Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Delavcev Luke Koper ne zanima, iz česa bo Luka izplačala njihove plače
sporočil: 20
Koliko pa ima v praksi zaposleni, ki kandidira za nižje pozicije
besede pri določanju višine plače?
sporočil: 6.775
lúka -e ž (ú) kraj, prostor ob obali, urejen za pristajanje ladij:
ladja se bliža luki; ladje so zasidrane v luki; pristanek v luki /
izvozna luka za boksit; ladja je priplula v svojo matično luko;
petrolejska luka; trgovska, vojna luka / redko rečna luka
pristanišče ♦ navt. luka veliko pristanišče z ustreznimi
mehaničnimi napravami za pretovarjanje, skladišči, gospodarskimi
dejavnostmi; prosta luka izločena iz carinskega območja države, ki
ji pripada ♪
sporočil: 6.775
Zadnja sprememba: tilenrexi 03.07.2016 14:50
Zakaj bi moral delavec odločati o višini plače? Delavec se pogaja s
svojim nadrejenim za spremembe pogodbenih določil na podlagi
njegovega doprinosa k podjetju. Spremembe pogodbenih določil
sprejme ali zavrže izključno nadrejeni.
sporočil: 2.565
[tilenrexi]Spodobilo pa bi se. Ljudje ne marajo pokroviteljstva in hinavščine in tudi blatenje, da so zaposleni nepismeni šlosarji (kot berem tukaj) ne pomaga. Js ne vem kako je delati v kolhozu, vem pa da je komunikacija v podjetju pomembna in tudi velike korporacije skomunicirajo svoje odlocitve do zaposlenih. Tako je na zahodu. Cerar pa spletkatri in ima ljudi za budale. Pravi eno, dela drugo. Tako da js punt razumem, ne razumem pa lastnika, kateremu so ugrabili podjetje in zdaj premišljuje in tehta in tuhta in preučuje... Je bila skupščina pa nadzornikov niso menjali. Noro, škoda pa vsak dan večja.
Zakaj bi moral lastnik delavcu razlagati o tem, kaj se bo zgodilo s firmo? A je do tega upravičen s pogodbo o zaposlitvi? Nikakor.
sporočil: 30.415
[bonaca1]Kaj zanima tuje logiste (MSC, CMA CGM, Neptun, Maersk…), ki Luki prinašajo ladje, tovor, delo, denar oz. kaj jih sploh ne zanima? Zagotovo jih ne zanima drugi tir in domorodske slovenske zdrahe s tirom, zanima jih dobra logistika, hiter sprejem in odprema blaga in če je za boljšo logistiko potrebno zgraditi nekaj kilometrov proge do Trsta, bi novo progo z veseljem pozdravili. V Sloveniji se zaradi nesposobne Cerarjeve vlade obetajo delavski nemiri v državnih podjetjih. Delavci bodo večkrat zapirali progo tudi avtocesto in bo za Luko tudi za stavkajoče »dizaličare« boljše, če bi imeli progo do Trsta.
'Gre za zadnji klic razuma delavcev Luke Koper, prebivalcev Kopra, Primorske in Slovenije, ki smo siti uničevanja naših podjetij in naših življenj.'
Pišite v svojem imenu ne v imenu vseh prebivalcev Kopra oz. Primorske, vsi se ne strinjamo z vašimi zahtevami in dejanji!...
S tem protestom ogrožate vi nas in naše otroke, ki smo zaposleni pri tujih logistih, ker oni prinašajo ladje, tovor, delo, denar… (MSC, CMA CGM, Neptun, Maersk…). Brez njih Luka Koper ne bi bila strateškega pomena. Tudi nam nastaja škoda, ki je nihče ne omenja…
sporočil: 6.135
Zadnja sprememba: mimoidoci 03.07.2016 15:38
[najobj]čuj, Koprčani so se ravnokar odločili, da drugi tir zgradite samo napredni Mariborčani... ta izjemna čast vas je bojda doletela ravno zaradi globokega primorskega spoštovanja do vaše zgodbe z radarji in zaradi vzajemnih simpatij do rdeče zvezde. Pravijo, da vsa gradbena dovoljenja priskrbijo oni, vi pa prinesete samo denar.
... khmm, poleg tega pa ima Luka Koper za Slovenijo izredno močan simbolni pomen, ker je menda morje "okno v svet" in tudi to zadnje okno si bodo Slovenci očitno zaprli zaradi naduvanih birokratov v ljubljanskih sobanah, ker predsednik vlade ni čisto nič drugega kot birokrat ... aja, in protest Mariborčanov proti radarjem je bil zadnji, ki je zaradi dovolj velike kritične mase imel tudi učinek, ker radarjev ni več in tudi Kanglerja vsaj v Mariboru ne, kako pa bo z Luko, pa je odvisno od Koprčanov ...
sporočil: 21
Pristanišče Trst in Reka so šli v neka oddajanja koncesij in niso
imeli nekih uspehov. Koper je prehitel praktično vsa
severnojadranska pristanišča. Lani so imeli 14% rast. Privatizacija
pristaniške dejavnosti, ki se uvršča bolj v naravni monopol ni neka
dobra ideja. Razen če bi Luko prodali kakemu velikanu, kakim
Kitajcem, ki bi nas naredili za njihov center v Evropi.
