Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Suzukijev pogled na moderne križance

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-267618 sporočil: 1
[Avto] Tema: Suzukijev pogled na moderne križance
[#2617741] 21.09.16 16:19 · odgovor na: bigl (#2617676)
Odgovori   +    4
čas vnosa: 21.09.16 16:09
Tisti, ki ni vozil SUVa niti ne ve kako se vozi. Udobje vožnje je definitivno neprimerljivo boljše kot v enoprostorcih, kvaliteta samega vozila (podvozje, menjalnik, pogon...) ravno tako. Veliki SUVi z cca 1.900 KG so tudi bolj varni (teža, višje sedenje, robustnost.
Kar se pa tuče SUV brez 4x4 je bolje da ga nimaš, saj na spolzkih cestah zaradi višjega težišča ni dobrega oprijema.
Z 4x4 pogonom pa prideš praktično kamorkoli.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2617741

Strani: 1

bigl sporočil: 18.363
[Avto] Tema: Suzukijev pogled na moderne križance
[#2617748] 21.09.16 16:42 · odgovor na: anon-267618 (#2617741)
Odgovori   +    0
[5er1975]
Tisti, ki ni vozil SUVa niti ne ve kako se vozi. Udobje vožnje je definitivno neprimerljivo boljše kot v enoprostorcih, kvaliteta samega vozila (podvozje, menjalnik, pogon...) ravno tako. Veliki SUVi z cca 1.900 KG so tudi bolj varni (teža, višje sedenje, robustnost.
Kar se pa tuče SUV brez 4x4 je bolje da ga nimaš, saj na spolzkih cestah zaradi višjega težišča ni dobrega oprijema.
Z 4x4 pogonom pa prideš praktično kamorkoli.
Če imaš reduktor pa sploh, pa zaporo zadnje špere. Brez tega je vožnja 4x4 na splozkem tudi umetnost. Lep dan.
klemenstp sporočil: 2.568
[Avto] Tema: Suzukijev pogled na moderne križance
[#2617817] 22.09.16 00:04 · odgovor na: anon-267618 (#2617741)
Odgovori   +    3
[5er1975]
Tisti, ki ni vozil SUVa niti ne ve kako se vozi. Udobje vožnje je definitivno neprimerljivo boljše kot v enoprostorcih, kvaliteta samega vozila (podvozje, menjalnik, pogon...) ravno tako. Veliki SUVi z cca 1.900 KG so tudi bolj varni (teža, višje sedenje, robustnost.
Kar se pa tuče SUV brez 4x4 je bolje da ga nimaš, saj na spolzkih cestah zaradi višjega težišča ni dobrega oprijema.
Z 4x4 pogonom pa prideš praktično kamorkoli.
Imel grand cherookeja 2010, pa moram rečt, da razen plehkih deklet ob cesti, ki so se mi prijetno nasmihale, nisem imel nič kaj veliko od užitka v vožnji. Sedaj se s karavanom, ki ima 50% manj konjenice in cca 700kg manj teže, veliko udobneje pripeljem na cilj, danes npr. 500 km. Večinoma se vozim po avtocesti in velike krave ne potrebujem, če ekonomično in z zadovoljstvom shajam z gazelo.
anon-18645 sporočil: 39
[Avto] Tema: Suzukijev pogled na moderne križance
[#2618069] 23.09.16 08:46 · odgovor na: anon-267618 (#2617741)
Odgovori   +    0
Sem vozil in se dal vozit v SUV, pa moram rečt, da kakšnih presežkov ne ponujajo. Mislim, da tudi precej njihovih zagovornikov ne bi opazilo razlike, če ne bi vedeli, v kakšen avto vstopajo. Skratka, bolj psihologija, kot pa dejansko merljive prednosti.

Mantra o varnosti športnih terencev je hudo zlagana. Pred nekaj leti so v Ameriki delali raziskavo na to temo in rezultati so bili porazni. Verjetnost smrti v SUV je nekaj % manjša kot v običajnem avtomobilu, verjetnost težke poškodbe pa približno toliko večja. Je pa usoda drugega avtomobila v nesreči precej slabša. Skatka, racinalno bi bilo recimo obdavčenje nevarnosti, ki jo SUV povzroča ostalim udeležencem v prometu.

Moje mnenje je, da je za veliko večino meščanov SUV v glavnem podaljšek drugih primankljajev. Če jim to prinaša dušni mir, potem je vreden svojega denarja. Če se vozite po strmem makadamu ali slabo/nespluženi cesti, potem je odlična izbira, zagotovo dosti boljša, kot pa pravegi terenec.

So pa zaradi cene SUV-i težje dostopni tistim, ki jih bolj potrebujejo. Mogoče je tudi to eno od gonil njihovega razvoja. V hribih bi terence, pa ni denarja niti za SUV. V mestu je denarja za terence, ampak so grdi, SUV je pa lepši, čeprav ne ponuja toliko terenskih sposobnosti.
anon-20668 sporočil: 3.976
[Avto] Tema: Suzukijev pogled na moderne križance
[#2618143] 23.09.16 14:41 · odgovor na: anon-267618 (#2617741)
Odgovori   +    1
[5er1975]
Tisti, ki ni vozil SUVa niti ne ve kako se vozi. Udobje vožnje je definitivno neprimerljivo boljše kot v enoprostorcih, kvaliteta samega vozila (podvozje, menjalnik, pogon...) ravno tako.
To ni nujno da je SUV udobnejši, včasih je ravno obratno. Bi pa bilo pri tem malo bolje definirati, kaj se misli z izrazom "SUV". Menim, da to pomeni samo velike športne terence, po možnosti ameriške, narejene na enaki osnovi kot fullsize "truck" (pickup), torej karoserija na šasiji (body on frame).

Vse ostalo si zasluži bolj oznako crossover oz. CUV, narejeni podobno kot običajni avti (unibody konstrukcija).

Pravi SUV, ki je narejen na osnovi pickupa, je za določene namene zelo uporaben (bolj kot karkoli drugega), je robusten itd., 'tovornjaška' zasnova pa žal včasih pomeni določene kompromise pri udobju, zlasti pri starejših modelih. Kar pa je spet mogoče reševati z ustrezno tehnologijo, recimo mnogi lukszuzni SUVi imajo zračno vzmetenje itd.

Po drugi strani pa na neravnem terenu in tudi na naših zjebanih cestah, robustnejše podvozje in večja kolesa lahko pomenijo večje udobje (in večjo zdržljivost) napram enoprostorcem, ki imajo v tem pogledu prednosti na lepi cesti.

Vir: lastne izkušnje z enoprostorci, SUVi in CUVi.

Strani: 1