Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Lepa in divja, končno prava Alfa Romeo
Strani: 1 2
sporočil: 11.068
Alfa Giulia je bila kultni avto, za mene boljši od BMW-ja 2002.
Krasno, da se Afa Romeo vrača, dovolj je pločevne brez duše¨.
sporočil: 4.311
Očevidno še vedno velja kako se stopnjuje pridevnik NEUMEN, neumen,
neumnejši, najneumnejši, a...i n.....r.
In vsepovsod po svetu se bije boj za varen promet, največjo nevarnost pa predstavlja prehitra vožnja, na AC zlasti z izstopajočo preveliko hitrostjo. A.N. Matej Kačič se pa hvali kako krši prometne predpise in postavlja okolico na AC (omejitev 130 km/h)v nevarnost s svojo izstopajočo vožnjo z 230 km/h. Beda od pisunstva!
In vsepovsod po svetu se bije boj za varen promet, največjo nevarnost pa predstavlja prehitra vožnja, na AC zlasti z izstopajočo preveliko hitrostjo. A.N. Matej Kačič se pa hvali kako krši prometne predpise in postavlja okolico na AC (omejitev 130 km/h)v nevarnost s svojo izstopajočo vožnjo z 230 km/h. Beda od pisunstva!
sporočil: 961
Zadnji stavek v članku:
Ljudje, Alfa Romeo je nazaj!
mu manjka še zapis, le da ljudi ne bo več nazaj k ALFI.
Ljudje, Alfa Romeo je nazaj!
mu manjka še zapis, le da ljudi ne bo več nazaj k ALFI.
sporočil: 1.066
[MarijanMacek]Raji fičke, funkcionarjem pa volge?
Očevidno še vedno velja kako se stopnjuje pridevnik NEUMEN, neumen, neumnejši, najneumnejši, a...i n.....r.
In vsepovsod po svetu se bije boj za varen promet, največjo nevarnost pa predstavlja prehitra vožnja, na AC zlasti z izstopajočo preveliko hitrostjo. A.N. Matej Kačič se pa hvali kako krši prometne predpise in postavlja okolico na AC (omejitev 130 km/h)v nevarnost s svojo izstopajočo vožnjo z 230 km/h. Beda od pisunstva!
sporočil: 844
[MarijanMacek]1) Avto so testirali na progi
Očevidno še vedno velja kako se stopnjuje pridevnik NEUMEN, neumen, neumnejši, najneumnejši, a...i n.....r.
In vsepovsod po svetu se bije boj za varen promet, največjo nevarnost pa predstavlja prehitra vožnja, na AC zlasti z izstopajočo preveliko hitrostjo. A.N. Matej Kačič se pa hvali kako krši prometne predpise in postavlja okolico na AC (omejitev 130 km/h)v nevarnost s svojo izstopajočo vožnjo z 230 km/h. Beda od pisunstva!
2) www.youtube.com/watc...ubpD1SMHUY
sporočil: 7
čas vnosa: 16.09.16 07:35
Beri celoten članek
testnega centra v Baloccu
Že kmalu po izhodu iz boksov nas čaka prvi daljši zavoj
testnega centra v Baloccu
Že kmalu po izhodu iz boksov nas čaka prvi daljši zavoj
sporočil: 27.666
[MarijanMacek]nisem avtor, slabo se spoznam na avte in povrhu ne znam uganiti, kaj naj bi bilo "a...i n.....r". uspem pa ugotoviti, da clanek govori o voznji v testnem centru. beda od bralca?
Očevidno še vedno velja kako se stopnjuje pridevnik NEUMEN, neumen, neumnejši, najneumnejši, a...i n.....r.
In vsepovsod po svetu se bije boj za varen promet, največjo nevarnost pa predstavlja prehitra vožnja, na AC zlasti z izstopajočo preveliko hitrostjo. A.N. Matej Kačič se pa hvali kako krši prometne predpise in postavlja okolico na AC (omejitev 130 km/h)v nevarnost s svojo izstopajočo vožnjo z 230 km/h. Beda od pisunstva!
sporočil: 215
Alfe so nekoč pomenile veliko ljubezen in - takoj po prvem letu -
odlično poznanstvo z mehanikom : )
sporočil: 603
Je to tvoja osebna izkušnja al spet po sisetmu: "mi je povedal
mehanik, ker je mož od njegove svakinje imel Alfo in..."
Ne pozabi, da gre za velikana z takim pedigrejem, ki si ga želi večina proizvajalcev vozil. Z vzponi in padci.
