Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Bo Luka res blokirana vsaj do srede?
Strani: 1 2
sporočil: 30.415
Margatet Thatcher je sprejela zakone, ki so omejevali moč
sindikatov in privatizirali državno industrijo ter ukinili številne
subvencije za podjetnike. Kmalu po prihodu na oblast je ministrom
naložila, naj zmanjšajo stroške na svojih ministrstvih do 20
odstotkov. Kljub pisnim protestom ministrov je premierka vse
argumente zavrnila. "Kaj delamo s 566.000 javnimi uslužbenci, česar
ne moremo narediti s 500.000?" je odgovorila. Leta 1984 so rudarji
zaradi zapiranja rudnikov začeli stavko. A Železna lady ni
popustila in kljub spopadom je v enem letu stavka propadla. Torej,
kaj bi bilo, če bi Cerar naročil ministrom, da za 20% zmanjšajo
stroške na ministrstvih? Nič, kajti odvečne delavce nihče ne bi
pogrešal. Kaj bi bilo, če na pol pismeni žerjavisti stavkajo v Luki
eno leto? Nekaj škode bi res bilo, nič pa tako usodnega za državo
se ne bi zgodilo. Pravzaprav, bi vlada prav zdaj, v času nesmiselne
stavke bogato plačanih delavcev morala začeti s prodajo Luke.
sporočil: 6.775
Zadnja sprememba: tilenrexi 02.07.2016 09:44
Enkrat sem že pisal o tem, kako nevarno je investiranje v Luko
Koper prav zaradi morebitne sabotaže ali naravne katastrofe in ker
je vse skoncentrirano na enem mestu. Na tele nadpovprečno plačane
norce, ki sedaj nenapovedano blokirajo terminale niti pomislil
nisem. Upam, resnično upam, da na koncu zmaga moč kapitala, ker
drugače bo iz tega nastala bageta. Škoda, ki nastaja je za
protestnike verjetno nemerljiva. Ni samo to, da ti danes ne moreš
normalno poslovati in boš tako zgrešil vsaj četrtletna
pričakovanja, gre se tudi za posle v prihodnosti, katerih bo zaradi
takšnih izgredov manj. Iz Daimlerja verjetno konstantno kličejo kaj
se dogaja.
sporočil: 540
obut v cevlje Peko st. 49 cmerko sanja dvojne potne naloge,
srednjesolsko moralo, zlate case in konja z rocaji. a nje.
sporočil: 6.775
Uprava družbe in ožje vodstvo ob tem ugotavljata, da se zaposleni z njimi ne želijo pogovarjati, saj so njihove zahteve usmerjene izključno na predsednika vlade Mira Cerarja.A če bi zaposleni zahtevali 40 kepic sladoleda po glavi, bi pa klicali sladoledarje? Ne moreš verjet. Potem se pa čudijo, da se jih želi zamenjati.
sporočil: 4.775
Zadnja sprememba: anon-184333 02.07.2016 10:38
"Zaradi blokade v Luki ustavljen železniški tovorni promet, uprava
na pomoč kliče Cerarja."Počasi bo vsem postalo jasno čemu Nemčija in druge razvite države vabijo na delo migrante. Vlada naj čimprej poenostavi delovno zakonodajo za tujce in takoj umakne žico na meji. Če brezposelni protestirajo potem ne povzročajo gospodarske škode. Če prav razumem sindikate bi rekel, da so tile iz Luke pod vplivom levice, tile iz železnic pa pod vplivom desnice, zato bo še dolga pot do drugega tira. Luke ne damo, tirov ne damo, ....
sporočil: 9.333
Začetek prispevka: "Spontani upor v pristanišču še vedno
traja..."
Je ubran, a ni spontan, pristojni ne obračajte
glave vstran, resno in odgovorno na javni plan.
Sodražan
Je ubran, a ni spontan, pristojni ne obračajte
glave vstran, resno in odgovorno na javni plan.