Naj da Cerar plan na mizo, kaj hoče sploh. Ne meglo prodajat. To lobiji hočejo, da se bo kradlo lepo pri 2 tiru. Meni bi se zdeli dobra ideja povezat se s Kitajci in jim lahko prodamo pristanišča, železnice in letališča. Doslej so se v Afriki in po Aziji izkazali kot dobri investitorji.
Naj da Cerar plan na mizo, kaj hoče sploh. Ne meglo prodajat. To lobiji hočejo, da se bo kradlo lepo pri 2 tiru. Meni bi se zdeli dobra ideja povezat se s Kitajci in jim lahko prodamo pristanišča, železnice in letališča. Doslej so se v Afriki in po Aziji izkazali kot dobri investitorji.
sporočil: 2.565
[jezdec666]Hebat ga, zdaj mu je lastno spletko v pisarni razneslo. Prej kot gre, bolje bo, vodstvo LK pa obglavit in prepovedat vstop. Vstopijo lahko samo enkrat na leto ko je dan odprtih vrat.
Ni kej razumet, tle je politika v igri, zato pa so pogumni, uprava in žerjavisti. Če zruši vlado tale punt jih čaka mastna nagrada. Cerar ni več kos situaciji, zdaj tudi če žrtvuje Gašpesica in Dragonjo, verjetno ne bo dovolj.
sporočil: 18.363
[tilenrexi]V privat firmi res ne, v državni pa je ta lastnina last države. Torej ni zasebna. In račune polaga vsem državljanom. Ne mešat stvari, ker ne gredo skupaj. Naj gre vlada po glas ljudstva za svoje delo, če si upa. Lep dan.
Zakaj bi moral lastnik delavcu razlagati o tem, kaj se bo zgodilo s firmo? A je do tega upravičen s pogodbo o zaposlitvi? Nikakor.
sporočil: 20
Zadnja sprememba: anon-103879 03.07.2016 16:03
Hvala, ampak me to ne zanima preveč, imam druge prioritete :) Paše
pa vas, vernike v kapitalizem malo spodbosti, to pa priznam
:)Lep dan vsem :)
sporočil: 11.106
Cmerar je vceraj podrl figuricen na tablici Clovek ne jezi se. V
resnici pa gre za sah. Simultanko. On pa saha se videl ni razen v
auslogu.
sporočil: 9
Luka" je ravno toliko slovenska beseda kot "hafn". To, da je ena
beseda kot veljavna vsebovana v SSKJ, na žalost še ne pomeni nujno,
da je slovenska. Kot je meni znano, je bil slovenski jezik v
zadnjih 150 letih pod velikimi pritiski "sosedov", njegove
"avtoritete" pa so nazadnje podlegle znatni jugoslovenizaciji
jezika (in menda današnje "avtoritete" na tem področju še vedno
"furajo to vižo" - dokler bo tako, bomo nekateri SSKJ jemali zgolj
"za rezervo"), ki je imela za posledico, da se je veliko besed
naših starih staršev in ostalih prednikov znašlo na spisku
"pogovornih", "neprimernih" ali kako drugače očrnjenih, medtem ko
so bile za "knjižne" sprejete besede iz srbsko-hrvaškega govornega
področja.
Iz osebnih izkušenj lektorji popravljajo besedo luka v pristanišče. Glede na to, da gre za dvojezično območje (Istra) bi bilo bolj primerno uporabiti besedo PORTO.
Iz osebnih izkušenj lektorji popravljajo besedo luka v pristanišče. Glede na to, da gre za dvojezično območje (Istra) bi bilo bolj primerno uporabiti besedo PORTO.
sporočil: 305
Dejstvo je, da ima večina pristanišč ti dve dejavnosti ločene
(pristaniško upravo in pretovorjanje). Če Luki d.d. odvzameš
upravljanje pristanišča kot javnega dobrega, jim s tem odvzameš
velik del "pristojnosti" in vzvoda pri soodlačanju vseh nadaljnjih
investicij v luki. Investicijskega plana prihodnjih 5 let se pa vsi
dobro zavedajo.
Sicer pa težko katerokoli pristanišče v Severnem Jadranu primerjaš med seboj. Poleg dolgoletnega know how-a je uspešnost Kopra v veliki meri posledica odlične geografske pozicije in prvega tira, kar omogoča hitro in optimizirano pretovarjanje in skladiščenje (v nasprotju s Koprom sta Rijeka in Trst loakcijsko/geografsko omejena, kar jima onemogoča širjenje). Ta dva dejavnika tudi omogočata Luki Koper tako visoke marže. Saj se delavci lahko trkajo po prsih za uspešnost podjetja, ampak toliko pa definitivno ne.
Sicer pa težko katerokoli pristanišče v Severnem Jadranu primerjaš med seboj. Poleg dolgoletnega know how-a je uspešnost Kopra v veliki meri posledica odlične geografske pozicije in prvega tira, kar omogoča hitro in optimizirano pretovarjanje in skladiščenje (v nasprotju s Koprom sta Rijeka in Trst loakcijsko/geografsko omejena, kar jima onemogoča širjenje). Ta dva dejavnika tudi omogočata Luki Koper tako visoke marže. Saj se delavci lahko trkajo po prsih za uspešnost podjetja, ampak toliko pa definitivno ne.
sporočil: 4.311
[maurop]Ne ga biksta, najprej je potrebno ločiti med pristaniščem in luko. Poglejmo primer iz strani RTV SLO, www.rtvslo.si/lokalne-novice/v-koprsko-pristanisce -vplula-najvecja.../358561:
Luka" je ravno toliko slovenska beseda kot "hafn"....