Sam sem čisto nehote postal lastnik primerka te znamke, bolj po priliki kot vse drugo. In sem presenečen, čeprav to kar vozim je bolj Fiat, kot Alfa. Pa vseeno...
Ne pozabi, da gre za velikana z takim pedigrejem, ki si ga želi večina proizvajalcev vozil. Z vzponi in padci.
Sam sem čisto nehote postal lastnik primerka te znamke, bolj po priliki kot vse drugo. In sem presenečen, čeprav to kar vozim je bolj Fiat, kot Alfa. Pa vseeno...
sporočil: 32.201
... Konkurenca je postala še bolj nemirna, ko so se poglobili v
giulijino športno srce – rjoveči 2,9-litrski šestvaljnik si gene
deli s Ferrarijem in Maseratijem, pri dihanju mu pomagata dve
turbini, s skupaj 375 kilovati oziroma 510 »konji« ...
... evo, zdaj pa res komaj čakam na Matejev čustven članek o športnem srcu in rjoveči Giuliji z električnim šestvaljnikom ...
P.S.: najprej sem mislil Matej napisat z malo začetnico, potem pa sem se spomnil, da najbolj pametni Slovenci edini na celem svetu samo lastna imena avtomobilov pišemo z malo začetnico, medtem ko lastna imena ljudi, psov, mačk in ostalih hišnih ljubljenčkov zaenkrat še pišemo z veliko ...
... evo, zdaj pa res komaj čakam na Matejev čustven članek o športnem srcu in rjoveči Giuliji z električnim šestvaljnikom ...
P.S.: najprej sem mislil Matej napisat z malo začetnico, potem pa sem se spomnil, da najbolj pametni Slovenci edini na celem svetu samo lastna imena avtomobilov pišemo z malo začetnico, medtem ko lastna imena ljudi, psov, mačk in ostalih hišnih ljubljenčkov zaenkrat še pišemo z veliko ...
sporočil: 32.201
[Klepec]
> [MarijanMacek]
> Očevidno še vedno velja kako se stopnjuje pridevnik NEUMEN, neumen, neumnejši, najneumnejši, a...i n.....r.
>
> In vsepovsod po svetu se bije boj za varen promet, največjo nevarnost pa predstavlja prehitra vožnja, na AC zlasti z izstopajočo preveliko hitrostjo. A.N. Matej Kačič se pa hvali kako krši prometne predpise in postavlja okolico na AC (omejitev 130 km/h)v nevarnost s svojo izstopajočo vožnjo z 230 km/h. Beda od pisunstva!
1) Avto so testirali na progi... OK, ker je na Financah najbolj popularno vprašanje "Kaj imam JAZ od tega?", me zanima, kaj imam jaz od avta, ki na testni progi zmore 230 km/h, če razen 130 km/h na avtocesti skoraj nikjer drugje ne smem voziti več kot 50 km/h ... khmm, če seveda hočem ohraniti svoje vozniško dovoljenje, da o evrih za kazni raje ne govorim ...
2) www.youtube.com/watc...ubpD1SMHUY
P.S.: če se le da, vozim "živahno", pri več kot 200 km/h pa me postane strah ... khmm, oziroma me je postalo strah, ker tega ne delam več ...
sporočil: 4.311
[crt]Črt imaš rahlo prav, sem prehitro bral in sklepal. Me pa res zanima, kako se je tale naš pisunček držal omejitve na AC?
> [MarijanMacek]
> Očevidno še vedno velja kako se stopnjuje pridevnik NEUMEN, neumen, neumnejši, najneumnejši, a...i n.....r.
> In vsepovsod po svetu se bije boj za varen promet, največjo nevarnost pa predstavlja prehitra vožnja, na AC zlasti z izstopajočo preveliko hitrostjo. A.N. Matej Kačič se pa hvali kako krši prometne predpise in postavlja okolico na AC (omejitev 130 km/h)v nevarnost s svojo izstopajočo vožnjo z 230 km/h. Beda od pisunstva!
nisem avtor, slabo se spoznam na avte in povrhu ne znam uganiti, kaj naj bi bilo "a...i n.....r". uspem pa ugotoviti, da clanek govori o voznji v testnem centru. beda od bralca?
Vsekakor pa ne razumem zakaj je potrebno izdelovati avtomobile za hitrosti recimo preko 200 km/h (alfa menda 310 km/h), če pa so vsepovsod po svetu omejitve na 100-140 km/h. Seveda razen Nemčije, kjer je pa običajno gužva in lokalne omejitve....., no mogoče se da brzeti po polnoči...., sam zelo (preko 130 km/h)hitre vožnje ne prakticiram, nimam kompleksov manjvrednosti.
