Strani: 1

hostamox sporočil: 8.460
[#2600211] 07.06.16 17:00
Odgovori   +    0
Tole je zanimiv poslovni model, če sklepam po prihodkih in odkupljenem mleku je cena prodanega mleka skoraj 2€ , domnevam da kmetom ne plačajo več kot 0.5€ (kolikor je cena na zahodu za Eko mleko).
Mlekarna Celeia ima npr. ob prometu 60 milj, odkupljenega kar 90 milj. litrov mleka.
Tudi tule bi se vprašal, do kdaj še?
pobalin sporočil: 14.456
[#2604184] 28.06.16 12:58
Odgovori   +    3
Pohvalna je odkritost mlekarne, ki je v svojem PR tekstu resnicoljubno navedla, da kar dobrih 40% od vseh prijavljenih izdelkov dobi to fenomenalno Superior Taste Award. Nič pohvalno pa je, da v veličastni tretji osebi množine eklatantno lažejo.
Z najvišjo prejeto oceno za kakovost, so se uvrstili med najbolj elitne proizvajalce hrane in pijače na svetu.
www.mlekarna-krepko....ward-2016/
V resnici je Superior Taste Award osnovna nagrada, ki ima tri kategorije - od 1 do 3 zvezdice. Izdelek, ki več let dobiva 3 zvezdice, pa dobi Crystal (3x v 3 letih) ali Diamond Taste Award (7x v 10 letih).
*** Exceptional products with 90% and more of total marks
** Remarkable products with marks between 80% and 90%
* Notable tasting products with marks between 70% and 80%
Oba izdelka Mlekarne Krepko sta dobila po dve zvezdici, enako še tri Argete in pečen pršut Anton, četrta Argeta, Pragerska salama in zlata mortadela pa po 1 zvezdico. Trije kandidati iz Slovenije z devetimi izdelki niso dobili niti ene najvišje ocene.
Kele & Kele d.o.o. / Traditional Kajmak / 2 / SLOVENIA
Kele & Kele d.o.o. / Traditional Kefir Krepko / 2 / SLOVENIA
www.itqi.com/en/awar...ucts-2016/
Ne glede na izrazito komercialno naravo teh ocen za primerjavo poglejmo bilanco nam bližnje Hrvaške. Od tam je osem kandidatov prijavilo 36 izdelkov in dobilo:
2x Crystal Award - ABC sir Belje, Lemon&Lime tea Podravka
4x 3 zvezdice - Karlovačko Royal, ToroCro Maguro tunina, Urosal Uvin čaj in koprivna kremna juha Podravke (iz Koprivnice) in Ožujsko pivo Zagrebačke pivovare
21x 2 zvezdici
8x 1 zvezdico

Najlepši pa je zaključni stavek PR natega Krepko:
1. junija je v Bruslju potekala svečana podelitev nagrad, kjer so se predstavniki Mlekarne Krepko lahko sami prepričali o eminentnosti družbe nagrajencev, saj so se pridružili podjetjem kot so Nestle, Heineken, Kraft Heinz, in drugi.
Mali predelovalec, ki se gre eko in bio, nima pojma ali pa je prav neznosno ignorantski, če si za eminence postavlja mega industrijske multinacionalke Nestle, Kraft Heinz, Heineken. Kot bi se Roševa ali Kavčič pohvalila, da sta v isti ligi kot McDonalds in Coca Cola. Bedno!

Za primerjavo poglejmo še žetev omenjenih slavnih gigantskih multinacionalk. Kraft Heinz je zastopan samo s tremi kavami svoje kanadske filijale (2x3, 1x2 zvezdici). Nestle je dobil kristal za špansko mineralno vodo in 2 zvezdici za grško Nescafe Gold Blend Barista Style. Heineken je dobil 10 priznanj najmanj spodobne kakovosti (Španija, Hrvaška, Italija) od tega so 4 izdelki hrvaški (izplen Zagrebačke pivovare je 1x3*, 1x2*).

Kaj če kaj je na to ocenjevanje poslal slovenski nacionalni pivovarski monopol v lasti Heinekena? Who the fuck cares, saj vendar vemo, da imamo najboljše pivo na Balkanu pa i šire. Polni ponosa, sakses stori, lajthaus of juroup pa vse to.

Evo, še pri tako obrobnih zadevah se kaže, kakšni zakotneži smo, filani z miti in lažmi. Bo kak bivši SLO veleposlanik na Hrvaškem čez XX let napisal knjigo z naslovom Zakaj Slovenija ni Hrvaška?

Strani: 1