Iz osebnih izkušenj lektorji popravljajo besedo luka v pristanišče. Glede na to, da gre za dvojezično območje (Istra) bi bilo bolj primerno uporabiti besedo PORTO.
”Luka Koper je lani pretovorila 674.000 TEU, kar jo v Jadranu že četrto leto zapored uvršča na prvo mesto. Ta primat bi koprsko pristanišče rado....”
ali še boljši primer, www.luka-kp.net/pripone/1708/SLO.pdf:
”Luka Koper, d.d., koncesionar v koprskem tovornem pristanišču, je poslovno leto 2008 ... obseg pretovora v koprskem pristanišču glede na leto 2008 še povečal.”
Če ti ta dva primera ne povesta, kakšna je razlika me obema besedama so ti lektorji povsem upravičeno popravili. Če pa se zavedaš razlike, si pa tak in tako napisal kakor je prav in s e nisi oziral na lektorja. Lektroji, recenzenti, prevajalci namreč niso vsevedneži in že mnogokrat smo plodno debatirali o uporabi pravilnih izrazov v določeni stroki.
Toda dejstvo, da slovenskost besede ”luka” enačiš z nemško besedo ”hafn” pove o tvojih jezikovnih sposobnostih. Prosto po naših južnih bratih, nije ”hafn”, nego je ”(der) hafen” po mojem skromnem nemškem znanju.
sporočil: 9
Primeri ne govorijo o razliki med luko ali pristaniščem, ampak o
podjetju Luki Koper d.d. in pristanišču Koper.
Lektorji verjetno niso vsevedneži, še manj pa novinarji, katerih tekste navajaš, pa verjetno se strinjaš, da tudi midva ne... Moje mnenje je, da bi lahko slovenskemu državnemu podjetju spremenili ime v Pristanišče Koper d.d., seveda pa se lahko s tem ne strinjaš.
Lektorji verjetno niso vsevedneži, še manj pa novinarji, katerih tekste navajaš, pa verjetno se strinjaš, da tudi midva ne... Moje mnenje je, da bi lahko slovenskemu državnemu podjetju spremenili ime v Pristanišče Koper d.d., seveda pa se lahko s tem ne strinjaš.
sporočil: 4.311
[maurop]Škoda debate, v prvem stavku si že zadel bistvo, pa se tega ne zavedaš. Ti bom še enkrat pomagal s primero:
Primeri ne govorijo o razliki med luko ali pristaniščem, ampak o podjetju Luki Koper d.d. in pristanišču Koper.
Lektorji verjetno niso vsevedneži, še manj pa novinarji, katerih tekste navajaš, pa verjetno se strinjaš, da tudi midva ne... Moje mnenje je, da bi lahko slovenskemu državnemu podjetju spremenili ime v Pristanišče Koper d.d., seveda pa se lahko s tem ne strinjaš.
Vsaka luka je pristanišče, vsako pristanišče pa ni luka. Razlika med luko in pristaniščem je v bistvu v obsegu delovanja, pri čemer v slovenščini luka označuje predvsem kraj močnega komercialnega delovanja, ker pač nimamo vojaške mornarice bolj težko govorimo o vojaških lukah. Pristanišče je pa bolj splošen pojem.
O tem kaj bi lahko bilo imaš pa mogoče celo prav, toda tekom let se je pač uveljavil izraz luka za komercialno pristanišče, ali nam je všeč ali pa ne.
sporočil: 596
Če zaposleni meni da ni dovolj placan za delo ki ga opravlja naj da
odpoved. Potem pa se naj preizkusi na trgu. Trg takoj pokaze koliko
si vreden.
Vsak ima to moznost. Vendar je boljse jamranje da je premalo placan.
Itak so v sloveniji kapitalisti osovrazeni ceprav ravno oni dajejo sluzbe.
Sicer pa prihaja cas ko bodo roboti nadomestili clovesko delovno silo.
Vsak ima to moznost. Vendar je boljse jamranje da je premalo placan.
Itak so v sloveniji kapitalisti osovrazeni ceprav ravno oni dajejo sluzbe.
Sicer pa prihaja cas ko bodo roboti nadomestili clovesko delovno silo.
sporočil: 32.214
Zadnja sprememba: najobj 03.07.2016 19:59
[mimoidoci]
> [najobj]
>
> ... khmm, poleg tega pa ima Luka Koper za Slovenijo izredno močan simbolni pomen, ker je menda morje "okno v svet" in tudi to zadnje okno si bodo Slovenci očitno zaprli zaradi naduvanih birokratov v ljubljanskih sobanah, ker predsednik vlade ni čisto nič drugega kot birokrat ... aja, in protest Mariborčanov proti radarjem je bil zadnji, ki je zaradi dovolj velike kritične mase imel tudi učinek, ker radarjev ni več in tudi Kanglerja vsaj v Mariboru ne, kako pa bo z Luko, pa je odvisno od Koprčanov ...
