, Audi 1,1, Mercedes 3,8, Opel 2,7, Ford pa je delež svojih dizlov celo povečal za 4,1 odstotne točke.

Zaradi presežnih vrednosti NOx in drugih packarij v mnogih mestih je vedno več znakov, da bo morda treba omejevati promet dizelskih vozil, kar bo še zmanjšalo njihovo prodajo. Kako majavi so razglasi VDA o čistosti motorjev Euro-6, je pred nekaj tedni pokazal test revije „Auto, Motor und Sport“, v katerem so tudi moderni dizli v realnih voznih pogojih izpuščali znatno več dušikovih oksidov kot je zakonsko dovoljeno.
Dabei ist der Diesel vor allem bei Firmenwagen immer noch beliebter als die Benziner. Hier beträgt der Anteil noch nahezu 70 Prozent. Kein Wunder, dass der Dieselanteil bei den Premiumherstellern deutlich höher ausfällt. Bei VW-Tochter Audi sind zwei von drei verkauften Autos ein Selbstzünder, bei Daimler jedes zweite.
Anders sieht es bei Herstellern aus, die stärker auf Kleinwagen setzen. Opel hat mit rund 30 Prozent den niedrigsten Diesel-Anteil aller deutschen Hersteller. Ohnehin liegt der durchschnittliche Anteil bei Privatkunden mit 29 Prozent deutlich niedriger als im Flottengeschäft. Gerade bei Kleinwagen lohnt sich der Aufpreis für die Abgasreinigung immer weniger.
Darum gibt es nach Ansicht von Dudenhöffer nur eine Lösung: „Man muss schneller Auswege aus dem Diesel zu finden“, sagt er. Auch wenn der Ausstieg teuer werden könnte. Denn gerade hochmotorisierte Diesel erwirtschaften derzeit noch eine hohe Marge. Sinkt ihr Anteil deutlich, schlägt das auf den Gewinn der Autokonzerne durch. so könnte der Diesel nach den Verbrauchern als nächstes auch die Aktionäre nachhaltig verunsichern.
www.handelsblatt.com...2-all.html

Strani: 1