Vsekakor pa drži, da pisati o nekem prevoznem sredstvu (avto je namreč prevozno sredstvo, ne psihoterapevtsko sredstvo za lajšanje kompleksov) v taki obliki je milo rečeno neumnost vseh neumnosti, vredno avtomobilskega plačanega novinarstva in ne resnega(?) finančnega časopisa.
Pripomba neke bralca SF "Raji fičke, funkcionarjem pa volge?" je pa rahlo neumestna. Avto mora zadovoljevati določenim kriterijem, ne prvi ne drugi jih že dolgo več ne izpolnjujeta, nikakor pa niso merodajni kriterij hitrost, poskočnost, hrup iz izpušnih cevi in recimo zavore, ki vsebino želodca postavijo na preiskus.... Vse to sodi med psihoterapevtska sredstva za zakompleksane minorneže.
Če pa kdo misli, da se 4 vratno limuzino vozi na dirkališču, mu pa lahko pomaga samo bog in nič drugega.
sporočil: 603
Vsekakor pa ne razumem zakaj je potrebno izdelovati avtomobile za
hitrosti recimo preko 200 km/h (alfa menda 310 km/h), če pa so
vsepovsod po svetu omejitve na 100-140 km/h.
Zato ker osnovno merilo ekonomije je, da se izdeluje stvari, za katere obstaja povpraševanje. No, danes smo še bolj napredni in če ni povpraševanja, ga pač ustvarimo.
Logika in okusi v avtomobilizmu ne gredo skupaj. Hvalabogu! Zato so pa okusi. O njih pa se, kot je znano, se ne diskuira...
Zato ker osnovno merilo ekonomije je, da se izdeluje stvari, za katere obstaja povpraševanje. No, danes smo še bolj napredni in če ni povpraševanja, ga pač ustvarimo.
Logika in okusi v avtomobilizmu ne gredo skupaj. Hvalabogu! Zato so pa okusi. O njih pa se, kot je znano, se ne diskuira...
sporočil: 27.666
[MarijanMacek]ce se ti navsezgodaj razpocis od pripisovanja neumnosti, dobis popravek, ga razumes, nakar vseeno spet navalis z neumnostmi... razmisli, a ni mogoce kje drugje problem kot v novinarstvu in casopisu.
Vsekakor pa drži, da pisati o nekem prevoznem sredstvu (avto je namreč prevozno sredstvo, ne psihoterapevtsko sredstvo za lajšanje kompleksov) v taki obliki je milo rečeno neumnost vseh neumnosti, vredno avtomobilskega plačanega novinarstva in ne resnega(?) finančnega časopisa.
sporočil: 15
Ja, bo treba brat...
Sicer pa tudi na naših avtocestah najdeš vsak trenutek koga, ki kdaj pa kdaj pritisne tudi na več kot 230. Pa se ne zaletavajo ravno pogosto v druge. Ostali bebavci, ki se vozijo 130 ali še manj in mislijo da so s tem naredili vse za svojo varnost in varnost drugih, pa se kar pogosto zaletavajo. Tudi s fatalnimi posledicami.
Pa naj vsak razume to, kakor mu paše.
Sicer pa tudi na naših avtocestah najdeš vsak trenutek koga, ki kdaj pa kdaj pritisne tudi na več kot 230. Pa se ne zaletavajo ravno pogosto v druge. Ostali bebavci, ki se vozijo 130 ali še manj in mislijo da so s tem naredili vse za svojo varnost in varnost drugih, pa se kar pogosto zaletavajo. Tudi s fatalnimi posledicami.
Pa naj vsak razume to, kakor mu paše.
sporočil: 14.456
[berneticd]Tako. Če bi, bi tukaj nastala prava ideološka štala, vaški pretep. Zakaj? Ker so tisti slavni oh in sploh časi najboljših Alf, ob katerih mnogi vzdihujejo, kdo pa tudi potoči solzo, obenem časi, ko je bila Alfa državna in bolj kot ne izgubaška firma.
Logika in okusi v avtomobilizmu ne gredo skupaj. Hvalabogu! Zato so pa okusi. O njih pa se, kot je znano, se ne diskuira...
Tista luštkana Giulia je bila torej produkt firme, ki bi jo morale italijanske sile kontinuitete takoj prodat, tako pa so breme slabega vodenja državne firme nosili davkoplačevalci - tudi s tem, da je bila Alfa dvorni dobavitelj policije in drugih državnih služb. Hec je, ker italijanske sile kontinuitete v tem primeru niso bile udbo-murgel-komunajzarske, saj je bila firma Alfa Romeo podržavljena v 30-tih letih pod Mussolinijem in postala nacionalni ponos, ki je delal drage avte za bogatine in potem seveda tudi vojaško mašinerijo.