čuj, Koprčani so se ravnokar odločili, da drugi tir zgradite samo napredni Mariborčani... ta izjemna čast vas je bojda doletela ravno zaradi globokega primorskega spoštovanja do vaše zgodbe z radarji in zaradi vzajemnih simpatij do rdeče zvezde. Pravijo, da vsa gradbena dovoljenja priskrbijo oni, vi pa prinesete samo denar.... evo, in mimoidoči je že spet zamudil priložnost, da bi šel mimo ...
P.S.: res ne vem, kje si v mojem postu našel drugi tir, ampak ker imaš očitne težave s funkcionalno pismenostjo, ker prebereš tisto, kar nikjer ne piše, kar piše, pa ne, naj ti razložim, da sem se javil samo zato, ker naduvani Cerar blefira butasto rajo s Financarji na čelu, češ da bodo potem delavci vodili državo, če se bo njegovo veličanstvo šlo v Koper z njimi pogovarjat, ker je seveda cela Slovenija polna podjetij, ki kot takrat v Mariboru zaradi radarjev k protestu lahko zberejo dovolj veliko kritično maso zainteresiranih ljudi ... aja, in ko si glih prišel mimo, mi lahko še poveš, čigava je država Slovenija oziroma tisto, kar je zaradi Cerarju podobnih pokvarjenih birokratov od nje ostalo, ker če ni od slovenskih državljanov, potem nehajte blejat, da so jo ugrabili ... no, sploh pa ne dvomim, da bodo Cerarju zvesti bogato plačani policaji podobno kot pred leti v Mariboru s silo razgnali pod rdečo zvezdo zbrano bando brezdelnežev, ki v Luki Koper ovirajo delo in motijo posest, ki jo je Cerar pred 25 leti kupil od državljanov Slovenije in jo s svojim denarjem tudi pošteno plačal ...
sporočil: 6.135
Zadnja sprememba: mimoidoci 03.07.2016 20:57
[najobj]čuj, v tvojem stavku, "kako bo z Luko je odvisno od Koprčanov" sem v trenutku uzrl tudi drugi tir in njegovo problematiko...
> [mimoidoci]
> > [najobj]
> >
> > ... khmm, poleg tega pa ima Luka Koper za Slovenijo izredno močan simbolni pomen, ker je menda morje "okno v svet" in tudi to zadnje okno si bodo Slovenci očitno zaprli zaradi naduvanih birokratov v ljubljanskih sobanah, ker predsednik vlade ni čisto nič drugega kot birokrat ... aja, in protest Mariborčanov proti radarjem je bil zadnji, ki je zaradi dovolj velike kritične mase imel tudi učinek, ker radarjev ni več in tudi Kanglerja vsaj v Mariboru ne, kako pa bo z Luko, pa je odvisno od Koprčanov ...
> čuj, Koprčani so se ravnokar odločili, da drugi tir zgradite samo napredni Mariborčani... ta izjemna čast vas je bojda doletela ravno zaradi globokega primorskega spoštovanja do vaše zgodbe z radarji in zaradi vzajemnih simpatij do rdeče zvezde. Pravijo, da vsa gradbena dovoljenja priskrbijo oni, vi pa prinesete samo denar.
... evo, in mimoidoči je že spet zamudil priložnost, da bi šel mimo ...
P.S.: res ne vem, kje si v mojem postu našel drugi tir, ampak ker imaš očitne težave s funkcionalno pismenostjo, ker prebereš tisto, kar nikjer ne piše, kar piše, pa ne, naj ti razložim, da sem se javil samo zato, ker naduvani Cerar blefira butasto rajo s Financarji na čelu, češ da bodo potem delavci vodili državo, če se bo njegovo veličanstvo šlo v Koper z njimi pogovarjat, ker je seveda cela Slovenija polna podjetij, ki kot takrat v Mariboru zaradi radarjev k protestu lahko zberejo dovolj veliko kritično maso zainteresiranih ljudi ... aja, in ko si glih prišel mimo, mi lahko še poveš, čigava je država Slovenija oziroma tisto, kar je zaradi Cerarju podobnih pokvarjenih birokratov od nje ostalo, ker če ni od slovenskih državljanov, potem nehajte blejat, da so jo ugrabili ... no, sploh pa ne dvomim, da bodo Cerarju zvesti bogato plačani policaji podobno kot pred leti v Mariboru s silo razgnali pod rdečo zvezdo zbrano bando brezdelnežev, ki v Luki Koper ovirajo delo in motijo posest, ki jo je Cerar pred 25 leti kupil od državljanov Slovenije in jo s svojim denarjem tudi pošteno plačal ...
čuj, država je od državljanov, Luka pa od lastnikov. Trenutno jo upravljata leva vlada in levi holding, kjer so v ozadju še levi tajkunski interesi. Sindikati in delavci so kontra levi vladi in levim tajkunskim interesom uspeli zbobnati skupaj radikalno leve glasnogovornike, tako da se je odprla fronta: leva vlada in levi tajkunski lobiji kontra demokratičnim socialistom zbranim pod petokrako. Saj si to hotel ne (to vprašanje bi bilo lahko tudi v množini)? Boj levih frakcij med seboj, takorekoč brionski plenum, hehe. Jasno, do končne zmage.
sporočil: 2.195
Khmm,..lažje te bodo razumeli,če;
..Vsi matadorji NIMAJO ISTO nianso RDEČE "cote"v rokcah pa se "oni murciallago,...bikec no, kar naprej zaletava,,hehe
..Vsi matadorji NIMAJO ISTO nianso RDEČE "cote"v rokcah pa se "oni murciallago,...bikec no, kar naprej zaletava,,hehe
sporočil: 9
Hvala za pomoč. Preberi si pomorski zakonik poglavje Pristanišča.
