Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Dušan Mes kupuje nove potniške vlake za 140 milijonov evrov
Strani: 1
sporočil: 74
dokler bodo povezave oz. infrastrruktura slabša kot v časih Franca
Jožefa do takrat se ne splača kupovat novih vlakov.
sporočil: 1.741
Kaj, če bi - pred zagonjenimi miliardami za 2. tir - mogoče
elektrificirali progi Mengeš-Lj. in Kočevje-Ribnica-Lj.
Ogromno dnevnih migrantov na tej relacijeh, ki se voziji z avti, proga zraven ceste pa prazna (velja za Kočevje-Lj.)
Ogromno dnevnih migrantov na tej relacijeh, ki se voziji z avti, proga zraven ceste pa prazna (velja za Kočevje-Lj.)
sporočil: 676
Zakaj pa je Simens problem? Saj že sedaj imamo takšne vlake, dovolj
so dobri za naše razmere samo malo daljši bi lahko bili in mogoče
malo bolj udobni.
sporočil: 2.049
čas vnosa: 12.07.16 15:39
Mi potniških vlakov sploh ne potrebujemo.. morda 4 kose, 2 iz MB en
iz KR in en iz Vrhnike, ki bi vozila pogosto v LJ. Ostalo je
izgubaški socializem.. razni BUS prevozniki pokrijejo 100% vse
potrebe potniškega prometa.
Ko se bo iz Brnika, Venezie in Ronchi potovalo 1 uro preko LJ, se lahko pogovarjamo o potniških vlakih.
Ko se bo iz Brnika, Venezie in Ronchi potovalo 1 uro preko LJ, se lahko pogovarjamo o potniških vlakih.
sporočil: 252
Neverjetno in filozofiranje iz strani SŽ. Če gledamo udobnost novih
vlakov, katere so nabavili je zgrešena investicija, saj se je
ugotovilo, da so izredno neudobni na dolge relacije. Posledično so
samo zapolnili številko vlakov in ne kvaliteto.
Očitno spet hočejo goljufati z SIMENSOM in nabavo teh vlakov. Kot gledam malo po netu vidim veliko bolših vlakov, ki so udobni in še cenejši. Zato je potrebno spremljati to naročilo, da ne bomo imeli spet kriminalno in koruptivno zgodbo. Pri teh patronih ni dosti razlike med enim in drugim.
Očitno spet hočejo goljufati z SIMENSOM in nabavo teh vlakov. Kot gledam malo po netu vidim veliko bolših vlakov, ki so udobni in še cenejši. Zato je potrebno spremljati to naročilo, da ne bomo imeli spet kriminalno in koruptivno zgodbo. Pri teh patronih ni dosti razlike med enim in drugim.
sporočil: 252
[jezdec666]Točno to, kar praviš. Seddaj je v svetu izredno veliko potniških garnitur, katere imajo dizelski pogon in so ekološko izredno pozitivne. Prav tako ne proizvjajo toliko hrupa. Sočasno pa so zelo udobne. Zato bi bilo bolje, če bi se nabavilo nekaj dizelskih garnitur. Glede udobja pa sem se pogovoarjal kar z nekaj potniki, ki so se vozili okrog in vsi trdijo, da je sedanja rdeča garnitura, katero poganja elektrika izredno neudobna in sploh ni prierna za potovanje na daljše relacije zaradi neustreznih sedežev.
Elektrifikacija je smiselna tam, kjer se odvija tovorni promet in je proga dobro izkoriščena. Tile odseki pa to niso. Tudi ponovna vzpostavitev železnice do Vrhnike po stari trasi bi bila smotrna, pa verjamem, da bomo prej videli nov pas avtoceste, kot pa tire na švelerjih tam, kjer jih je rdeča kanalija dala odstraniti.
Glede vzpostavitve ukinjenih prog pa pri nas ni za pričakovati napredka, ker imamo preveč skorumpiranih ljudi v politiki in v javni upravi, kakor tudi v državnih podjetjih.
sporočil: 6.570
[tone30]To se potem sedeže zamenja, ne pa celih vlakov.
Glede udobja pa sem se pogovoarjal kar z nekaj potniki, ki so se vozili okrog in vsi trdijo, da je sedanja rdeča garnitura, katero poganja elektrika izredno neudobna in sploh ni prierna za potovanje na daljše relacije zaradi neustreznih sedežev.
sporočil: 198
[tone30]Si.mens je pečen že od casa neodvisnosti. Tak je bil deal, priznanje neodvisnosti za med drugim tudi vlake.