Sodražan
sporočil: 6.775
Zadnja sprememba: tilenrexi 02.07.2016 10:41
Ne razumi me napak - ne želim, da kdorkoli izgubi denar.Glede stavke leta 2011 - takrat je šla delnica Luke Koper iz cca 13 EUR na cca 6 EUR. V petih mesecih torej skoraj -50%.
shrani.si/f/2d/NK/1S...g-2011.png
Že res, da mogoče ne samo zaradi stavke, ali pač. Naj vsak sam presodi. ;)
sporočil: 3.248
[tilenrexi]Daimler je verjetno že sprejel odločitev, da s Koprom ne bo več posloval, ker dejstva kažejo, da Luka čez noč neha delati, brez kakršnekoli najave prekinitve in normalnega roka, da lahko preurediš svoje poslovanje. Zato pričakujem, da bodo Nemci čez kakšni dve leti najavili, da preusmerjajo promet v druga pristanišča. Pri tem je potrebno vedeti, da odločitve o preusmeritvi Nemci sprejemajo sedaj, šele ko gre izvedba v zaključno fazo, pa to javno objavijo. Ob javni objavi torej ni več nobene možnosti vplivati na spremembo odločitve.
Enkrat sem že pisal o tem, kako nevarno je investiranje v Luko Koper prav zaradi morebitne sabotaže ali naravne katastrofe in ker je vse skoncentrirano na enem mestu. Na tele nadpovprečno plačane norce, ki sedaj nenapovedano blokirajo terminale niti pomislil nisem. Upam, resnično upam, da na koncu zmaga moč kapitala, ker drugače bo iz tega nastala bageta. Škoda, ki nastaja je za protestnike verjetno nemerljiva. Ni samo to, da ti danes ne moreš normalno poslovati in boš tako zgrešil vsaj četrtletna pričakovanja, gre se tudi za posle v prihodnosti, katerih bo zaradi takšnih izgredov manj. Iz Daimlerja verjetno konstantno kličejo kaj se dogaja.
sporočil: 3.757
[tilenrexi]Ti lahko že naprej povem epilog. Temeljito bodo razmislili.
Izjava za javnost s strani vlade še danes do 13:00. Me res zanima.
sporočil: 6.775
Zadnja sprememba: tilenrexi 02.07.2016 11:23
Pravilno ugotavljaš. Potrebno bo plačati tudi številne pogodbene
penale.
sporočil: 258
Predsednik uprave Luke Koper je prejšnji teden zahteval odstope na
zboru delavcev in če se ne motim tudi odprl z govorom proteste.
Zadevo je namesto umirjanja esklair ali ali vsaj javno pripomogel k
temu. Sedaj pa kliče na pomoč. Wtf sam je pripomogel k nastali
situaciji. Higienično bi bilo da odstopi celotna uprava luke koper.
sporočil: 2.565
[jezdec666]Plus menjati nadzorni svet in upravo ter seveda Gašperšiča, ki je zakuhal tole sranje. Kaj se še mora zgoditi, da bodo Finance končno nehale Gašperšiču kriti hrbet?
Poslat policijo in razgnat ter vzpostavitev pogojev za delo. Cerar naj odstopi že zato, ker vlada ni uredila tega.
sporočil: 2.442
STAVKE PODIRAJO MITE
»Še pred leti je bilo govorjenje o stavki opredeljeno kot protisocialistično, protidelavsko. Še danes mnogi na oblasti radi lepijo te etikete na stavkajoče in tiste, ki jih podpirajo. Vendar pa postaja stavka potreba in nuja, predvsem zaradi gospodarske krize in krize vrednot. Zato je pobuda o legalizaciji stavk pozitivna, ker odpira tabu temo, ker podira mite in božanstva, ker ogroža privilegije, ki so si jih nekateri prigrabili in s katerimi so manipulirali z delavci v imenu socializma. Odpira se več prostora za demokratično odločanje. Stavke so bile in bodo, vendar so za zdaj žal le predmer statistike, premalo pa govorimo in pišemo o rezultatih stavk.«
Sreda, 15. julija 1987
www.dnevnik.si
POGOSTOST STAVK V SLOVENIJI
1980 - 62 stavk
1981 - 47 stavk
1982 - 18 stavk
1983 - 96 stavk
1984 - 100 stavk
1985 - 104 stavke
1986 - 163 stavk
1987 - 227 stavk
1988 - 228 stavk
1989 - 232 stavk
1992 - 193 stavk
1993 - 132 stavk
1994 - 109 stavk
1995 - 125 stavk
1996 - 129 stavk
1997 - 99 stavk
1998 - 42 stavk
1999 - 26 stavk
2000 - 30 stavk
dk.fdv.uni-lj.si/tip...ojevic.PDF
Vir: Stanojević, Miroslav (2001): Konec dolgega stavkovnega vala v Sloveniji?
