Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Francozi razkrili umazano skrivnost avtoindustrije - koliko zares porabi vaš avto?
Strani: 1
sporočil: 2.339
Zadnja sprememba: anon-268539 21.07.2016 06:39
Odločitev PSA je pravilna, zavajanj ne podpiram.Zdaj se je gotovo dodatno spremenila perspektiva tudi do VW. "Dobrodošli" v svet utvar in sladkih laži, ki jih želite slišati. Nekateri politiki in bankirji to že dolgo prakticirajo.
Čakamo na podobno priznanje iz ZDA...
sporočil: 10.844
[alek14]Hudič je, ker se zakoni fizike in termodinamike nikakor nočejo podrediti političnim zakonom ;)
Opa. Tole pa je nekaj. Pohvalno. Novi WLTP cikel je isto sranje kot sedanji NEDC. Porabo je treba meriti z PEMS v realni vožnji (RDE), kot trdijo tule.
sporočil: 18.363
Pri mojem je povprečen pribitek porabe 37%. Pa ni francoz. Lep
dan.
P.S. Ženskam se vedno reče, da so lepe. Kot kompliment, ostalo pa trpi ogledalo, ko to preverjajo:-).
P.S. Ženskam se vedno reče, da so lepe. Kot kompliment, ostalo pa trpi ogledalo, ko to preverjajo:-).
sporočil: 2.033
Zadnja sprememba: Froc 21.07.2016 07:44
[komendator]Tudi novinarji so jim kar debelo pomagali. Ko smo kdaj omenili frivolno ponavljanje uradnih podatkov skreganih z realno izkušnjo, so nas prav tako zviška odgnali. So bili raje na strani prodajalcev in ne svojega bralstva in dejstev. Je (bilo) lažje.
Odločitev PSA je pravilna, zavajanj ne podpiram.
Zdaj se je gotovo dodatno spremenila perspektiva tudi do VW. "Dobrodošli" v svet utvar in sladkih laži, ki jih želite slišati. Nekateri politiki in bankirji to že dolgo prakticirajo.
Čakamo na podobno priznanje iz ZDA...
sporočil: 36
čas vnosa: 21.07.16 06:36
Ampak tega, da bi se kakšen novinar spravil in vozil v realnih
pogojih po NEDC ciklu in primerjal obe porabi -- tega ne bomo
dočakali.
Pa novinarji bi lahko povprašali na javna podjetja, ki skrbijo za semaforizacijo, če so intervali prilagojeni NEDC -- tudi teh podatkov ne bo.
Od novinarjev sama natolcevanja pa nobene raziskave.
Jasno, vsak pravi, da je treba speljevati s 5 sek do 50 km/h; itak da je poraba astronomska.
Pa novinarji bi lahko povprašali na javna podjetja, ki skrbijo za semaforizacijo, če so intervali prilagojeni NEDC -- tudi teh podatkov ne bo.
Od novinarjev sama natolcevanja pa nobene raziskave.
Jasno, vsak pravi, da je treba speljevati s 5 sek do 50 km/h; itak da je poraba astronomska.
sporočil: 43
Francozi razkrili umazano skrivnost avtoindustrije? Iracionalno je
razmišljati, da bo poraba taka, kot jo uspešno predpisujejo
romantični okoljevarstveniki in birokrati z garantiranimi državnimi
plačami. Naivneži!
sporočil: 3.152
Birokrati, ki so pač daleč od realnega življenja, lahko na papir
zapišejo, kakšne cifre želijo. Pa če jih je moč tehnološko doseči
ali ne. Potem pa se pač dogaja to ... ne zaradi firm samih, ampak
butaste politike.
sporočil: 30
Vsekakor bi bilo bolj pravilno RDE. Sicer kupci vedo, da je
potrebno nekaj dodati, vendar niso prepričani koliko - nekje je to
30%, drugje kot vidimo celo 60%, kar je konkretna razlika.
Dobro je preveriti na testni vožnji relacijo, ki jo dnevno voziš. Če to ne gre, pa narediti primerjavo na spletnih straneh (poraba.com/ www.spritmonitor.de/) Vneseš svoj trenutni avto in primerjaš s povprečno porabo ostalih voznikov, da ugotoviš svoj vozniški slog in izračunaš koliko % odstopaš od povprečja. Potem to ponoviš za novi avto in dodaš odstopanje k povprečju.
Težava je, če je novi avto novi model z novim motorjem in je potem nabor za povprečje bolj klavrn.
Dobro je preveriti na testni vožnji relacijo, ki jo dnevno voziš. Če to ne gre, pa narediti primerjavo na spletnih straneh (poraba.com/ www.spritmonitor.de/) Vneseš svoj trenutni avto in primerjaš s povprečno porabo ostalih voznikov, da ugotoviš svoj vozniški slog in izračunaš koliko % odstopaš od povprečja. Potem to ponoviš za novi avto in dodaš odstopanje k povprečju.