Neverjetno in filozofiranje iz strani SŽ. Če gledamo udobnost novih vlakov, katere so nabavili je zgrešena investicija, saj se je ugotovilo, da so izredno neudobni na dolge relacije. Posledično so samo zapolnili številko vlakov in ne kvaliteto.
Očitno spet hočejo goljufati z SIMENSOM in nabavo teh vlakov. Kot gledam malo po netu vidim veliko bolših vlakov, ki so udobni in še cenejši. Zato je potrebno spremljati to naročilo, da ne bomo imeli spet kriminalno in koruptivno zgodbo. Pri teh patronih ni dosti razlike med enim in drugim.
Sicer pa so znani po korupciji tudi na drugih področjih, npr tehnična oprema objektov, kjer so zrasle razne vile na hrvaških otokih ipd
sporočil: 252
[jani1974]
> [tone30]
>Glede udobja pa sem se pogovoarjal kar z nekaj potniki, ki so se vozili okrog in vsi trdijo, da je sedanja rdeča garnitura, katero poganja elektrika izredno neudobna in sploh ni prierna za potovanje na daljše relacije zaradi neustreznih sedežev.
To se potem sedeže zamenja, ne pa celih vlakov.
Žal se gredo prav to, kar ti govoriš. Če pa gledava mednarodni promet pa vidva, da Avtobusi pokrijejo 100% to področje in je nesmisel vlagati. Poglejva zadnje dogajanje na področju mednarodnih prevozov in bomo videli, da je celo cenejši prevoz z Avtobusom kot pa z vlakom.
sporočil: 252
Tudi drugi proizvajalci niso slabi in to je naš glavni problem, da
ne znamo nič naredit brez koruptivnega delovanja za žepe
posameznikov. Niso zadovoljni z plačo, katero prejemajo in še
morajo zraven kriminal počenjati.
sporočil: 48.253
[tone30]Ti vlaki niso namenjeni za dolge relacije, siemensovi desiroji so primestni vlaki, v sloveniji pa vozijo od ljubljane do kopra, maribora, itd.
Neverjetno in filozofiranje iz strani SŽ. Če gledamo udobnost novih vlakov, katere so nabavili je zgrešena investicija, saj se je ugotovilo, da so izredno neudobni na dolge relacije.
morda bi lahko rekli da je maribor predmestje ljubljane, ampak pri nasih zeleznicah ta pot traja 3 ure, tako da je uporaba teh vlakov nonsens.
sporočil: 198
[tone30]Se strinjam, vendar gre tu za mednarodno politično in gospodarsko korupcijo, ki po moje presega domnevne orožarske posle, vanjo pa so vpletene vse kadarkoli vladajoče stranke. Kot rak, infekcija sega od iniciatorja-dvornega dobavitelja v navezi s političnimi sponzorji na najvišji ravni do npr vodje kakšne službe v ... (vstavi po zelji). Vsakemu govnarju v tej verigi nekaj kapne v žep. Zato se o tem ne govori in ne piše.
Tudi drugi proizvajalci niso slabi in to je naš glavni problem, da ne znamo nič naredit brez koruptivnega delovanja za žepe posameznikov. Niso zadovoljni z plačo, katero prejemajo in še morajo zraven kriminal počenjati.
sporočil: 48.253
[tone30]zato ker avtoceste zgradijo dobre vile.
Žal se gredo prav to, kar ti govoriš. Če pa gledava mednarodni promet pa vidva, da Avtobusi pokrijejo 100% to področje in je nesmisel vlagati. Poglejva zadnje dogajanje na področju mednarodnih prevozov in bomo videli, da je celo cenejši prevoz z Avtobusom kot pa z vlakom.
resno, ze vrabci civkajo da so cestnine za tezka vozila v sloveniji prenizke, in da placujemo tezke denarje za kredite za avtoceste, ti pa bi ves promet na ceste?
sporočil: 2.565
[tone30]Zdaj, ko crnogorsko, kosovsko in makedonsko letalisce poseka nase osrednje letalisce nam drugega kot avtobusi in kombiji ne preostane. Vsekakor pa nocni vlak s spalnikom poseka Krstić avtobuse.
Žal se gredo prav to, kar ti govoriš. Če pa gledava mednarodni promet pa vidva, da Avtobusi pokrijejo 100% to področje in je nesmisel vlagati. Poglejva zadnje dogajanje na področju mednarodnih prevozov in bomo videli, da je celo cenejši prevoz z Avtobusom kot pa z vlakom.