Za še lepšo ironijo je italijanska vlada po maratonskem oklevanju Alfo le prodala, ampak ne tuji imperialistični sili iz Amerike, Fordu, ki se je vztrajno ponujal kot rešitelj, ampak domači privatni vsemogočni združbi pod imenom Fiat.
Evo, zakaj je tako težko pisat dober humor: ker zgodovina in življenje pišeta najboljšega! :-)
sporočil: 1.066
[MarijanMacek]Pravico posedovati odrekajo drugim vedno osebki, ki so nesposobni na trgu zaslužit dovolj, da bi si privoščili standard tistih, ki sposobni zaslužit več, zato tudi vedno drugim vsiljujejo teorijo enakih riti. Če jim to ne uspe zlepa, uporabijo protokol imenovamn "Obećati ćemo im veliku pljačku"...
Vsekakor pa ne razumem zakaj je potrebno izdelovati avtomobile za hitrosti recimo preko 200 km/h (alfa menda 310 km/h), če pa so vsepovsod po svetu omejitve na 100-140 km/h. Seveda razen Nemčije, kjer je pa običajno gužva in lokalne omejitve....., no mogoče se da brzeti po polnoči...., sam zelo (preko 130 km/h)hitre vožnje ne prakticiram, nimam kompleksov manjvrednosti.
Vsekakor pa drži, da pisati o nekem prevoznem sredstvu (avto je namreč prevozno sredstvo, ne psihoterapevtsko sredstvo za lajšanje kompleksov) v taki obliki je milo rečeno neumnost vseh neumnosti, vredno avtomobilskega plačanega novinarstva in ne resnega(?) finančnega časopisa.
Pripomba neke bralca SF "Raji fičke, funkcionarjem pa volge?" je pa rahlo neumestna. Avto mora zadovoljevati določenim kriterijem, ne prvi ne drugi jih že dolgo več ne izpolnjujeta, nikakor pa niso merodajni kriterij hitrost, poskočnost, hrup iz izpušnih cevi in recimo zavore, ki vsebino želodca postavijo na preiskus.... Vse to sodi med psihoterapevtska sredstva za zakompleksane minorneže.
Če pa kdo misli, da se 4 vratno limuzino vozi na dirkališču, mu pa lahko pomaga samo bog in nič drugega.
sporočil: 2.989
Kot so ti nekateri že zeloooooooo počasi razložili: Giulio sem
vozil/smo vozili na zaprti progi FCA testnega centra Balocco, do
tja in nazaj pa smo se peljali z dizelsko giulio s 150 konji.
Vseeno hvala lepa za zelo čustven odziv, sem si ga uokviril kot
primer tipičnega r...........a in z......a Slovenclja :)
sporočil: 5.120
Zadnja sprememba: murje 16.09.2016 12:44
7′32″Nova Alfa Giulia QV je dosegla nov rekord, na Nurburgringu Nordschleife kot najhitrejša serijska limuzina(segment E) in sicer 7 minut in 32 sekund.
www.youtube.com/watc...gEdJmIVqLY
V gornjem članku se tudi omenja, samo avtorju znana, Alfa 157?
sporočil: 1.301
[MarijanMacek]
Očevidno še vedno velja kako se stopnjuje pridevnik NEUMEN, neumen, neumnejši, najneumnejši, a...i n.....r.
In vsepovsod po svetu se bije boj za varen promet, največjo nevarnost pa predstavlja prehitra vožnja, na AC zlasti z izstopajočo preveliko hitrostjo. A.N. Matej Kačič se pa hvali kako krši prometne predpise in postavlja okolico na AC (omejitev 130 km/h)v nevarnost s svojo izstopajočo vožnjo z 230 km/h. Beda od pisunstva!
[MarijanMacek]ja... najprej, Alfa je, kot je že nekdo pred mano rekel, znamka s kultno zgodovino, ki sega dolga destletja pred čas, ko je postala sinonim za nezanesljivost... znamka, ki je skozi svoj obstoj premikala meje v tehnoloških pogledih, športu, dizajnu itd... zaradi tega ni in nikoli ne bo samo "prevozno sredstvo". in zato bo vedno vzbujala več "emocij" in "spoštovanja", ker se v razvoj in oblikovanje in izdelavo njenih modelov vendarle vlaga malo več truda, kot v kakšen "aparat", "house apliance" ali "napravo" katere edini namen je da je "zanesljiva in uporabna".... in pri tejle novi Giulia so se zgleda končno spet potrudili na način, ki jih je skozi zgodovino naredil za kultno znamko! in to prav s "kriteriji", ki jih naštevaš zgoraj oziroma, s tehničnim zananjem in tehnološko rafiniranostjo potrebnima, da te "kriteriji" "opravljajo svojo funkcijo" kot "uglašena celota"...