Težava je, če je novi avto novi model z novim motorjem in je potem nabor za povprečje bolj klavrn.
sporočil: 3.600
Hm, mar res obstajajo ljudje, ki kupijo avto na podlagi tovarniško
obljubljenih podatkov porabe? Če da, kaj naredijo, ko v praksi
nikoli ne dosežejo obljubljenega? Predvidevam, da nič in vozijo
dalje. In če ne naredijo nič, kje je pravzaprav problem?
sporočil: 30.415
[bigl]Imam novega diesla »francoza« in po nekaj tisoč kilometrov ugotavljam, da je povprečna poraba za 20% višja od tovarniško obljubljene
Pri mojem je povprečen pribitek porabe 37%. Pa ni francoz. Lep dan.
sporočil: 3.218
'Če Francozi samozavestno priznajo tudi 60 odstotkov večjo porabo
od uradne, kako je z drugimi znamkami?'
Podobno kot s francoskimi. Razlika je le v tem, da uradna bruseljska birokracija zahteva 'zmagovite' rešitve pri zmanjševanju izpustov, kar pripelje do zanikanja zakonov fizike. S takim trendom bomo kmalu porabili centiliter bencina za 100 km.
Podobno kot s francoskimi. Razlika je le v tem, da uradna bruseljska birokracija zahteva 'zmagovite' rešitve pri zmanjševanju izpustov, kar pripelje do zanikanja zakonov fizike. S takim trendom bomo kmalu porabili centiliter bencina za 100 km.
sporočil: 110
Jaz pa ugotavljam, da imam z normalno vožnjo samo za 13% višjo
porabo od tovarniško izmerjene kombinirane porabe.
5.3 l/100km, ni dizel, je 66 kw francoz.
Kako je zagotovljena realnost in ponovljivost pri ciklu RDE? To, da je avto polno zaseden in naložen, ni realno.
5.3 l/100km, ni dizel, je 66 kw francoz.
Kako je zagotovljena realnost in ponovljivost pri ciklu RDE? To, da je avto polno zaseden in naložen, ni realno.
sporočil: 596
Jaz mam citroena diesla starega 11 let. Trenutno imam nekje
povprecno porabo za 0.5 litra nizjo kot kazejo uradni
podatki.
Veliko je odvisno od soferja.
Veliko je odvisno od soferja.
sporočil: 9.333
Omenjeni podatki so vsekakor pomembni,
a za odločitev nakupa igra najbrž večjo
vlogo barva avta kot pa njegova poraba ?
Sodražan
a za odločitev nakupa igra najbrž večjo
vlogo barva avta kot pa njegova poraba ?
Sodražan
sporočil: 1.301
Ma bejžte... In reklamam za čudežnost praškov in "vanishev" tudi
vsi vrjamemo, ker je vse res...
Zato je podatek o porabi zgolj informativnega značaja in mora bit, da bi bil primerljiv, rezultat "sintetičnega", laboratorijskega testa, enakega za vse proizvajalce...
To bi bilo, za normalne ljudi, to... Za butle so pa reklame!
[BOY008]Pri "realni" porabi je VSE odvisno od šoferja, saj je praktično nemogoče, da bi dva šoferja imela identično porabo celo na isti cesti ob enakem času, kaj šele v različnih vremenskih in terenskih pogojih... Podatek o prabi na 100km pa mora veljat za vse enako. Tako za "meter snega" v švicarskig alpah, kot za "lep sončen popoldan" po nizozemskih polderjih!
Jaz mam citroena diesla starega 11 let. Trenutno imam nekje povprecno porabo za 0.5 litra nizjo kot kazejo uradni podatki.
Veliko je odvisno od soferja.
Zato je podatek o porabi zgolj informativnega značaja in mora bit, da bi bil primerljiv, rezultat "sintetičnega", laboratorijskega testa, enakega za vse proizvajalce...
To bi bilo, za normalne ljudi, to... Za butle so pa reklame!
sporočil: 416
Pri določanju porabe bi morali v Evropi posnemati Amerikance, ki
imajo veliko boljši sistem.
sporočil: 2.033
Laže, prireja in zavaja celotna industrija o vsem, o porabi,
izpustih, uporabljenih tehnologijah. V sodelovanju z državami, EU
predpisi in tako naprej. Hibridi kao porabijo samo še dober liter,
onesnažujejo na 1000 kilometrov pa manj kot en prdec.
Razlogi sicer niso vedno preprosti in razumljivi. V ZDA v primeru VW sedaj ugotavljajo, da se je vse skupaj začelo že 1999, ko so iskali načine za umiritev teka diselskih goriv in so 2003 pri 3.0 motorju dodali še en vžig za glavnim. Motor so umirili, a so močno povečali izpuste. O dilemi so vedeli vodje precej več kot so danes pripravljeni priznati in so nazadnje tudi sprejeli odločitev o softwerski rešitvi tako imenovane Zvočne Funkcije. Kasneje so jo prenesli tudi na naslednje razvite motorje na primer na 2.0 diesle.
