Izbrani forum: Odklop

Izbrana tema: Špeckahlanje

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
[Odklop] Tema: Špeckahlanje
[#2615683] 09.09.16 13:40 · odgovor na: pobalin (#2615681)
Odgovori   +    0
Ne samo ZDA (VAG - emisijske sleparije, FCA - napihovanje podatkov o prodaji), tudi Kitajska je začela gledati pod prste avtomobilskim firmam in njihovim "zelenim" tehnologijam in črpanjem subvencij. Najprej so bili (eksemplarično?) na tapeti domače firme,
China's Ministry of Finance said on Thursday that five domestic automakers had cheated its programme to subsidise electric and plug-in hybrid vehicles and received roughly 1 billion yuan (112.33 million pounds) in illegal subsidies.
The companies alleged to have benefited primarily make buses and include a subsidiary of Chery Holding, owner of the seventh most popular Chinese passenger car brand.
uk.reuters.com/artic...KKCN11E0PG
takoj zatem pa še tuje
China has accused more than 20 additional car makers, including Nissan and Hyundai , of breaking rules on green car subsidies, according to a state media report, widening a scandal over a $4.5 billion annual payout programme.
On Thursday, China's Ministry of Finance punished at least five car makers, accusing them of cheating its programme to subsidise electric and plug-in hybrid vehicles, receiving roughly 1 billion yuan ($150 million) in illegal subsidies.
The scandal has cast a pall over China's drive to use subsidies to combat heavy pollution which affects large swathes of the country. This drive helped sales of electric and plug-in hybrids more than quadruple last year to 331,000 vehicles.
The subsidy cheating investigation is another blow to China achieving a full-year sales target of 700,000 electric and plug-in hybrid cars, said Yale Zhang, managing director of consultancy Automotive Foresight.
Only 245,000 such cars were sold in the first eight months of the year, according to China's automakers association.
China spent $4.5 billion last year in subsidies for such vehicles, although it is set to gradually phase out the payments by 2021. ($1 = 6.6635 Chinese yuan)
www.reuters.com/arti...SL3N1BL2TF

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2615683

Strani: 1

pobalin sporočil: 14.456
[Odklop] Tema: Špeckahlanje
[#2615689] 09.09.16 14:14 · odgovor na: pobalin (#2615683)
Odgovori   +    1
Medtem ko je zaradi še vedno razdivjane afere VW Dieselgate noter padel še Porche in je zdaj resno na udaru tudi ober-šef Boscha Volkmar Denner,
www.spiegel.de/wirts...11523.html

se je nemški prometni minister Alexander Dobrindt zatekel k - etiki! :-)

FAZ poroča, da je Dobrindt ustanovil etično komisijo za avtonomno vožnjo, ki bo pripravila okvire za zakonodajo v zvezi z avtonomno vožnjo. Po Dobrindtovih trditvah, naj bi veljalo, da bo voznik med vožnjo lahko npr. bral knjigo, če pa se bo medtem zgodila nesreča, bo odgovornost zanjo padla na proizvajalca avtomobila.

Logično. Tako kot je na proizvajalca padla odgovornost za sleparsko prikrivane prevelike izpuste škodljivih plinov in ta odgovornost VAG bo v ZDA očitno neprimerljivo dražja kot v pravno idealni in pravično regulirani EU. Najbrž se bo materialna odgovornost tudi bratsko razporedila po dobaviteljski verigi navzdol. Imajo Nemčija, Francija, Italija, EU kakšno etično komisijo za politično nerealne normative, rešetast nadzor in sleparsko podrejanje tem normam? Avtonomni avti bodo kvečjemu pojutrišnjem, emisije pa vdihavamo danes!
Bundesverkehrsminister Alexander Dobrindt (CSU) ruft eine Ethikkommission für das automatisierte Fahren ins Leben. Die Kommission soll der in Düsseldorf erscheinenden „Wirtschaftswoche“ zufolge vom ehemaligen Bundesverfassungsrichter Udo di Fabio geleitet werden und noch in diesem Monat ihre Arbeit aufnehmen.
Ziel sei ein rechtlicher Rahmen, in dem sich von Computer gesteuerte Autos in Gefahrensituationen verhalten müssen und „an dem sich Programmierer orientieren können“, sagte Dobrindt in einem am Donnerstag vorab in Auszügen veröffentlichten Interview.
Damit werde eine zentrale Haftungsfrage geklärt. „Der Fahrer darf also die Hände vom Lenker nehmen, dabei ein Buch lesen oder E-Mails checken. Wenn etwas passiert, haftet der Hersteller“, erläuterte der CSU-Politiker.
www.faz.net/aktuell/...25781.html

Strani: 1