Vsekakor pa ne razumem zakaj je potrebno izdelovati avtomobile za hitrosti recimo preko 200 km/h (alfa menda 310 km/h), če pa so vsepovsod po svetu omejitve na 100-140 km/h. Seveda razen Nemčije, kjer je pa običajno gužva in lokalne omejitve....., no mogoče se da brzeti po polnoči...., sam zelo (preko 130 km/h)hitre vožnje ne prakticiram, nimam kompleksov manjvrednosti.
Vsekakor pa drži, da pisati o nekem prevoznem sredstvu (avto je namreč prevozno sredstvo, ne psihoterapevtsko sredstvo za lajšanje kompleksov) v taki obliki je milo rečeno neumnost vseh neumnosti, vredno avtomobilskega plačanega novinarstva in ne resnega(?) finančnega časopisa.
...nikakor pa niso merodajni kriterij hitrost, poskočnost, hrup iz izpušnih cevi in recimo zavore, ki vsebino želodca postavijo na preiskus.... Vse to sodi med psihoterapevtska sredstva za zakompleksane minorneže.
Če pa kdo misli, da se 4 vratno limuzino vozi na dirkališču, mu pa lahko pomaga samo bog in nič drugega.
nadalje... ker ravno sam omenjaš in stopnjuješ "neumnost", argumentiraš jo pa z "nepotrebnostjo zmogljivih vozil" in "prehitro vožnjo" skozi slogan "hitrost ubija"... žal je pa ravno obratno! ne ubija hitrost... če bi to držalo bi ljudje v letalih in na hitrih vlakih množično umirali kot muhe ;)! ubija pa NEUMNOST! in to žal in tudi pogosteje pri nizkih hitrostih! je pa res, da neumnost lažje in z večjo "kolateralno škodo" ubija pri velikih hitrostih.... vendar, "vzrok" je vendarle neumnost, "hitrost" je samo "pomagalo". "varovalka" pa nikakor ni "dekret" ali "regulativna omejitev" (ker bodo ljudje -kot je pokazalaa recimo "prohibicija"- vedno našli "obvod"), temveč tisto kar ti je v svojem odgovoru opisal najobij.... ZDRAVA PAMET!
posledično se čudiš "smislu" izdelovanja tako zmogljivih vozil, kot je testirana Alfa, saj se po celem svetu sme vozit le 130-140 km/h.... prav, kredibilen argument. ampak... stvar lahko pogledaš tudi drugače: avto, ki je koncipiran in razvit za to, da se (s sposobnim voznikom) varno pelje 200+ km/h, je pri "zakonsko dovoljenih" hitrostih neprimerno bolj udoben, manj utrujajoč, predvsem pa bolj varen od avtomobila, kateremu "zakonsko dovoljena hitrost" predstavlja "skrajno mejo zmogljivosti"! in takih je, skupaj s svojimi povprečnimi in "nedeljskimi" vozniki, vsak dan, v vsakem trenutku, na cesti veliko več, kot pa bo "510 konjskih" Giulij sploh narejenih... ;)
na kakšen način kdo "zdravi" svoje komplekse in frustracije pa ima bolj malo opravit z avtom in njegovimi zmogljivostmi... načini, metode in "področja" za te rabote so popolnoma "proizvoljni" in ni vrag, da se bo našlo pacientov, ki jih bodo "izživljali" tudi preko takšnega avtomobila.... :(
in da... "štirivratno limuzino", še posebej takšno kot je testirana vezija Giulie, lahko z lahkoto in velikim veseljem voziš po dirkališču.... za hobi, "gušt" ali veselje! v bistvu, iz teh razlogov lahko po dirkališču voziš kar koli... tudi Jugota ali Trabanta! in če Bog že mora komu "pomagat", naj pomaga tistim, ki (z Jugotom ali Giulio Quadrifoglio) tega ne počnejo na dirkališču temveč na cesti, v normalnem prometu. takim na Bog pomaga najt "zdravo pamet"!