»Še pred leti je bilo govorjenje o stavki opredeljeno kot protisocialistično, protidelavsko. Še danes mnogi na oblasti radi lepijo te etikete na stavkajoče in tiste, ki jih podpirajo. Vendar pa postaja stavka potreba in nuja, predvsem zaradi gospodarske krize in krize vrednot. Zato je pobuda o legalizaciji stavk pozitivna, ker odpira tabu temo, ker podira mite in božanstva, ker ogroža privilegije, ki so si jih nekateri prigrabili in s katerimi so manipulirali z delavci v imenu socializma. Odpira se več prostora za demokratično odločanje. Stavke so bile in bodo, vendar so za zdaj žal le predmer statistike, premalo pa govorimo in pišemo o rezultatih stavk.«
Sreda, 15. julija 1987
www.dnevnik.si
POGOSTOST STAVK V SLOVENIJI
1980 - 62 stavk
1981 - 47 stavk
1982 - 18 stavk
1983 - 96 stavk
1984 - 100 stavk
1985 - 104 stavke
1986 - 163 stavk
1987 - 227 stavk
1988 - 228 stavk
1989 - 232 stavk
1992 - 193 stavk
1993 - 132 stavk
1994 - 109 stavk
1995 - 125 stavk
1996 - 129 stavk
1997 - 99 stavk
1998 - 42 stavk
1999 - 26 stavk
2000 - 30 stavk
dk.fdv.uni-lj.si/tip...ojevic.PDF
Vir: Stanojević, Miroslav (2001): Konec dolgega stavkovnega vala v Sloveniji?
sporočil: 9
Pomorski zakonik:41. člen
Upravljalec pristanišča mora organizirati delovanje pristanišča tako, da zagotavlja varno plovbo in varstvo okolja in voda in zaščito pristanišča ter zagotavlja dejavnosti, ki so potrebne za nemoteno delovanje pristanišča, za katerega je pristanišče namenjeno (pilotaža, vleka plovil, izvajanje prekladalnih storitev ter podobno).
41.a člen
Med stavko morajo pristaniški delavci(to ni stavka temveč ugrabitev pristanišča) v skladu s predpisi o varnosti pomorskega prometa ter zaščiti na ladjah in v pristaniščih, zagotavljati minimalni obseg pristaniških storitev, s katerim se zagotavlja varnost ljudi, premoženja in okolja, ter pretovor živih živali, hitro pokvarljivega blaga in nevarnega tovora.
Kje je Uprava za pomorstvo oz.policija????
Upravljalec pristanišča mora organizirati delovanje pristanišča tako, da zagotavlja varno plovbo in varstvo okolja in voda in zaščito pristanišča ter zagotavlja dejavnosti, ki so potrebne za nemoteno delovanje pristanišča, za katerega je pristanišče namenjeno (pilotaža, vleka plovil, izvajanje prekladalnih storitev ter podobno).
41.a člen
Med stavko morajo pristaniški delavci(to ni stavka temveč ugrabitev pristanišča) v skladu s predpisi o varnosti pomorskega prometa ter zaščiti na ladjah in v pristaniščih, zagotavljati minimalni obseg pristaniških storitev, s katerim se zagotavlja varnost ljudi, premoženja in okolja, ter pretovor živih živali, hitro pokvarljivega blaga in nevarnega tovora.
