Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Preobrat: na Reki so prehiteli Koper in Trst po hitrosti rasti pretovora zabojnikov
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2617137] 18.09.16 12:56
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2617137
Strani: 1
[#2617147] 18.09.16 14:37 · odgovor na: (# 2617137)
[FIN-311684]Neštetokrat sem ti že povedal, da to pomeni izgradnjo 3. tira iz Trsta (sedanja proga je skorajda povsem zasedena) in gradnjo nove oziroma temeljito obnovo sedanjih tirov/proge skozi/okoli Trsta. Ne pričakuj, da bodo Italijani investirali za nas.
... Če verjamemo Luki, da kmalu ne bo več možno v Luko pripeljati vsega kar bi želeli odpeljati, niti odpeljati vsega kar pripeljejo v Luko, bi morali zahtevati železniško povezavo do Trsta, seveda, na skupnem evropskem trgu prevoze še vedno lahko opravljajo Slovenske železnice ne samo do Trsta, lahko tudi naprej.
[#2617154] 18.09.16 15:35 · odgovor na: (# 2617137)
Potniška linija ICS do benetk je bila ukinjena ne ker bi bla tako kurčevo zasedena. Ampak ker so Ferrovie Italiane šle in zamenjale signalnovarnostne sisteme ob progah. Ker so le te nekako polavtomatizirane bi bli morali vsi ostali prilagajati svoj sistem italijanom obenem pa podpirat še svojega doma. Pa to ni bemu mast poceni.
O tem kako se ti iz Maribora v Koper voziš preko Gradca Celovca Beljaka Trbiža in Vidma sva pa že enkrat, namest direkt mimo Ljubljane, sva pa že enkrat...
Vprašaj se koliko SCNF lokomotiv vozi po španskih tirih? Odgovor. Nobena. Ker imajo španci drugačen format tirnic. Za potniške vlake imajo sistem ki samodejno prilagaja razmak med kolesi. Da bi to na tovornih je mal draga rešitev.
Podobno je med poljsko in rusijo. Rusi nucajo širok format, poljaki pa standardnega (1435mm)
Daj zraven še različne sisteme napajanja ki so tam spet skor namensko (v primeru vojne oni ki te je napadel ne more nucat tvoje infrastrukture kar tako).
Železniška omrežja so tovorni back bone vsake države. In vsako panevropsko drkanje po tem bo naletelo na odpor. Ker vsaka država ščiti svoje. To je normalno. Razen pri nas. Mi vemo bolje. A ne.
Pod mus narest 2 tir pa magar s pufom. In poupdejtat progo med Zidanim mostom in Celjem da gre na osno obremenitev 22,5t/os. Zarad tega tam ne vozi serija 541 (Živa s 6400kW vlečne moči) ampak samo Brižitke s pol manj.
Kamorkol zrutaš robo iz Kopra ven mimo Slovenije, delaš sistemu Slovenija škodo.
[#2617235] 19.09.16 07:35 · odgovor na: (# 2617137)
[FIN-311684]kako pa skozi Trst? a si ti in podobni ratzvojniki v idejnih inkubatorjih, vprašali tržačane koliko vlakov lahko spustijo po njihovih tirih, pod njihovim mestom, ... za naše interese? ali svojih kapacitet ne mislijo širit, kaj pa potem ko jih bodo sami potrebovali?
Če verjamemo Luki, da kmalu ne bo več možno v Luko pripeljati vsega kar bi želeli odpeljati, niti odpeljati vsega kar pripeljejo v Luko, bi morali zahtevati železniško povezavo do Trsta, seveda, na skupnem evropskem trgu prevoze še vedno lahko opravljajo Slovenske železnice ne samo do Trsta, lahko tudi naprej.
Strani: 1