se opravičujem, če sem s čim od zapisanega zvenel pokrovteljsko ali celo žaljivo... to ni bil moj namen. tudi sam spadam med voznike, ki zelo redko vozijo več kot 10% nad dovoljeno hitrostjo. tudi nisem kupec oziroma, mi takšni avtomobili ne predstavljajo "mokrih sanj" (lastim si C2 s 75 konji). vseeno pa mislim, da "sveta" ne gre gledat na tako "dismisiven" način, kot si se ti "lotil" tega testa in "obstoja" testiranega avtomobila....
sporočil: 32.201
[pobalin]
> [berneticd]
> Logika in okusi v avtomobilizmu ne gredo skupaj. Hvalabogu! Zato so pa okusi. O njih pa se, kot je znano, se ne diskuira...
Tako. Če bi, bi tukaj nastala prava ideološka štala, vaški pretep. Zakaj? Ker so tisti slavni oh in sploh časi najboljših Alf, ob katerih mnogi vzdihujejo, kdo pa tudi potoči solzo, obenem časi, ko je bila Alfa državna in bolj kot ne izgubaška firma.... čuj, ko si glih pri zgodovini in humorju, se tukaj forum.finance.si/?m=...877&single lahko prepričaš, kako malo je treba, da se iz prometnih predpisov (= omejitev 130 km/h na avtocesti) prešalta na komuniste, udbo, murgle in podobno humoristično forumsko folkloro ...
Tista luštkana Giulia je bila torej produkt firme, ki bi jo morale italijanske sile kontinuitete takoj prodat, tako pa so breme slabega vodenja državne firme nosili davkoplačevalci - tudi s tem, da je bila Alfa dvorni dobavitelj policije in drugih državnih služb. Hec je, ker italijanske sile kontinuitete v tem primeru niso bile udbo-murgel-komunajzarske, saj je bila firma Alfa Romeo podržavljena v 30-tih letih pod Mussolinijem in postala nacionalni ponos, ki je delal drage avte za bogatine in potem seveda tudi vojaško mašinerijo.
Za še lepšo ironijo je italijanska vlada po maratonskem oklevanju Alfo le prodala, ampak ne tuji imperialistični sili iz Amerike, Fordu, ki se je vztrajno ponujal kot rešitelj, ampak domači privatni vsemogočni združbi pod imenom Fiat.
Evo, zakaj je tako težko pisat dober humor: ker zgodovina in življenje pišeta najboljšega! :-)
P.S.: ker si pobalin, te noben ne naštarta, ker pacienti nikoli ne vejo, kdaj se zajebavaš in kdaj ne ...
sporočil: 14.456
[najobj]Ma che gente c'è...! :-)
... čuj, ko si glih pri zgodovini in humorju, se tukaj forum.finance.si/?m=...877&single lahko prepričaš, kako malo je treba, da se iz prometnih predpisov (= omejitev 130 km/h na avtocesti) prešalta na komuniste, udbo, murgle in podobno humoristično forumsko folkloro ...
sporočil: 32.201
[drugmirko]
> [MarijanMacek]
> Očevidno še vedno velja kako se stopnjuje pridevnik NEUMEN, neumen, neumnejši, najneumnejši, a...i n.....r.
> In vsepovsod po svetu se bije boj za varen promet, največjo nevarnost pa predstavlja prehitra vožnja, na AC zlasti z izstopajočo preveliko hitrostjo. A.N. Matej Kačič se pa hvali kako krši prometne predpise in postavlja okolico na AC (omejitev 130 km/h)v nevarnost s svojo izstopajočo vožnjo z 230 km/h. Beda od pisunstva!
> [MarijanMacek]
> Vsekakor pa ne razumem zakaj je potrebno izdelovati avtomobile za hitrosti recimo preko 200 km/h (alfa menda 310 km/h), če pa so vsepovsod po svetu omejitve na 100-140 km/h. Seveda razen Nemčije, kjer je pa običajno gužva in lokalne omejitve....., no mogoče se da brzeti po polnoči...., sam zelo (preko 130 km/h)hitre vožnje ne prakticiram, nimam kompleksov manjvrednosti.
> Vsekakor pa drži, da pisati o nekem prevoznem sredstvu (avto je namreč prevozno sredstvo, ne psihoterapevtsko sredstvo za lajšanje kompleksov) v taki obliki je milo rečeno neumnost vseh neumnosti, vredno avtomobilskega plačanega novinarstva in ne resnega(?) finančnega časopisa.
> ...nikakor pa niso merodajni kriterij hitrost, poskočnost, hrup iz izpušnih cevi in recimo zavore, ki vsebino želodca postavijo na preiskus.... Vse to sodi med psihoterapevtska sredstva za zakompleksane minorneže.
