Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: Grki prodali železnice Italijanom
Strani: 1
sporočil: 30.415
Pa se da, če se želi (ali mora), 2.500 kilometrov železnic bo še
vedno ostalo v Grčiji. Zakaj tudi mi ne prodamo naše »svete«
železnice Italijanom ali Avstrijcem? Saj jih ne bodo nikamor
odpeljali, mi pa bi dobili nekaj denarja in zmanjšali grozeč javni
dolg. Grki bodo prodali tudi 648 kilometrov dolgo avtocesto, ki
povezuje Grčijo in Turčijo. Zakaj mi ne prodamo svojih avtocest?
Tudi s tem bi dobili nekaj denarja in še zmanjšali gromozansko
velik javni dolg.
sporočil: 27.317
Zadnja sprememba: crt 14.07.2016 17:21
"Without the sale, Trainose would have had to return more than 700
million euros in state aid to the European Union, forcing it to
shut."
www.ekathimerini.com...r-trainose(a ce bo prodan, potem pa pomoci cudezno ni vec bilo -- ni razlozeno)
sporočil: 8.014
[crt]Saj ti čudeži so v EU stalnica. Bojda jim ful gre za denar davkoplačevalcev, ampak ...
"Without the sale, Trainose would have had to return more than 700 million euros in state aid to the European Union, forcing it to shut." www.ekathimerini.com...r-trainose
(a ce bo prodan, potem pa pomoci cudezno ni vec bilo -- ni razlozeno)
- Republika Slovenija si ni smela izplačati dobička NKBM iz leta 2015, čeprav (1) je nastal v času njenega lastništva pod "njeno" upravo in "njenim" NS in (2) bi seveda to izplačilo koristilo proračunu,
- takoj ko je bila NKBM aprila letos preknjižena na Biser, si je pa ta lahko izplačal dobiček NKBM iz leta 2015, kakopak v Luksemburg, tako da gre dvomiti celo o prilivu iz obdavčitve tega izplačila v slovenski proračun ...
sporočil: 4.311
[FIN-311684]Ti si en navaden mečkač, vse bi delal na pol. Če si tako navdušen and prodajo državnega premoženja pa naredi še končen korak, zavzemaj se za PRODAJO DRŽAVE! Bomo imeli vsi korist, pa še v normalnejši državi se bomo znašli, ki bo sicer bolj zadolžena od naše GROMOZANSKO zadolžene.
Pa se da, če se želi (ali mora), 2.500 kilometrov železnic bo še vedno ostalo v Grčiji. Zakaj tudi mi ne prodamo naše »svete« železnice Italijanom ali Avstrijcem? Saj jih ne bodo nikamor odpeljali, mi pa bi dobili nekaj denarja in zmanjšali grozeč javni dolg. Grki bodo prodali tudi 648 kilometrov dolgo avtocesto, ki povezuje Grčijo in Turčijo. Zakaj mi ne prodamo svojih avtocest? Tudi s tem bi dobili nekaj denarja in še zmanjšali gromozansko velik javni dolg.
sporočil: 30.415
[crt]
"Without the sale, Trainose would have had to return more than 700 million euros in state aid to the European Union, forcing it to shut." www.ekathimerini.com...r-trainose
(a ce bo prodan, potem pa pomoci cudezno ni vec bilo -- ni razlozeno)
Zdi se, da je 45 milijonov kar dobra cena...bog ve koliko so grške železnice dolžne.
sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 14.07.2016 18:02
[MarijanMacek]S prodajo državnih podjetij bomo, prav nasprotno od tvojega razmišljanja, ohranili državo in če ne prodamo državnih podjetij in ne vrnemo dolga bomo prepustili (prodali?) državo svetovnim financijerjem in postali bomo sužnji. Poglej kaj piše Crt in grški Ekaterimi. Zaradi prevelikega zapravljanja v javnem sektorju, ki jim je pojedel in zapravil državo, Grki niso mogli zbrati 700 milijonov, ki bi jih morali vrniti EU in so morali, poudarjam morali 2.500 kilometrov železnic prodati Italijanom za 45 milijonov (???), tudi avtoceste bodo morali, Luko Pirej so že, več letališč tudi. A veš zaradi česar? Ker so leta in leta živeli na dolg, podobno kot mi, ker so mislili, da jim dolgove ne bo treba vrniti, podobno kot misli naš javni sektor. Vsi moji predlogi za prodajo državnega premoženja izhajajo iz tega, da smo dolžni 35 milijard, če dodamo še državni Dars pa še kaj smo na številki 40 milijard, in plačujemo gromozanske obresti. Če bi bili dolžni 10 milijard ali nekaj več bi se strinjal s tabo, da le norci lahko predlagajo prodajo državnih podjetij.