Samo v 32 členu je omenjena besda Luka kot podjetje.
III. poglavje – PRISTANIŠČA
1. Splošno
32. člen
Pristanišče je vodni in priobalni prostor, ki obsega sidrišče, grajene ali negrajene dele obale, valolome, naprave in objekte, ki so namenjeni za privezovanje, za zasidranje in varstvo ladij, za izgradnjo in vzdrževanje plovil, vkrcevanje in izkrcevanje oseb in tovora, skladiščenje in druga opravila z blagom, proizvodnjo, oplemenitenje, kontrolo in dodelavo blaga in za druge gospodarske aktivnosti, ki so s temi dejavnostmi v medsebojni gospodarski, prometni ali tehnološki zvezi. Grajeni deli obale, namenjeni za privezovanje ladij, vkrcavanje in izkrcavanje oseb in tovora, so operativne obale.
Grajene obale, akvatorij, valolomi, pristopi na pomole, naprave za privezovanje, dovozne poti, železniški tiri, vhodi, ograje, kanalizacijsko in vodovodno omrežje, elektroinstalacije, razsvetljava, drugi objekti, ki po namenu služijo varnosti plovbe in varnemu privezu ter nemotenemu izvajanju pristaniških dejavnosti in drugih aktivnosti, navedenih v prvem odstavku tega člena, ter telekomunikacijske instalacije so pristaniška infrastruktura.
Pristaniška infrastruktura brez akvatorija je last Republike Slovenije oziroma lokalne skupnosti ali oseb zasebnega prava. Republika Slovenija oziroma lokalna skupnost prepusti upravljanje, vodenje in razvoj pristaniške infrastrukture iz prejšnjega odstavka upravljalcu pristanišča s podelitvijo koncesije.
Dovozne poti, železniški tiri, vhodi, ograje, kanalizacijsko in vodovodno omrežje, elektro instalacije, razsvetljava in telekomunikacijske instalacije na območju koprskega tovornega pristanišča, predstavljajo vložek premoženja Republike Slovenije v osnovni kapital LUKE Koper, d.d.. Luka Koper d.d. mora ohranjati osnovno funkcijo teh objektov kot del pristaniške infrastrukture.
Pristaniška infrastruktura se uporablja za namen, kateremu služi in ne more biti del stečajne mase.
Republika Slovenija ali samoupravna lokalna skupnost je predkupni upravičenec pri nakupu zemljišč znotraj pristanišča ali pristaniške infrastrukture
III. poglavje – PRISTANIŠČA
1. Splošno
32. člen
Pristanišče je vodni in priobalni prostor, ki obsega sidrišče, grajene ali negrajene dele obale, valolome, naprave in objekte, ki so namenjeni za privezovanje, za zasidranje in varstvo ladij, za izgradnjo in vzdrževanje plovil, vkrcevanje in izkrcevanje oseb in tovora, skladiščenje in druga opravila z blagom, proizvodnjo, oplemenitenje, kontrolo in dodelavo blaga in za druge gospodarske aktivnosti, ki so s temi dejavnostmi v medsebojni gospodarski, prometni ali tehnološki zvezi. Grajeni deli obale, namenjeni za privezovanje ladij, vkrcavanje in izkrcavanje oseb in tovora, so operativne obale.
Grajene obale, akvatorij, valolomi, pristopi na pomole, naprave za privezovanje, dovozne poti, železniški tiri, vhodi, ograje, kanalizacijsko in vodovodno omrežje, elektroinstalacije, razsvetljava, drugi objekti, ki po namenu služijo varnosti plovbe in varnemu privezu ter nemotenemu izvajanju pristaniških dejavnosti in drugih aktivnosti, navedenih v prvem odstavku tega člena, ter telekomunikacijske instalacije so pristaniška infrastruktura.
Pristaniška infrastruktura brez akvatorija je last Republike Slovenije oziroma lokalne skupnosti ali oseb zasebnega prava. Republika Slovenija oziroma lokalna skupnost prepusti upravljanje, vodenje in razvoj pristaniške infrastrukture iz prejšnjega odstavka upravljalcu pristanišča s podelitvijo koncesije.
Dovozne poti, železniški tiri, vhodi, ograje, kanalizacijsko in vodovodno omrežje, elektro instalacije, razsvetljava in telekomunikacijske instalacije na območju koprskega tovornega pristanišča, predstavljajo vložek premoženja Republike Slovenije v osnovni kapital LUKE Koper, d.d.. Luka Koper d.d. mora ohranjati osnovno funkcijo teh objektov kot del pristaniške infrastrukture.
Pristaniška infrastruktura se uporablja za namen, kateremu služi in ne more biti del stečajne mase.
