Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Endimion sporočil: 10.353
Kar praviš o prevozih SŽ vlakov po Italiji ne drži.

Potniška linija ICS do benetk je bila ukinjena ne ker bi bla tako kurčevo zasedena. Ampak ker so Ferrovie Italiane šle in zamenjale signalnovarnostne sisteme ob progah. Ker so le te nekako polavtomatizirane bi bli morali vsi ostali prilagajati svoj sistem italijanom obenem pa podpirat še svojega doma. Pa to ni bemu mast poceni.

O tem kako se ti iz Maribora v Koper voziš preko Gradca Celovca Beljaka Trbiža in Vidma sva pa že enkrat, namest direkt mimo Ljubljane, sva pa že enkrat...

Vprašaj se koliko SCNF lokomotiv vozi po španskih tirih? Odgovor. Nobena. Ker imajo španci drugačen format tirnic. Za potniške vlake imajo sistem ki samodejno prilagaja razmak med kolesi. Da bi to na tovornih je mal draga rešitev.

Podobno je med poljsko in rusijo. Rusi nucajo širok format, poljaki pa standardnega (1435mm)

Daj zraven še različne sisteme napajanja ki so tam spet skor namensko (v primeru vojne oni ki te je napadel ne more nucat tvoje infrastrukture kar tako).

Železniška omrežja so tovorni back bone vsake države. In vsako panevropsko drkanje po tem bo naletelo na odpor. Ker vsaka država ščiti svoje. To je normalno. Razen pri nas. Mi vemo bolje. A ne.

Pod mus narest 2 tir pa magar s pufom. In poupdejtat progo med Zidanim mostom in Celjem da gre na osno obremenitev 22,5t/os. Zarad tega tam ne vozi serija 541 (Živa s 6400kW vlečne moči) ampak samo Brižitke s pol manj.

Kamorkol zrutaš robo iz Kopra ven mimo Slovenije, delaš sistemu Slovenija škodo.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2617154

Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[Endimion]
Kar praviš o prevozih SŽ vlakov po Italiji ne drži.

Kamorkol zrutaš robo iz Kopra ven mimo Slovenije, delaš sistemu Slovenija škodo.
Škodo je naredila že Bratuškova. Slovenske vlade, ki jih že nekaj let kontrolirajo Štrukelj in sindikati javnega sektorja sploh ne vidijo pomembnost Luke Koper, vidijo le svoje plače in plenjenje zasebnega gospodarstva. Bom povedal bedarijo, veliko bedarijo...če bi bil na Cerarjevem mestu, bi prodal za milijardo državnih obveznic (saj jih je že prodanih za 35 milijard!) in zgradil drugi tir...Nekaj dni nazaj smo prodali za milijardo obveznic, da bi kupili za pol milijarde dolarskega dolga. Sprašujemo se zakaj 500 milijonov nismo vložili v drugi tir? Kam smo vložili teh 500 milijonov? V Štrukljevo greznico. Zakaj jih nismo v drugi tir? Verno zakaj? Bratuškova, ki je izbrisala podrejence, da nam le ne bi prišla »trojka«, nam je pravzaprav pripeljala »trojko« in so naše finance pod kontrolo »trojke« in zaradi te bruseljske »trojke« država ne more financirati drugega tira.

Strani: 1