> Če pa kdo misli, da se 4 vratno limuzino vozi na dirkališču, mu pa lahko pomaga samo bog in nič drugega.
ja... najprej, Alfa je, kot je že nekdo pred mano rekel, znamka s kultno zgodovino, ki sega dolga destletja pred čas, ko je postala sinonim za nezanesljivost... znamka, ki je skozi svoj obstoj premikala meje v tehnoloških pogledih, športu, dizajnu itd... zaradi tega ni in nikoli ne bo samo "prevozno sredstvo". in zato bo vedno vzbujala več "emocij" in "spoštovanja", ker se v razvoj in oblikovanje in izdelavo njenih modelov vendarle vlaga malo več truda, kot v kakšen "aparat", "house apliance" ali "napravo" katere edini namen je da je "zanesljiva in uporabna".... in pri tejle novi Giulia so se zgleda končno spet potrudili na način, ki jih je skozi zgodovino naredil za kultno znamko! in to prav s "kriteriji", ki jih naštevaš zgoraj oziroma, s tehničnim zananjem in tehnološko rafiniranostjo potrebnima, da te "kriteriji" "opravljajo svojo funkcijo" kot "uglašena celota"...... ja, in koliko emocij in spoštovanja bo vzbujala Giulia, ko bo "rjovela" z električnim motorjem ...
nadalje... ker ravno sam omenjaš in stopnjuješ "neumnost", argumentiraš jo pa z "nepotrebnostjo zmogljivih vozil" in "prehitro vožnjo" skozi slogan "hitrost ubija"... žal je pa ravno obratno! ne ubija hitrost... če bi to držalo bi ljudje v letalih in na hitrih vlakih množično umirali kot muhe ;)! ubija pa NEUMNOST! in to žal in tudi pogosteje pri nizkih hitrostih! je pa res, da neumnost lažje in z večjo "kolateralno škodo" ubija pri velikih hitrostih.... vendar, "vzrok" je vendarle neumnost, "hitrost" je samo "pomagalo". "varovalka" pa nikakor ni "dekret" ali "regulativna omejitev" (ker bodo ljudje -kot je pokazalaa recimo "prohibicija"- vedno našli "obvod"), temveč tisto kar ti je v svojem odgovoru opisal najobij.... ZDRAVA PAMET!
posledično se čudiš "smislu" izdelovanja tako zmogljivih vozil, kot je testirana Alfa, saj se po celem svetu sme vozit le 130-140 km/h.... prav, kredibilen argument. ampak... stvar lahko pogledaš tudi drugače: avto, ki je koncipiran in razvit za to, da se (s sposobnim voznikom) varno pelje 200+ km/h, je pri "zakonsko dovoljenih" hitrostih neprimerno bolj udoben, manj utrujajoč, predvsem pa bolj varen od avtomobila, kateremu "zakonsko dovoljena hitrost" predstavlja "skrajno mejo zmogljivosti"! in takih je, skupaj s svojimi povprečnimi in "nedeljskimi" vozniki, vsak dan, v vsakem trenutku, na cesti veliko več, kot pa bo "510 konjskih" Giulij sploh narejenih... ;)
na kakšen način kdo "zdravi" svoje komplekse in frustracije pa ima bolj malo opravit z avtom in njegovimi zmogljivostmi... načini, metode in "področja" za te rabote so popolnoma "proizvoljni" in ni vrag, da se bo našlo pacientov, ki jih bodo "izživljali" tudi preko takšnega avtomobila.... :(
in da... "štirivratno limuzino", še posebej takšno kot je testirana vezija Giulie, lahko z lahkoto in velikim veseljem voziš po dirkališču.... za hobi, "gušt" ali veselje! v bistvu, iz teh razlogov lahko po dirkališču voziš kar koli... tudi Jugota ali Trabanta! in če Bog že mora komu "pomagat", naj pomaga tistim, ki (z Jugotom ali Giulio Quadrifoglio) tega ne počnejo na dirkališču temveč na cesti, v normalnem prometu. takim na Bog pomaga najt "zdravo pamet"!
se opravičujem, če sem s čim od zapisanega zvenel pokrovteljsko ali celo žaljivo... to ni bil moj namen. tudi sam spadam med voznike, ki zelo redko vozijo več kot 10% nad dovoljeno hitrostjo. tudi nisem kupec oziroma, mi takšni avtomobili ne predstavljajo "mokrih sanj" (lastim si C2 s 75 konji). vseeno pa mislim, da "sveta" ne gre gledat na tako "dismisiven" način, kot si se ti "lotil" tega testa in "obstoja" testiranega avtomobila....