Republika Slovenija ali samoupravna lokalna skupnost je predkupni upravičenec pri nakupu zemljišč znotraj pristanišča ali pristaniške infrastrukture
sporočil: 3.006
čas vnosa: 03.07.16 21:35
To se tebi zdi namreč, da leva kontra levi. Vendar ni tako. V Luki
je zbrana mafija, ki se gre podjetništvo. Ne plačujejo delavcev, če
jih jih plačujejo na roko. Delo pograbijo po načelu najmočnejši
dobi več. Plačujejo mafijske varnostnike, da lahko svoj dobljeni
posel sploh obdržijo. Za delavce jim ič ne ostane, pa tudi mar jim
ni zanje. Že večkrat so jih želeli pregnati iz Luke, a se ne dajo.
To so ljudje, ki imajo v rokah jugoslovanske simbole, saj so
večinoma prišleki, ki so si tu našli svoj izsiljevalski raj. Ko bo
delovala pravna država, se jih bomo morda rešili, do takrat pa bo
preteklo še veliko denarja v neprave roke.
sporočil: 2.049
čas vnosa: 03.07.16 10:49
Kadrovanje, frizirani razpisi in preferirani izvajalci, 100%
previsoke plače, tehnološka zaostalost, ...
Davkoplačevalci hočemo profit v državno blagajno, ne pa v žepe nekaj familij povezanih z Popovićći in GG Mišići, ki so vzpostavili srbsko mafijo na obali in Lj.
Hočemo PRIVATIZCIJO in čistko!! Optimizirano delovanje firme z profiti za elo državo!!
"Luka je naša", "Koper je naš" ali kdo vidi kakšno podobnost???
Davkoplačevalci hočemo profit v državno blagajno, ne pa v žepe nekaj familij povezanih z Popovićći in GG Mišići, ki so vzpostavili srbsko mafijo na obali in Lj.
Hočemo PRIVATIZCIJO in čistko!! Optimizirano delovanje firme z profiti za elo državo!!
"Luka je naša", "Koper je naš" ali kdo vidi kakšno podobnost???
sporočil: 32.214
Zadnja sprememba: najobj 04.07.2016 09:18
[mimoidoci]
> [najobj]
> > [mimoidoci]
> > > [najobj]
> > >
> > > ... khmm, poleg tega pa ima Luka Koper za Slovenijo izredno močan simbolni pomen, ker je menda morje "okno v svet" in tudi to zadnje okno si bodo Slovenci očitno zaprli zaradi naduvanih birokratov v ljubljanskih sobanah, ker predsednik vlade ni čisto nič drugega kot birokrat ... aja, in protest Mariborčanov proti radarjem je bil zadnji, ki je zaradi dovolj velike kritične mase imel tudi učinek, ker radarjev ni več in tudi Kanglerja vsaj v Mariboru ne, kako pa bo z Luko, pa je odvisno od Koprčanov ...
>
> > čuj, Koprčani so se ravnokar odločili, da drugi tir zgradite samo napredni Mariborčani... ta izjemna čast vas je bojda doletela ravno zaradi globokega primorskega spoštovanja do vaše zgodbe z radarji in zaradi vzajemnih simpatij do rdeče zvezde. Pravijo, da vsa gradbena dovoljenja priskrbijo oni, vi pa prinesete samo denar.
> ... evo, in mimoidoči je že spet zamudil priložnost, da bi šel mimo ...
>
> P.S.: res ne vem, kje si v mojem postu našel drugi tir, ampak ker imaš očitne težave s funkcionalno pismenostjo, ker prebereš tisto, kar nikjer ne piše, kar piše, pa ne, naj ti razložim, da sem se javil samo zato, ker naduvani Cerar blefira butasto rajo s Financarji na čelu, češ da bodo potem delavci vodili državo, če se bo njegovo veličanstvo šlo v Koper z njimi pogovarjat, ker je seveda cela Slovenija polna podjetij, ki kot takrat v Mariboru zaradi radarjev k protestu lahko zberejo dovolj veliko kritično maso zainteresiranih ljudi ... aja, in ko si glih prišel mimo, mi lahko še poveš, čigava je država Slovenija oziroma tisto, kar je zaradi Cerarju podobnih pokvarjenih birokratov od nje ostalo, ker če ni od slovenskih državljanov, potem nehajte blejat, da so jo ugrabili ... no, sploh pa ne dvomim, da bodo Cerarju zvesti bogato plačani policaji podobno kot pred leti v Mariboru s silo razgnali pod rdečo zvezdo zbrano bando brezdelnežev, ki v Luki Koper ovirajo delo in motijo posest, ki jo je Cerar pred 25 leti kupil od državljanov Slovenije in jo s svojim denarjem tudi pošteno plačal ...
čuj, v tvojem stavku, "kako bo z Luko je odvisno od Koprčanov" sem v trenutku uzrl tudi drugi tir in njegovo problematiko...... OK, hvalabogu da je država Slovenija od državljanov Slovenije in hvalabogu da je Luka od lastnikov (= države Slovenije), ki so jo od državljanov Slovenije pred 25 leti kupili z denarjem zasluženim v potu svojih obrazov in hvalabogu da je tebi vse jasno, ker meni pač ni, jebiga ... no, jasno pa mi je, da Cerar ni lastnik Luke, čeprav se obnaša kot lastnik ... aja, pa še to mi je jasno, da je bilo vprašanje na totem www.casnik.si/wp-con...ovnica.jpg kosu papirja nateg tisočletja oziroma kar dveh tisočletij, ker je slovenska raja nategnjena malo v prejšnjem in malo v tem tisočletju ...