Pa se opazanje... vidim, da se ze vsem prikazuje korupcija pri poslu. Imamo kaksna imena ali se kar tako malo nabija?
sporočil: 252
[jezdec666]No potem pa napiši kako je naziv tega kamnoloma.
Ti genij, a veš kje je trenutno železniška postaja vrhnika? V kamnolomu! Zato jih bol malo potuje v službo z vlakom.
sporočil: 6.570
[jezdec666]Če ne bi bilo klim, bi mislil, da je iz 19. stoletja.
Evo slike:
www.shrani.si/f/1T/A...mg3233.jpg
Ko vidiš klime, pa ti postane slabo.
sporočil: 252
[Inside]
Gomulke in stari dizli so res za zamenjati vendar je ze sedanje število garnitur preveliko, ker so plačani po ojgs, kjer pa drzava noče sparat. En konkurent uniči nas potniški promet vendar ta ne sme v drzavo. Vse skupaj je ena sestavljanka nastavljena.
Glavni problem našega javnega rpevoza je v tem, da nabijejo ob isti uri več različnih operaterjev na isti relaciji. Potem pa spet nimaš enakomerno razdeljenega voznega reda.
ZAto menim, da sploh nebi smeli dobiti subvencij na relaciji, kjer je več prevoznikov ob istem času na isti relaciji. Pri nas bi lahko naredili vozne rede z različnimi operaterji in uporabili ves njihov vozni park tako, da bi uredili povezave med raznimi kraji.
Žal nekateri kraji so urejeni in drugi kraji so odrezani od sveta. Nekateri zavajajo z število pripeljanih potnikov in posledično hočejo samo subvencije. Zato bi bilo potrebno na tem področju narediti red tako, da mora dokazati prevoznik, da je prodal karto in šele nato dobi subvencijo.
Kot vidim, na SŽ govorijo koliko potnikov so pripeljali in gredo številke v miljone in sočasno vidimo, da so vlaki prazni oziroma sta dva lai tri vlakovna para polna na eni relaciji. Ostali so prazni.
sporočil: 678
Frekvenca obratovanja vlakov in tudi avtobusov na splošno v
Sloveniji ni prebogato zastavljena. Vlakov je zares premalo,
ponekod javni prevoz ne dosega niti minimalnih standardov, kar se
tiče razpoložljivosti oz. pogostosti javnega prevoza. Problemov je
več, npr.:
- premajhno število in neustreznost večine potniških garnitur za daljša potovanja
- zastarelost skoraj celotne železniške infrastrukture(vse proge, razen obnovljenega odseka Pragersko-Hodoš)
- praktično neobstoječe daljinske železniške potniške povezave(beri: več kot 90% javnega potniškega železniškega prometa je lokalnega, IC vlakov je le za vzorec pa še ti niso bistveno hitrejši od navadnih lokalnih potniških vlakov)
- neusklajenost voznih redov potniških vlakov(SŽ že same s sabo ne znajo urediti povezav, kaj šele z ostalimi prevozniki) in nepovezanost avtobusnega in železniškega potniškega prometa
- zastarele dizelske potniške garniture(tudi po elektrifikaciji proge Pragersko-Hodoš je 50% slovenskega železniškega omrežja neelektrificiranega, v dizelski vozni park pa SŽ ne vlagajo skoraj nič).
- ...
- premajhno število in neustreznost večine potniških garnitur za daljša potovanja
- zastarelost skoraj celotne železniške infrastrukture(vse proge, razen obnovljenega odseka Pragersko-Hodoš)
- praktično neobstoječe daljinske železniške potniške povezave(beri: več kot 90% javnega potniškega železniškega prometa je lokalnega, IC vlakov je le za vzorec pa še ti niso bistveno hitrejši od navadnih lokalnih potniških vlakov)
- neusklajenost voznih redov potniških vlakov(SŽ že same s sabo ne znajo urediti povezav, kaj šele z ostalimi prevozniki) in nepovezanost avtobusnega in železniškega potniškega prometa
- zastarele dizelske potniške garniture(tudi po elektrifikaciji proge Pragersko-Hodoš je 50% slovenskega železniškega omrežja neelektrificiranega, v dizelski vozni park pa SŽ ne vlagajo skoraj nič).
- ...
sporočil: 1.741
[jani1974]Glej, zase bodo pa že poskrbeli, da jim nebo vroče med "delom".
Če ne bi bilo klim, bi mislil, da je iz 19. stoletja.
Ko vidiš klime, pa ti postane slabo.
.
Potniki?
Ko jih jebe.
Strani: 1