Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Komunisti, neoliberalisti, isti
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2607256] 12.07.16 17:42 · odgovor na: (# 2607154)
Nikjer ne piše da bo z drugim tirom super. Je pa gotovo da brez njega ne bo super.
Upam si trdit da 200 mio povečini izvoza luke koper naredi 300 pa vse do 400 mio učinka na BDP slovenije. In to je tuj dnar za božjo voljo ki pade v Slovenijo zgolj zaradi tega kako lego v Evropskem prostoru ima. Če je za razvoj tega potreben še en tir pa jebemuvola naredimo ga. Stane nas milijardo in pol. V dvajset letih je to kurčevih 75 mio na leto. A veš kak problem bi bil Zakladnici dvignit to milijardo in pol z izdajo obveznic? Fumis Vaginalis v teh cajtih. Za vse kar ma OM nad nulo se stepejo. Dajte ga no srat. Kot je črt lepo povedal. Draghi to vsoto fukne na trg med malco in južno VSAK dan.
In nenazadnje bi vsak privat investitor v tračnice gledal prvenstveno donos teh tirov. S tem pa hitro zajebeš donos sistema luka-logisti-SŽ. Ker je tirničar špilferderber. Gleda samo svojo rit.
Kar ni narobe. A ta naš logistični zborček mora delovat in peti ubrano. In zdajle kar deluje.
Evo poglej. Luka Koper je firma ki jo komot prodamo. Res da se s tem država odpove solidni dividendi. A če bi pa Maersk kot lastnik Luke začel težit z drugim tirom bi pa kaj? Ja naredli bi ga ker so tujci rekli da smo drugače nenaklonjeni tujim vlaganjem. In če bi tko naneslo bi ga lih tko naredli z državnim denarjem. Bi blo kaj drugače?
Infrastruktura se sama po sebi nikjer ne izplača. Je pogoj da družba napreduje.
In seveda boš tudi ti rekel da zakaj pa saj od tega nimaš nič.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2607256
Strani: 1
[#2607277] 12.07.16 19:12 · odgovor na: (# 2607256)
[Endimion]To ni res. Mislim, prvi del ni res, drugi pa seveda je. Po svetu imaš kup privat infrastrukture. Ki ima računico.
Ker sama infrastruktura nima nikoli računice. Je pa nujni in ne zadostni pogoj za neke eksterne učinke.
Nikjer ne piše da bo z drugim tirom super. Je pa gotovo da brez njega ne bo super.Agree. A veš, če vržeš kup polen na ogen, boš morda lahko pečenko spekel ali jo celo zažgal, če kup drv ne vržeš gor, pa je zihr ne boš. Ampak, ker drva niso neomejen resours, se je vseeno potrebno še vprašati, če bi pa drva morda lahko koristneje porabil. Za lesene dildote recimo.
Upam si trdit da 200 mio povečini izvoza luke koper naredi 300 pa vse do 400 mio učinka na BDP slovenije. In to je tuj dnar za božjo voljo ki pade v Slovenijo zgolj zaradi tega kako lego v Evropskem prostoru ima.Luka ima 2014 163 mio prihodkov od prodaje. Omenjaš 200 mio povečane prihodke. Več kot 100%. Je izvedljivo, ampak v kar nekaj letih.
Če je za razvoj tega potreben še en tir pa jebemuvola naredimo ga. Stane nas milijardo in pol. V dvajset letih je to kurčevih 75 mio na leto. A veš kak problem bi bil Zakladnici dvignit to milijardo in pol z izdajo obveznic? Fumis Vaginalis v teh cajtih. Za vse kar ma OM nad nulo se stepejo. Dajte ga no srat. Kot je črt lepo povedal. Draghi to vsoto fukne na trg med malco in južno VSAK dan.Agree. Ampak od tega metanja, imamo mi do sedaj dobro miljardo obresti na leto. Sedaj se lahko zadolžimo za 0%. Ko bomo refinancirali (saj ne verjameš da bomo odplačali) pa morda ne bo več po 0%. Pa bomo tam...
In nenazadnje bi vsak privat investitor v tračnice gledal prvenstveno donos teh tirov. S tem pa hitro zajebeš donos sistema luka-logisti-SŽ. Ker je tirničar špilferderber. Gleda samo svojo rit.No, če poslušaš žalezničarje, niso ravno najbolj navdušeni. Pravijo, da luka pobere preveč. Ampak ok, je valid point.
Kar ni narobe. A ta naš logistični zborček mora delovat in peti ubrano. In zdajle kar deluje.
Pa dejmo narediti nov trojček. tretji pomol - XXX - drugi tir. In imaš dva dvojčka, ki usklajeno delujeta. Za Slovenijo je ključno koliko pretovora ustvari. In je drugotnega pomena, ali to naredi zasebnik ali državni kolhoz. Država vedno lahko pobere kolikor želi. Skozi obdavčitev dobička, dela, pristojbin, podkupnin, mitnin, obrabnin in česa....
Evo poglej. Luka Koper je firma ki jo komot prodamo. Res da se s tem država odpove solidni dividendi. A če bi pa Maersk kot lastnik Luke začel težit z drugim tirom bi pa kaj? Ja naredli bi ga ker so tujci rekli da smo drugače nenaklonjeni tujim vlaganjem. In če bi tko naneslo bi ga lih tko naredli z državnim denarjem. Bi blo kaj drugače?Ne bom. Zavedam se pomena infrastrukture. Še več. Od vsega za kar se država zadolžuje se mi ravno infrastruktura zdi najbolj upravičena. Ampak to ne pomeni, da je pa sedaj kar vsak infrastrukturni projekt dober.
Infrastruktura se sama po sebi nikjer ne izplača. Je pogoj da družba napreduje.
In seveda boš tudi ti rekel da zakaj pa saj od tega nimaš nič.
In moja osnovna oanta je, da se naj vlada pretegne kolikor se da, in proba dobiti zasebnega investitorja. Do sedaj nisem imel občutka, da to počne. In naj se pogovarja in pogaja. Ampak na koncu naj da pa ven javni razpis. In če potem ni nič, pač ni nič. Naslednji korak je, da razpiše "infrastrukturne obveznice" in povabi vse. Državljane, sklade, tujce in domače, ministre in sindikate. Če se izide ok, če se ne, pa naslednji korak. In če še ta ne uspe, potem pa jajca na tnalo, pa zakladnico v špil. In v parlametn. In, če bo takšna volja izbrancev ljudstva, povečajmo javni dolg za miljardo in zgradimo.
Za prvi del - 6 mesecev.
Za drugi del - 3 mesece.
Če si ne moremo več privoščiti 9 mesecev, potem pa kurc gleda vse skupaj. Dokler se pa kar v naprej govori, da se itak splača, da itak noben noče dati denarja, pa se vseeno splača, .... pa sorry. Ne kupim.
PS: No, pa poglejmo, kaj se bo sedaj v 9 mesecih zgodilo glede Luke. A ti povem kaj? Nič. Izvlečni tir bodo kao začeli graditi.
Strani: 1