čuj, država je od državljanov, Luka pa od lastnikov. Trenutno jo upravljata leva vlada in levi holding, kjer so v ozadju še levi tajkunski interesi. Sindikati in delavci so kontra levi vladi in levim tajkunskim interesom uspeli zbobnati skupaj radikalno leve glasnogovornike, tako da se je odprla fronta: leva vlada in levi tajkunski lobiji kontra demokratičnim socialistom zbranim pod petokrako. Saj si to hotel ne (to vprašanje bi bilo lahko tudi v množini)? Boj levih frakcij med seboj, takorekoč brionski plenum, hehe. Jasno, do končne zmage.
sporočil: 6.135
[najobj]Seveda ti ni nič jasno, če se tvoja prvotna teza "kako bo z Luko je odvisno od Koprčanov" sploh NE sklada s tem, da je Luka last vseh državljanov, kar si napisal v nadaljevanju.
> [mimoidoci]
> > [najobj]
> > > [mimoidoci]
> > > > [najobj]
> > > >
> > > > ... khmm, poleg tega pa ima Luka Koper za Slovenijo izredno močan simbolni pomen, ker je menda morje "okno v svet" in tudi to zadnje okno si bodo Slovenci očitno zaprli zaradi naduvanih birokratov v ljubljanskih sobanah, ker predsednik vlade ni čisto nič drugega kot birokrat ... aja, in protest Mariborčanov proti radarjem je bil zadnji, ki je zaradi dovolj velike kritične mase imel tudi učinek, ker radarjev ni več in tudi Kanglerja vsaj v Mariboru ne, kako pa bo z Luko, pa je odvisno od Koprčanov ...
> >
> > > čuj, Koprčani so se ravnokar odločili, da drugi tir zgradite samo napredni Mariborčani... ta izjemna čast vas je bojda doletela ravno zaradi globokega primorskega spoštovanja do vaše zgodbe z radarji in zaradi vzajemnih simpatij do rdeče zvezde. Pravijo, da vsa gradbena dovoljenja priskrbijo oni, vi pa prinesete samo denar.
> > ... evo, in mimoidoči je že spet zamudil priložnost, da bi šel mimo ...
> >
> > P.S.: res ne vem, kje si v mojem postu našel drugi tir, ampak ker imaš očitne težave s funkcionalno pismenostjo, ker prebereš tisto, kar nikjer ne piše, kar piše, pa ne, naj ti razložim, da sem se javil samo zato, ker naduvani Cerar blefira butasto rajo s Financarji na čelu, češ da bodo potem delavci vodili državo, če se bo njegovo veličanstvo šlo v Koper z njimi pogovarjat, ker je seveda cela Slovenija polna podjetij, ki kot takrat v Mariboru zaradi radarjev k protestu lahko zberejo dovolj veliko kritično maso zainteresiranih ljudi ... aja, in ko si glih prišel mimo, mi lahko še poveš, čigava je država Slovenija oziroma tisto, kar je zaradi Cerarju podobnih pokvarjenih birokratov od nje ostalo, ker če ni od slovenskih državljanov, potem nehajte blejat, da so jo ugrabili ... no, sploh pa ne dvomim, da bodo Cerarju zvesti bogato plačani policaji podobno kot pred leti v Mariboru s silo razgnali pod rdečo zvezdo zbrano bando brezdelnežev, ki v Luki Koper ovirajo delo in motijo posest, ki jo je Cerar pred 25 leti kupil od državljanov Slovenije in jo s svojim denarjem tudi pošteno plačal ...
> čuj, v tvojem stavku, "kako bo z Luko je odvisno od Koprčanov" sem v trenutku uzrl tudi drugi tir in njegovo problematiko...
>
> čuj, država je od državljanov, Luka pa od lastnikov. Trenutno jo upravljata leva vlada in levi holding, kjer so v ozadju še levi tajkunski interesi. Sindikati in delavci so kontra levi vladi in levim tajkunskim interesom uspeli zbobnati skupaj radikalno leve glasnogovornike, tako da se je odprla fronta: leva vlada in levi tajkunski lobiji kontra demokratičnim socialistom zbranim pod petokrako. Saj si to hotel ne (to vprašanje bi bilo lahko tudi v množini)? Boj levih frakcij med seboj, takorekoč brionski plenum, hehe. Jasno, do končne zmage.
... OK, hvalabogu da je država Slovenija od državljanov Slovenije in hvalabogu da je Luka od lastnikov (= države Slovenije), ki so jo od državljanov Slovenije pred 25 leti kupili z denarjem zasluženim v potu svojih obrazov in hvalabogu da je tebi vse jasno, ker meni pač ni, jebiga ... no, jasno pa mi je, da Cerar ni lastnik Luke, čeprav se obnaša kot lastnik ... aja, pa še to mi je jasno, da je bilo vprašanje na totem www.casnik.si/wp-con...ovnica.jpg kosu papirja nateg tisočletja oziroma kar dveh tisočletij, ker je slovenska raja nategnjena malo v prejšnjem in malo v tem tisočletju ...
sporočil: 32.214
Zadnja sprememba: najobj 04.07.2016 13:40
[mimoidoci]
> [najobj]
> > [mimoidoci]
> > > [najobj]
> > > > [mimoidoci]
> > > > > [najobj]
> > > > >
> > > > > ... khmm, poleg tega pa ima Luka Koper za Slovenijo izredno močan simbolni pomen, ker je menda morje "okno v svet" in tudi to zadnje okno si bodo Slovenci očitno zaprli zaradi naduvanih birokratov v ljubljanskih sobanah, ker predsednik vlade ni čisto nič drugega kot birokrat ... aja, in protest Mariborčanov proti radarjem je bil zadnji, ki je zaradi dovolj velike kritične mase imel tudi učinek, ker radarjev ni več in tudi Kanglerja vsaj v Mariboru ne, kako pa bo z Luko, pa je odvisno od Koprčanov ...