P.S.: ekološko osveščenim bodo namontirali zvočnike, da bodo vedeli, v čem je (tudi) finta avtomobilov ...
sporočil: 32.201
Zadnja sprememba: najobj 16.09.2016 13:15
[chef]... čuj, jaz pa sem očitno forum.finance.si/?m=...851&single prehitro pisal, da si me preskočil ...
Kot so ti nekateri že zeloooooooo počasi razložili: Giulio sem vozil/smo vozili na zaprti progi FCA testnega centra Balocco, do tja in nazaj pa smo se peljali z dizelsko giulio s 150 konji. Vseeno hvala lepa za zelo čustven odziv, sem si ga uokviril kot primer tipičnega r...........a in z......a Slovenclja :)
P.S.: ker si se tudi ti zmotil in ker na totem forumu vidim, da razen Financarjev noben na svetu ne piše lastnih imen avtomobilov z malo začetnico, bi ti tiste vaše lektorice lahko malo povprašal po zdravju ...
sporočil: 457
čas vnosa: 16.09.16 13:06
[berneticd]
Je to tvoja osebna izkušnja al spet po sisetmu: "mi je povedal mehanik, ker je mož od njegove svakinje imel Alfo in..."
Sem jo imel sam in ti lahko povem, da skoraj ni stvari, ki ne se ne bi pokvarila. Pa nisem poslušal fotre, ki je imel v sedemdesetih fiata in ko je imel po fiatu par let stoenko je rekel: ''Kako se pa ta avto malo kvari''
Se pa strinjam, da so oblikovno alfe zmeraj v špici. Sicer ne ta Gullieta, ampak 4C, 8C, Mito, 159,.. pa še prej 164, Alfasud,...
sporočil: 9.830
[S4S6S8]Nemci so za autobahn že zdavnaj pogruntali, da je voznik med vožnjo -- kjer se to seveda dovoljeno in omogočeno -- z 200 ali 240 km/k veliko bolj zbran in pozoren kot bebavci pri 100-130", ki ne spremljajo prometa okrog sebe in so itak "sami na cesti".
Ja, bo treba brat...
Sicer pa tudi na naših avtocestah najdeš vsak trenutek koga, ki kdaj pa kdaj pritisne tudi na več kot 230. Pa se ne zaletavajo ravno pogosto v druge. Ostali bebavci, ki se vozijo 130 ali še manj in mislijo da so s tem naredili vse za svojo varnost in varnost drugih, pa se kar pogosto zaletavajo. Tudi s fatalnimi posledicami.
Pa naj vsak razume to, kakor mu paše.
P: Kurc gleda komplekse - 240 paše! (od cajta do cajta)
sporočil: 9.830
Povprašaj ti potem po zdravju slovenski pravopis in pravila za
zapisovnje avtomobilov. Ker tako pridno in vestno brskaš po spletu
in tudi po tem forumu, sem prepričan, da boš ta pravila z lahkoto
našel .. na spletu in na forumu. Chop chop!
sporočil: 844
[najobj]Če bi le pogledal pripet video, bi ti sam Jeremy Clarkson razložil, da so športni avtomobili najbolj okretni in imajo najkrajšo zavorno pot, včasih tudi za pol krajšo od ostalih avtomobilov. Če bo na cesto pred tabo torej stopil zbegan pešec, boš s pomočjo superiornega gereta pod ritjo z lahkoto odvil ali se ustavil in s tem rešil življenja.
> 1) Avto so testirali na progi
> 2) www.youtube.com/watc...ubpD1SMHUY
... OK, ker je na Financah najbolj popularno vprašanje "Kaj imam JAZ od tega?", me zanima, kaj imam jaz od avta, ki na testni progi zmore 230 km/h, če razen 130 km/h na avtocesti skoraj nikjer drugje ne smem voziti več kot 50 km/h ... khmm, če seveda hočem ohraniti svoje vozniško dovoljenje, da o evrih za kazni raje ne govorim ...
P.S.: če se le da, vozim "živahno", pri več kot 200 km/h pa me postane strah ... khmm, oziroma me je postalo strah, ker tega ne delam več ...
In v obratni smeri - če boš kdaj stopil na cesto brez, da bi pogledal kaj je na njej, glej, da boš stopil pred Porscheja ali kaj podobnega, ker bodo v takem slučaju možnosti za tvoje preživetje najvišje!
Strani: 1 2