Zasebnost
55 min
Nadaljevanje modelne uspešnice
1 ura
Trend električnih avtov v podjetjih še vedno močan
1 ura
Kako so evropskim mestom podjetniške inovacije pomagale pri izzivih urbane mobilnosti
2 uri
Najbolj brani članki danes
3 ure
Kje gradijo najcenejše jedrske elektrarne, kje najdražje in kje bo Slovenija? 2
5 ur
Bi moral prodati Nvidio? "UI je zdaj malo precenjen, dolgoročno pa podcenjen"
5 ur
Top službe – Novartis, Spar, Terme Olimia, Petrol, Hidria, Pipistrel, Corwin ...
7 ur
Med prvo deseterico najboljših plač večina podjetij v lasti tujcev
7 ur
Umetna inteligenca bo postala pomemben deležnik v poslovnem okolju
7 ur
Fantje igrajo monopoli 5
7 ur
Štiri milijone evrov izgube v UKC Maribor v prvih treh mesecih zdravniške stavke 2
7 ur
Digitalne tehnologije pocenijo kmetovanje in preprečijo prepire na kmetiji
7 ur
Enostavna in prilagodljiva mobilnost brez lastniških obveznosti (PRO)
7 ur
Dunajska Addiko Bank sporoča, da srbska Alta Pay krši prevzemno zakonodajo 2
8 ur
V petek vendarle objava razpisa za naložbe podjetij iz premogovnih regij
8 ur
Neuradno o davčnih spremembah: višjih neto plač za vse ne bo, nekaj bo popravkov pri nagrajevanju delavcev 3
9 ur
ECB: Finančna stabilnost je boljša, šibki člen so poslovne nepremičnine
9 ur
ASML in TSMC bi v primeru napada Kitajske na Tajvan lahko onesposobila stroje za čipe 2
10 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
10 ur
Tako so člani sveta agencije za energijo na seji zagovarjali zaračunavanje omrežnin po novem

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Preizkusila sem Hopin taksi: čaka se 'sto let'

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

FIN-368181 sporočil: 2.807
[janeztomazic]
> [0826INSTI]
> Na splošno bi finance kdaj lahko malo manj negativizirali, še posebaj avtorica tega članka. Po 1 dnevu operativnega delovanja z manjšim naborom taksistov pa se že pričakuje enako kot od 20 letne storitve.

Samo dve možnosti sta. Ali se bo storitev prijela ali ne.

Jaz upam, da se bo, ker je pač treba naredit korak naprej. Močno si želim, da bo Hopin dobil več taksistov, ki bi recimo pokrili relacijo Brnik Ljulbjana.

Kko letalo pristane, narčiš, pride in kartelni veseljaki ostanejo z dolgim nosom. Tu vidim priložnost za Hopin.
Se srinjam - mene je Markun samovoljno prestavil za 90 minut. Let sem imel sicer kasneje, vendar sem bil dogovrjen za sestanek na letališču in me sploh ni obvestil, da bo prišel kasneje, kot sva se dogovrila. Uro prihoda je potrdil tudi po elektronski pošti. Na srečo sem ga poklical po 20 minutah čakanje, nakar me je še nadrl, kaj si mislim, da ga gnjavim, ker imam še dovolj časa da pridem do letališča.
Ob drugi priliki je zjutraj (isti prevoznik) voznik zaspal in smo bili pozni ene 25 minut. LJ ulice so se spremnile v dirkališče F1.