Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-317028 sporočil: 30.415
Vodstvo Luke se ne bi smelo zapletati v politične igre in vladno igro okrog ustanovitve komisije pod imenom 2TDK (Dva Tira Druga Kurč.va), ki bo zapravljala denar, reševala ne bo ničesar in drugega tira še dolgo ne bo. Drugi tir politika gradi že dvajset let in ga bo še dvajset, kajti za politiko čas teče le od volitev do volitev in ni tega junaka v vladi, ki bi vzel denar volivcem v javnem sektorju in ga zabil v prebijanje kraških sten. Če verjamemo Luki, da kmalu ne bo več možno v Luko pripeljati vsega kar bi želeli odpeljati, niti odpeljati vsega kar pripeljejo v Luko, bi morali zahtevati železniško povezavo do Trsta, seveda, na skupnem evropskem trgu prevoze še vedno lahko opravljajo Slovenske železnice ne samo do Trsta, lahko tudi naprej.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2617137

Strani: 1

anon-178149 sporočil: 4.311
[FIN-311684]
... Če verjamemo Luki, da kmalu ne bo več možno v Luko pripeljati vsega kar bi želeli odpeljati, niti odpeljati vsega kar pripeljejo v Luko, bi morali zahtevati železniško povezavo do Trsta, seveda, na skupnem evropskem trgu prevoze še vedno lahko opravljajo Slovenske železnice ne samo do Trsta, lahko tudi naprej.
Neštetokrat sem ti že povedal, da to pomeni izgradnjo 3. tira iz Trsta (sedanja proga je skorajda povsem zasedena) in gradnjo nove oziroma temeljito obnovo sedanjih tirov/proge skozi/okoli Trsta. Ne pričakuj, da bodo Italijani investirali za nas.
Endimion sporočil: 10.353
Kar praviš o prevozih SŽ vlakov po Italiji ne drži.

Potniška linija ICS do benetk je bila ukinjena ne ker bi bla tako kurčevo zasedena. Ampak ker so Ferrovie Italiane šle in zamenjale signalnovarnostne sisteme ob progah. Ker so le te nekako polavtomatizirane bi bli morali vsi ostali prilagajati svoj sistem italijanom obenem pa podpirat še svojega doma. Pa to ni bemu mast poceni.

O tem kako se ti iz Maribora v Koper voziš preko Gradca Celovca Beljaka Trbiža in Vidma sva pa že enkrat, namest direkt mimo Ljubljane, sva pa že enkrat...

Vprašaj se koliko SCNF lokomotiv vozi po španskih tirih? Odgovor. Nobena. Ker imajo španci drugačen format tirnic. Za potniške vlake imajo sistem ki samodejno prilagaja razmak med kolesi. Da bi to na tovornih je mal draga rešitev.

Podobno je med poljsko in rusijo. Rusi nucajo širok format, poljaki pa standardnega (1435mm)

Daj zraven še različne sisteme napajanja ki so tam spet skor namensko (v primeru vojne oni ki te je napadel ne more nucat tvoje infrastrukture kar tako).

Železniška omrežja so tovorni back bone vsake države. In vsako panevropsko drkanje po tem bo naletelo na odpor. Ker vsaka država ščiti svoje. To je normalno. Razen pri nas. Mi vemo bolje. A ne.

Pod mus narest 2 tir pa magar s pufom. In poupdejtat progo med Zidanim mostom in Celjem da gre na osno obremenitev 22,5t/os. Zarad tega tam ne vozi serija 541 (Živa s 6400kW vlečne moči) ampak samo Brižitke s pol manj.

Kamorkol zrutaš robo iz Kopra ven mimo Slovenije, delaš sistemu Slovenija škodo.
anon-265647 sporočil: 2.049
čas vnosa: 18.09.16 16:10
[FIN-311684]
Če verjamemo Luki, da kmalu ne bo več možno v Luko pripeljati vsega kar bi želeli odpeljati, niti odpeljati vsega kar pripeljejo v Luko, bi morali zahtevati železniško povezavo do Trsta, seveda, na skupnem evropskem trgu prevoze še vedno lahko opravljajo Slovenske železnice ne samo do Trsta, lahko tudi naprej.
kako pa skozi Trst? a si ti in podobni ratzvojniki v idejnih inkubatorjih, vprašali tržačane koliko vlakov lahko spustijo po njihovih tirih, pod njihovim mestom, ... za naše interese? ali svojih kapacitet ne mislijo širit, kaj pa potem ko jih bodo sami potrebovali?

Strani: 1