Kje je Uprava za pomorstvo oz.policija????
sporočil: 34
Frakcijski boji za politično in ekonomsko prevlado znotraj Zveze
Komunistov so se dogajali tako v Sovjetski Zvezi, kot v SFRJ, in
dogajajo se tako v Rusiji, kot v Socialistični republiki Sloveniji,
pardon Republiki Sloveniji. Da so bili ti konflikti neizprosni in
za marsikoga pogubni je znano in pričakovati je, da bo tudi pri
nas, ko bo tov.Matilda pospremila v večna lovišča še zadnje
predstavnike stare rdeče buržuazije in bo tako rdeč podmladek ostal
nenadzorovan, zadeva eskalirala. To v Luki je samo predigra.
sporočil: 2.624
[maurop]
Pomorski zakonik:41. člen
Upravljalec pristanišča mora organizirati delovanje pristanišča tako, da zagotavlja varno plovbo in varstvo okolja in voda in zaščito pristanišča ter zagotavlja dejavnosti, ki so potrebne za nemoteno delovanje pristanišča, za katerega je pristanišče namenjeno (pilotaža, vleka plovil, izvajanje prekladalnih storitev ter podobno).
41.a člen
Med stavko morajo pristaniški delavci(to ni stavka temveč ugrabitev pristanišča) v skladu s predpisi o varnosti pomorskega prometa ter zaščiti na ladjah in v pristaniščih, zagotavljati minimalni obseg pristaniških storitev, s katerim se zagotavlja varnost ljudi, premoženja in okolja, ter pretovor živih živali, hitro pokvarljivega blaga in nevarnega tovora.
Kje je Uprava za pomorstvo oz.policija????
Tukaj gre za politično dejavnost na pdolagi nasionalne baze, saj so glavni organizatorji ljudje srbske nacionalnosti in bodo naredili vse, da uničijo luko. Bojijo pa se, da jim zaprejo dotok denarja, ki je kriminalnega izvora.
sporočil: 6.775
Zadnja sprememba: tilenrexi 02.07.2016 13:08
Tudi ura jim ne dela, do enih nič. Neresno.
sporočil: 4.775
[jezdec666]Glede na nedavne Janševe napotke svojim najožjim sodelavcem, kako naj rušijo NSi in obrambne ukrepe, ki jih izvaja NSi se "desnica, ki ne gre v pravo smer" iz pozadine istočasno pripravlja še na državni udar "sada ili nikada". Sodeč po videni odkriti komunajzarski ikonografiji s partijskimi zastavami je tako rušilno delovanje vrhuške SDS-a logično.
Ugotovil sem, da tole sploh ni stavka kot taka, ker niti ni ustrezno po predpisih organizirana, pa tudi ni boj za delavske pravice in je torej kot taka nezakonita. Poslat policijo in razgnat ter vzpostavitev pogojev za delo.
sporočil: 60
čas vnosa: 02.07.16 13:19
delavci si z zaustavitvijo dela kopljejo lastno jamo, drugega tira
ne bo ker nne bo potreben, na Rko že preusmerjajo tovor tok o
zblazneslosti .............obnašajpo se kot d aje socializem, vsaj
delal bi nemoteno.....
sporočil: 32
čas vnosa: 02.07.16 09:26
po moje gre zdaj že za "zgodil se je narod".... niti več ne gre
samo za luko, folku je prekipelo in mislijo, da lahko odstavijo
tudi vlado.... a kruta resnica za nas vse je, tudi če to uspejo...
kaj sledi? Tudi Maribor je imel "gotof si" in kaj je zdaj boljše?
deep shit :-(
sporočil: 20
Ojoj, ubogi Daimlerček že kliče, ne bo mogel avtočkov sestavljat
... Mi pa v jok in na drevo.
sporočil: 258
Zadnja sprememba: imocl 02.07.2016 14:38
Bo kar treba hitro iz drevesa kopati jarke ali kaj drugega da boš
plačal Daimlerju škodo.
sporočil: 20
Zadnja sprememba: anon-103879 02.07.2016 15:06
Jaz nimam nič s tem kaj naj jim plačam? Od avtočkov in ostalih
prčkarij, ki jih furajo gor pa dol od Kitajcev pa tudi ne rabim
nič. Imam pa hrup s proge, ki pa ga danes ni in uživam v mirnem
sončnem dnevu. :) Ja, danes ne delam nič in verjetno se s tem vam
kapitalistkom dela škoda. :)Strani: 1 2