Zasebnost

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Rusi se zanimajo za ljubljansko plinsko toplarno

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[tone45]
.....

Glede Drugega tira pa samo kaže, da bo koruptivno delovanje dobro zaživelo. ZA gospodarstvo pa bo ta projekt samo povzročal blokado in oviral razvoj. Pri tem projektu je več kot očitno, da bi radi PRIMORCI neglede na breme ostalih Slovencev postavili vse v KOPRU in posledično povzročili nekonkurenčnost celotnega projekta.
Hudičevi PRIMORCI, ne pustijo, da bi še kdo imel Luko v Sloveniji. Pa je tako lepo kazalo, ko se je začelo delati na luškem terminalo na Goričkem za časa naših SDS direktorjev (važno da je naš, ni važno če kaj zna).
Strateško bi potrebno znižati ceno prevoza kontejnerja do pristanišča in potem omogočiti lokalni logistični center, kjer bi bilo možno pošiljke kontejnerjev naložiti na kamione in sočasno bi bilo pristanišče razbremenjeno in imelo maneverski prostor za novi promet do izgradnje drugega tira, kateri pa bi pokazala kako izgraditi drugi tir.
S tem, da boš najprej kontejner po cesti peljal v zaledni terminal, boš ceno prevoza kvečjemu dvignil in seveda se bo takoj postavila upravičena zahteva po gradnji 3. pasu na AC. Potrebe po razbremenitvi luke sploh ne bo več in tudi potrebe po 2. tiru ne bo več, Luka bo šla po takih odločitvah namreč v maloro....
ČE ob tem se upoštevamo emisije v zrak in plačevanje taks bi bilo najbolj smiselno uporabiti kontejnerski center v Ljubljani in v SEŽANI. Kdor pozna železniško traso iz KITAJSKE preko Rusije v Severno EU natančno ve, da je logika povsem šla v drugo smer, če se res zanimajo.
Da se prometna logika spreminja so dejstva, toda do izgradnje nove svilene poti je še mnogo časa, v sedanji obliki pa transkontinentalni kontejnerski promet še ne predstavlja grožnje pomorski poti.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2602211

Strani: 1

anon-343346 sporočil: 396
[MarijanMacek]
Hudičevi PRIMORCI, ne pustijo, da bi še kdo imel Luko v Sloveniji. Pa je tako lepo kazalo, ko se je začelo delati na luškem terminalo na Goričkem za časa naših SDS direktorjev (važno da je naš, ni važno če kaj zna).
Poglej. Kolikor je meni poznano je Kontejnerki terminal tudi v Ljubljani. Pusti oslovske poteze SDS, kjer so nekateri člani povzročili toliko škode, da jih 30 generacij nebo popravilo.
S tem, da boš najprej kontejner po cesti peljal v zaledni terminal, boš ceno prevoza kvečjemu dvignil in seveda se bo takoj postavila upravičena zahteva po gradnji 3. pasu na AC. Potrebe po razbremenitvi luke sploh ne bo več in tudi potrebe po 2. tiru ne bo več, Luka bo šla po takih odločitvah namreč v maloro....
Če gledamo LUKO Koper in oba kontejnerska terminala v preteklosti vidimo, da sta bila v Sežani in Ljubljani. Torej lahko se transport odvija po progi. Sočasno pa sta lahko tudi kot za zbiranje kontejnerjev za prier premalo prostora v LUKI. Prej navedeno bi lahko prevzeli promet za sreddnjo EU iz MILANA. Po informativnih razgovorih sedaj hodijo z kamioni po tovor v MIlano in ga pripeljejo v Srednjo Europo. Če ne verjameš pojdi se poznimat kam pripeljejo ladje in kje potem razlagajo kontejerje in kje podjetja kupijo izdelke. Potem pa pojdi na AC v Italijo in poglej katere registrske tablice so na kamionih.

Glede proge med Kitajsko in EU je strateško najbolj ugodna varjanta izgradnje 2 tira med KOPROM in DIVAČO. do takrat pa bi delovali zaledni terminali, katere sem napisal zgoraj.

Se pa strinjam z tem, da vsi ciljajo kako si bodo napolnili žepe z provizijami. Tudi člani SDS.

Da se prometna logika spreminja so dejstva, toda do izgradnje nove svilene poti je še mnogo časa, v sedanji obliki pa transkontinentalni kontejnerski promet še ne predstavlja grožnje pomorski poti.
Nadomestna t.i. svilena pot bi lahko bila ladja do KOPRA z veliko nosilnostjo in dva pomožna kontejerska terminala v zaledju. To bi rešilo trenutno sutiacijo. Nato pa sočasno še izgradnja drugega tira. Sprejeti pa zakon, da se za koruptivno delovanje, katerega se dobi tistega zapre.
FIN-454644 sporočil: 10.930
V poletnih mesecih so strahotne kolone tranzitnih turistov na cesti. V obmocju luke Koper: Zusterna, Ankaran, Izola je v poletnih mesecih zrak bolj onesnazen kot v Zasavju. Pol Ankarana je v plehu avtomobilov, ki cakajo na transport. Luko in turizem bosta unicila neracionalnost in pohlep. Pozresnost. Koliko turizma, koliko Luke? Kaksna je smiselna kapaciteta Luke? Kdo rabi transportni drugi tir? Drzava? Luka? Drzavljani? Kdo naj ga financira? Kdo naj ga izvaja? Kdo naj dobi koncesijo?

Strani: 1