> > > > čuj, Koprčani so se ravnokar odločili, da drugi tir zgradite samo napredni Mariborčani... ta izjemna čast vas je bojda doletela ravno zaradi globokega primorskega spoštovanja do vaše zgodbe z radarji in zaradi vzajemnih simpatij do rdeče zvezde. Pravijo, da vsa gradbena dovoljenja priskrbijo oni, vi pa prinesete samo denar.
> > > ... evo, in mimoidoči je že spet zamudil priložnost, da bi šel mimo ...
> > >
> > > P.S.: res ne vem, kje si v mojem postu našel drugi tir, ampak ker imaš očitne težave s funkcionalno pismenostjo, ker prebereš tisto, kar nikjer ne piše, kar piše, pa ne, naj ti razložim, da sem se javil samo zato, ker naduvani Cerar blefira butasto rajo s Financarji na čelu, češ da bodo potem delavci vodili državo, če se bo njegovo veličanstvo šlo v Koper z njimi pogovarjat, ker je seveda cela Slovenija polna podjetij, ki kot takrat v Mariboru zaradi radarjev k protestu lahko zberejo dovolj veliko kritično maso zainteresiranih ljudi ... aja, in ko si glih prišel mimo, mi lahko še poveš, čigava je država Slovenija oziroma tisto, kar je zaradi Cerarju podobnih pokvarjenih birokratov od nje ostalo, ker če ni od slovenskih državljanov, potem nehajte blejat, da so jo ugrabili ... no, sploh pa ne dvomim, da bodo Cerarju zvesti bogato plačani policaji podobno kot pred leti v Mariboru s silo razgnali pod rdečo zvezdo zbrano bando brezdelnežev, ki v Luki Koper ovirajo delo in motijo posest, ki jo je Cerar pred 25 leti kupil od državljanov Slovenije in jo s svojim denarjem tudi pošteno plačal ...
> > čuj, v tvojem stavku, "kako bo z Luko je odvisno od Koprčanov" sem v trenutku uzrl tudi drugi tir in njegovo problematiko...
> >
> > čuj, država je od državljanov, Luka pa od lastnikov. Trenutno jo upravljata leva vlada in levi holding, kjer so v ozadju še levi tajkunski interesi. Sindikati in delavci so kontra levi vladi in levim tajkunskim interesom uspeli zbobnati skupaj radikalno leve glasnogovornike, tako da se je odprla fronta: leva vlada in levi tajkunski lobiji kontra demokratičnim socialistom zbranim pod petokrako. Saj si to hotel ne (to vprašanje bi bilo lahko tudi v množini)? Boj levih frakcij med seboj, takorekoč brionski plenum, hehe. Jasno, do končne zmage.
> ... OK, hvalabogu da je država Slovenija od državljanov Slovenije in hvalabogu da je Luka od lastnikov (= države Slovenije), ki so jo od državljanov Slovenije pred 25 leti kupili z denarjem zasluženim v potu svojih obrazov in hvalabogu da je tebi vse jasno, ker meni pač ni, jebiga ... no, jasno pa mi je, da Cerar ni lastnik Luke, čeprav se obnaša kot lastnik ... aja, pa še to mi je jasno, da je bilo vprašanje na totem www.casnik.si/wp-con...ovnica.jpg kosu papirja nateg tisočletja oziroma kar dveh tisočletij, ker je slovenska raja nategnjena malo v prejšnjem in malo v tem tisočletju ...
Seveda ti ni nič jasno, če se tvoja prvotna teza "kako bo z Luko je odvisno od Koprčanov" sploh NE sklada s tem, da je Luka last vseh državljanov, kar si napisal v nadaljevanju.... čuj, sicer je tukaj moja prvotna teza, da Cerar blefira butasto rajo, kljub temu pa me zanima, kje sem jaz napisal, da je Luka last vseh državljanov ... khmm, razen če spet malo po svoje razumeš mojo izpeljavo tvoje(!) teze, da je Luka od lastnikov, ki so potem lahko očitno samo marsovci, če niso državljani Slovenije, ker "navadni" tujci pač (zaenkrat še) niso ...
P.S.: moja osnovna teza je, da je bilo vprašanje na totem www.casnik.si/wp-con...ovnica.jpg kosu papirja nateg tisočletja, ker ne more biti država samostojna in neodvisna, če njeni državljani in država sama nima nobenega resnega premoženja, ker ga je (raz)prodala, če ga že prej niso razjebali razni bavčarji, kordeži, šroti in ostali šrot, ki jim je šrot od raznih cerarjev pomagal, da so iz Slovenije naredili šrot od države ... aja, in ne me vprašat, zakaj sem se pustil nategnit, ker ne vem, kako se ne bi ...