www.yahoo.com/news/v...26811.html
Razlogi sicer niso vedno preprosti in razumljivi. V ZDA v primeru VW sedaj ugotavljajo, da se je vse skupaj začelo že 1999, ko so iskali načine za umiritev teka diselskih goriv in so 2003 pri 3.0 motorju dodali še en vžig za glavnim. Motor so umirili, a so močno povečali izpuste. O dilemi so vedeli vodje precej več kot so danes pripravljeni priznati in so nazadnje tudi sprejeli odločitev o softwerski rešitvi tako imenovane Zvočne Funkcije. Kasneje so jo prenesli tudi na naslednje razvite motorje na primer na 2.0 diesle.
www.yahoo.com/news/v...26811.html
sporočil: 1.628
Npr. Fiatov motor JTD 1,9, prav tako narejen leta 1999, je v
"napihnjeni" karoseriji MULTIPLE, vsa ta leta bilo težko spraviti
preko 6,5 litra porabe plinskega olja na 100 prevoženih kilometrov,
ob povsem normalno dinamični vožnji. Ob zmernem tempu vožnje, pa je
bila poraba vedno precej pod 6 litri goriva, ob polno naloženem
avtu !!!
Torej je šel razvoj narobe, ker so se za prevlado nad tržišči in standardi borili "pošteni" igralci, z umazanimi sredstvi ... dodatno pa k porabi enrgije pripomore "bebava" SUV moda, ki je povsem napačna smer avtomobilske industrije. Ampak kupce je vendarle treba poneumljati, saj za to ima avtomobilska industrija novinarske "zaveznike" ....
Torej je šel razvoj narobe, ker so se za prevlado nad tržišči in standardi borili "pošteni" igralci, z umazanimi sredstvi ... dodatno pa k porabi enrgije pripomore "bebava" SUV moda, ki je povsem napačna smer avtomobilske industrije. Ampak kupce je vendarle treba poneumljati, saj za to ima avtomobilska industrija novinarske "zaveznike" ....
sporočil: 2.339
Zadnja sprememba: anon-268539 22.07.2016 06:31
[Froc]Razumljivo, toda tudi novinarji so profesionalci, niso homogena celota in za ugotovitev tako očitnih razkorakov v deklarirani in dejanski porabi, ni treba biti ravno Einstein. Laboratorij je eno, cesta pa drugo... Je pa pol dela že opravljenega, če so kupci dovolj naivni in nečimerni.
> [komendator]
> Odločitev PSA je pravilna, zavajanj ne podpiram.
> Zdaj se je gotovo dodatno spremenila perspektiva tudi do VW. "Dobrodošli" v svet utvar in sladkih laži, ki jih želite slišati. Nekateri politiki in bankirji to že dolgo prakticirajo.
> Čakamo na podobno priznanje iz ZDA...
Tudi novinarji so jim kar debelo pomagali. Ko smo kdaj omenili frivolno ponavljanje uradnih podatkov skreganih z realno izkušnjo, so nas prav tako zviška odgnali. So bili raje na strani prodajalcev in ne svojega bralstva in dejstev. Je (bilo) lažje.
sporočil: 25
Kogar zanima realna poraba, gre pogledat na spritmonitir.de
Deklarirane porabe so namenjene CO2 ropanju in pri tem proizvajalci nisi nič krivi. Če je protokol za opravljanje meritev butast, je pač butast.
Deklarirane porabe so namenjene CO2 ropanju in pri tem proizvajalci nisi nič krivi. Če je protokol za opravljanje meritev butast, je pač butast.
sporočil: 182
"Francozi se v tem primeru niso naredili francoze, igro so odigrali
transparentno."
Bikov kakec. V drugih medijih so objavili še to, da so merili tudi emisije saj in NOx, ampak bodo to objavili leta 2017, hehe (kislo). Pretežko za papir, čeprav okvirno vemo, kakšne rezultate je za pričakovat (nekje 2x-40x nad trenutno "veljavnimi" mejami).
Z drugimi besedami, leta 2017 vas bodo začeli avtomaherji bombardirati reklame za nove "res čiste" avte, dizlom ki so še danes v trgovinah pa se bodo postopoma zapirala mestna središča.
Bikov kakec. V drugih medijih so objavili še to, da so merili tudi emisije saj in NOx, ampak bodo to objavili leta 2017, hehe (kislo). Pretežko za papir, čeprav okvirno vemo, kakšne rezultate je za pričakovat (nekje 2x-40x nad trenutno "veljavnimi" mejami).
Z drugimi besedami, leta 2017 vas bodo začeli avtomaherji bombardirati reklame za nove "res čiste" avte, dizlom ki so še danes v trgovinah pa se bodo postopoma zapirala mestna središča.
sporočil: 1.210
vozil sem golfa tdi vse generacije od tretje naprej, sedaj imam
sedmo in se poraba ni čisto nič spremenila, avto še vedno v
povprečju troši med 5-6 litri
sporočil: 1.623
[153]Tako enostavno spet ni. Zaradi vecje porabe places vec davka.
Omenjeni podatki so vsekakor pomembni,
a za odločitev nakupa igra najbrž večjo
vlogo barva avta kot pa njegova poraba ?
Sodražan
Pri konkretnemu avtu je to takoj par tisoc EUR.
Strani: 1