> [FIN-311684]
> Pa se da, če se želi (ali mora), 2.500 kilometrov železnic bo še vedno ostalo v Grčiji. Zakaj tudi mi ne prodamo naše »svete« železnice Italijanom ali Avstrijcem? Saj jih ne bodo nikamor odpeljali, mi pa bi dobili nekaj denarja in zmanjšali grozeč javni dolg. Grki bodo prodali tudi 648 kilometrov dolgo avtocesto, ki povezuje Grčijo in Turčijo. Zakaj mi ne prodamo svojih avtocest? Tudi s tem bi dobili nekaj denarja in še zmanjšali gromozansko velik javni dolg.
Ti si en navaden mečkač, vse bi delal na pol. Če si tako navdušen and prodajo državnega premoženja pa naredi še končen korak, zavzemaj se za PRODAJO DRŽAVE! Bomo imeli vsi korist, pa še v normalnejši državi se bomo znašli, ki bo sicer bolj zadolžena od naše GROMOZANSKO zadolžene.
sporočil: 48.253
[FIN-311684]Ojej. Ti si pa car napacnega razumevanja. Niso prodali nobenih zeleznic.
in so morali, poudarjam morali 2.500 kilometrov železnic prodati Italijanom za 45 milijonov (???)
sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 14.07.2016 19:33
[bc123a]No ja, kupili so grškega upravljavca železnic TrainOSE, kar je podobno kot da so kupili železnice, kajti železnice bodo "njihove". Če pa jih Grki slučajno niso prodali, jih bodo prej ko slej, podobno kot jih bomo morali prodati mi v paketu z Luko ali brez.
> [FIN-311684]
> in so morali, poudarjam morali 2.500 kilometrov železnic prodati Italijanom za 45 milijonov (???)
Ojej. Ti si pa car napacnega razumevanja. Niso prodali nobenih zeleznic.
sporočil: 27.317
[FIN-311684]ce ne ves, kako lahko potem govoris o dobri ceni...
> [crt]
> "Without the sale, Trainose would have had to return more than 700 million euros in state aid to the European Union, forcing it to shut." www.ekathimerini.com...r-trainose
>
> (a ce bo prodan, potem pa pomoci cudezno ni vec bilo -- ni razlozeno)
Zdi se, da je 45 milijonov kar dobra cena...bog ve koliko so grške železnice dolžne.
sporočil: 10.962
Ce danes preberem clanek v Delu, vidim, da bi mi radi drzavna
podjetja z denarjem davkoplacevalcev/drzavnih bank kupili za
delavce. Za tiste delavce, ki hodijo po hrano na rdeci kriz zato da
prezivijo. Koga mi farbamo? Ko zagledam Slapnika mi res slap(b)o
rata. Kako se igramo z denarjem, ni cudno, da gre vse v maloro.
Seveda, ne prodajajmo, ampak pametno gospodarimo in ne igrajckajmo
se s tujim/nikogarsnjim/NASIM denarjem. Vem, da si ti ljubitelj
davkov. Prav. Ampak vazno je, kako se potem davke porabi. Za
pametne reci. Ne pa, da gre priviligiran idiot v tujino in pride
nazaj: dejmo, se mi, to sem videl. Pa nic razumel. Placamo pa vsi.
sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 14.07.2016 20:21
[FIN-311684]Ne bodo.
> [bc123a]
> > [FIN-311684]
> > in so morali, poudarjam morali 2.500 kilometrov železnic prodati Italijanom za 45 milijonov (???)
>
> Ojej. Ti si pa car napacnega razumevanja. Niso prodali nobenih zeleznic.
No ja, kupili so grškega upravljavca železnic TrainOSE, kar je podobno kot da so kupili železnice, kajti železnice bodo "njihove".
Tudi slovenske zeleznice niso v lasti SZ, ampak jih ta samo najema.
Tudi pristanisce v Kopru ni v lasti Luke Koper.
Ce ne verjames:
www.mzi.gov.si/si/de...struktura/
Tudi ce bi recimo drzava prodala podjetje SZ-Infrastruktura zasebniku, to nic ne spremeni na lastnini samih zelezniskih prog in ostale infrastrukture - kot lahko vidis drzava sklepa pogodbe o upravljanju za 4 leta:
www.slo-zeleznice.si...ca_jzi.doc
Torej, drzava lahko SZ-infrastruktura proda, potem pa leta 2021 da koncesijo za vzdrzevanje nekemu drugemu podjetju.
Ne vem tocno kako je v grciji, a sklepam da podobno. Zato nizka cena.
sporočil: 30.415
Kratko in jedrnato. Iz komentarjev se da veliko naučiti, le želja
za učenjem mora biti.
Strani: 1